Bij mijn dochter wist ik (ook) wat het werd, maar vond een neutraal beertje wel leuk.. Denk dat ik bij deze ook zo'n beertje doe, alleen dan een bruine
Dat knopen is niet echt iets voor mij, ik vind borduren wel leuk...Maar het lukt me niet om er rust voor te maken....Ik heb nog een hele mooie liggen die ik voor het vakantie huisje van m'n ouders zou maken....Hmm misschien weer eens opzoeken. Heb nu zoveel rust tijd.
Ik mag de box van me moeder (die mag ik schilderen in de kleur die ik wil haha) Die komt met 35 weken in huis te staan ivm de honden
Box staat hier inmiddels alweer een ruime week. Mijn dochter had er altijd een hekel aan, maar nu wil ze er steeds in liggen/spelen.Zal eens een foto uploaden.. Zo trots is ze als ze in de box mag
Ja ik heb er drie rond lopen dus de box en t kraambed er met 35 maar tegelijk in.. 2 van de 3 kunnen niet tegen plotselinge veranderingen doordat ze 5 jaar lang zijn mishandeld door hun vorige baas. Dus is het handig het rustig aan te doen allemaal
Grappig Loran.... Nou dames ik ga even off....Moet nog eten voor dat ik ga... Misschien tot vanavond...
MARJAND straks de echo leukkk ik kon vanmorgen geen eten door me keel krijgen zo nerveus was ik. Box ga volgende week kijken voor een box denk dat we de box rond april in huis gaan zitten ivm katten en hond katten gaan er ongetwijfeld ik proberen te liggen dus kunnen we er hobby van gaan maken ze weg te jagen. Straks gebakken aardappels met spare-ribs eten als toetje magnum ze hadden geen mars meer
ik denk dat we die van ons ergens eind februari ofzo op gaan zettten..... vor mij!! hahaha, vind het veel te leuk staan
heb de babykamer zelfs al af hoef alleen nog maar een plankje en wat lijstje in de muur te schroeven Wacht met indelen en wassen van de spullen nog maar wel ff tot mijn verlof, anders heb ik dan niks meer te doen
Zucht een zieke dreumes in huis! Popje krijgt 3 kiezen en 2 tanden tegelijk! Hangerig, koorts, niet willen eten en alleen maar op schoot, ik heb haar nu rustig even voor Nick jr gezet, eindelijk even iets voor me zelf Pip
Ik hoor overal dat je juist in je verlof TIJD te KORT komt hihi.. Oh kregen net de foldr binnen van de winkel waar we vanmiddag zijn geweest, autostoelen in de aanbieding mmm voor de 24e er weer heen dus, 40 % korting is altijd leuk .. Zowiezo want de cassetes met zakken voor de luieremmers hadden ze ook in de aanbieding maar die waren op dus heb een waardebon gekregen, dus kan ze als nog voor 20 euro op halen ipv 9.99 per cassette..
eeh... over luieremmers e.d. gesproken, is het nodig zo'n automatisch duur ding te kopen met zakjes die er speciaal om heen draaien?? of wat kun je nog meer gebruiken
joh 14 euro maar hoor . Afgeprijst moet er bij wezen hihi.. De emmer die bij een badset zit kan je ook prima gebruiken.
wow!!!de laatste 2 buikfoto's die ik hier zag!!! wat een grote buiken!!! dan ben ik maar een klein tot medium! hier even een link naar mijn buikfoto's en een paar echo's. de onderste foto's van mijn buik zijn van afgelopen weekend. Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Tante....jij ook een maxicosi kinderwagen??? of heb je het over het autostoeltje. ik ben trouwens zo chagerijnig vandaag dat ik mezelf gewoonin de weg zit. Gisteren toch een beetje te druk geweest. Vandaag wel weer nuttig bezig geweest, want heb een paar planken in de kast van de babykamer leeggehaald.
Hoi BabeBabe, Ik heb gewoon zo'n standaard luieremmer gekocht. Je kunt wel van die dure dingen kopen maar volgens mij is zo'n standaard ding ook wel goed,dan leeg je hem tenminste elke keer snel Ik heb ze ook zien staan,maar ik vind het echt zonde geld. Jij hebt je babykamer ook al af lees ik? Hihi ik ook al 2 weken ofzo,aqua met lime groene accesoires,staat echt zoo leuk! Weet je trouwens al wat je krijgt? Ben al even niet meer geweest hier Wij krijgen een jongetje..hebben ook al een naam Matthijs, roepnaam Thijs. Vind het zo'n stoere naam, wilden eerst voor Lucas gaan maar na die naam al een paar keer gebruikt te hebben tegen de beeb begon ik hem al zat te worden haha. xx