Dank je wel Tante Mars, ja een leuke verjaardag gehad. Zijn smiddags naar Avifauna ( vogelpark) geweest en vieren het a.s zondag nog voor vrienden en familie Yadi, nee geen tickers, gewoon psp crea's Zwangerschapsbeurs Leuk idee ! Maar denk dat ik hem in Februari niet ga redden, wilde vorig jaar naar de jonge gezinnen beurs maar toen was ik ook al 7 maanden en kon met mijn bekken echt niet slenteren. Ga a.s november wel weer in Utrecht Hoe oud is iedereen eigenlijk? Ik 24
nou jullie ook een fijn weekend hé?! doe allen rustig aan en geniet ervan! niet echt iets bijzonders in de planning bij ons dus das wel lekker!
**zwaait naar dag, maar naar goed te hebben gekeken ziet haar PC er erg zwart uit** @ banners: leuk maak ik ook, maar dan anders Zie voorbeeld onder: het is voor een ander forum.. het is compleet wat anders dan wat jij maakt! @ leeftijd: 24
Kan jij ze ook geannimeerd maken? btw laat nog eens wat van je werk zien... ben wel benieuwd. Ik kan altijd wel wat extra voorbeelden zien. EDIT: hij werkt niet hier... grrr
Ik ga in november inderdaad ook naar de jonge gezinnenbeurs! En Februari moet maar even zien dan natuurlijk hoe ik me voel idd! Had nog niet eens over bekken nagedacht! Ik ben 23 jaar en volgend jaar april 24 jaar... @ Tante Mars, ga inderdaad in Dokkum bevallen gezellig! haha
Yadi,ja dat kan ik wel,maar nog niet veel mee gedaan. Hier staan nog wat oude crea's. Heb de nieuwste er eigenlijk niet meer bij geplaatst. ( zie nu dat er veel van af zijn omdat ik ze op photobucket verwijderd heb Crea met Erika - Banners
Ik haal de link weg, want dat mag niet... tegen de regels... als je mijn link wilt pm dan ff dit is een nieuwe... lol...
dank jullie wel dames! sjonge jullie kletsen wel veel hahaha zag dat ik op de lijst was gezet thx ik ga fles voeding geven, en wij willen heel graag weten wat t word tegen die tijd.. maar dat duurt nog even haha
Oke, wist ik niet, weer wat geleerd Vind zwangerschapspagina forum toch het leukste! heb wel es bij een ander gekeken maar vind deze super uitgebreid en superoverzichtelijk! Maar de werkdag is hier ook om dus doegie en oant joen! (zoals we het int fries zeggen hihi tot vanaaf!)
@Allemaal.. Ik ga hier langzaam afsluiten.. misschien vanavond nog ff spieken als m'n kleine mannetje slaapt.. anders zondags pas weer. Morgen lekker op stap met m'n 2 mannen naar m'n schoonouders. Die zijn op vakantie in Nederland en hebben daar groot zwembad enzo.. dus lekker daar een dagje op bezoek.. FIJN WEEKEND!!!