De buitenkant valt nog mee, en de stank die ze dan produseren ruik je op een foto ook niet. Dan moet je de binnenkant van die romper zien, en nog over het hoofd uit doen. Maar heb er van geleerd heb ook van die overslag rompers aangeschaft. Die hoef je niet over het hoofd uit te doen.
Ja eigenlijk weet ik het wel, heb de 2 kleintjes van me zus ook een paar keer uit de spuitluiers getrokken....Met gewone rompers.....Hmm fijn klusje zeker als het niet je eigen kindje is...
Bedankt sureyya. Zie er ook wel een paar leuke bij die jezelf kan maken. Ga tegen die tijd wel even wat kopietjes maken op mijn werk Spuitluiers: Je wordt er steeds handiger in om die vieze rompers over hun hoofd uit te trekken
Dubio, Net wezen shoppen in Groningen, een speciale luieremmer, adapters, hydro luiers washandjes box kleden bla bla bla bla bla bla gekocht helemaal trots.. NU eerst de maxi cosi op de wagen zetten en rijden haha
Ga even wat te eten maken. Mannetje komt zo zijn bed uit moet van 19.00 tot 07.00 uur werken. Gisteren is hij om 17.30 uur begonnen tot vamorgen 9.00 uur. Spreek jullie later weer. En eetse he allemaal. (met een spuitluier in gedachten)
Ik ga ook even afsluiten. ZO Jordy maar eens wakker maken. Die slaapt al weer bijna 2 en half uur. Zo even boodschappen doen en daarna eten. Tot vanavond. Hoop dat ik dan wat minder flauw ben
Ach ja joh tante...Leuk wandelen met je nieuwe maxicosi.... Wou dat ik mijn wagen al binnen had...Zo eerst maar even mailen. Je hebt je pinpas flink laten rammelen he!!! Heerlijk hoor!!!
Lekker toch Linnie, ik ben sinds ik zwanger ben sowieso de leukste thuis...Dus begrijp helemaal wat je bedoeld.
Heb de cosi van me zus gekregen hihi, maar het werkt geweldig we hebben net gedaan of zaten we in de auto uitgestapt wagenframe uitgeklapt en de maxicosi er op gezet.. Rondje gedaan en alles weer overdekt.. Hoe DOM kan je zijn.
@ Vloerkleed knopen.. Denk dat ik toch wel een week of 5/6 zoet mee ben geweest. Is een denk ik iets meer dan 1 meter hoog, en 60/70cm. breed. Heb het veel gedaan overdag en 's avonds, lekker voor de tv, met de benen omhoog Het is op zich niet zo heel veel werk.. Als je eerst het knopen maar door hebt, dan gaat het op den duur heel wat sneller. Wat een nadeel was (vond ik) waren 2 witte draadjes, dan 2 grijze, 3 witte en dan weer grijs etc. Maar goed het resultaat mag er wezen Straks gaat iederen knopen Heb wel een idee ingebracht Maar voor jou is het wel een leuke afleiding.. Heb en hou je je bedrust. Ohja, misschien een leuk weetje, voor de volledige pakket, heb ik bijna 50,- betaald (incl. wol, stramien, patroon, lint om af te werken, de knoop'gereedschapje' etc.). bij de breiwinkel.. Je kan kiezen uit vele soorten, en hebben ze die niet kunnen ze bestellen, heb je ze binnen 4/5 dagen
spannend marjand!! spuitluiers.... voor het eerst dat ik er kennis mee maak!!? hahaha, OH MY GOD, ik ga flesvoeding geven...... word het mij dan bespaard??? whahahaha, heb wel gehoord dat de 1e poepluier echt heel smerig is van die kleintjes..... Ik krijg woensdag a.s. mijn kinderwagen en box e.d. zei m'n vriend " die box hoeft toch pas in elkaar alstie er pas is...." NEE, NU!!! WHAHAAH
Dat knopen ziet er wel leuk uit, alleen ik weet niet wat het word, en zou het wel grappig vinden om juist of een meisje of jongetjes ding te maken
Mijn zus zei al wanneer wil je de box hebben....Nou gisteren...Nee hoor ik wacht nog even. Maar ik denk dat ik hem met een maand of 8 wil hebben staan. Heb een hond dus lijkt me makkelijk als de baby er is. Dat hij/zij er ook meteen in kan zodat de hond niet bij de baby kan...