Nee hoor, nodig is het zeker niet. Wij gebruiken een gewone afvalbak van Brabantia die wel goed afsluit en wij doen de poepluiers in een boterhamzakje. Door de boterhamzakjes hoeven we de afvalbak maar 2 x per week te legen ipv om de dag (vanwege de stank). Stukken goedkoper en wij hadden nog zo'n grote vuilnisbak uit de tijd dat we samen gingen wonen (deze was van mij geweest) en die van manlief staat in de keuken. Ik heb vandaag echt een slechte dag. Alles lijkt teveel. Ik word super snel misselijk en moe en krijg dan ook harde buiken. Moest net bijna huilen toen ik mijn zus aan de telefoon had. Bleh. Hopelijk gaat dit snel over. Wel heel leuk. Een heel lief vriendinnetje van mij uit Portugal heeft vandaag zo iets liefs gestuurd: een truitje (voor 't Truitje) en een kaart! Zo lief. Ik vind het maar stom dat je zo weinig aandacht krijgt bij een tweede (alleen de zussen en een lief vriendinnetje hebben tot nu toe echt iets gedaan). Vanavond ga ik haar eens lekker bellen. Kan ik gelijk even horen hoe het met de tweeling (6 november geboren) gaat. Ik heb niet teruggelezen maar hoe waren de echo's van Marjan en Natascha? @Ambertje: Matthijs! Leuke naam zeg! Thijs als afkorting is ook super leuk. Wij weten de naam voor onze dame ook al maar die delen we niet. Vooralsnog is het gewoon "Truitje" @Marieke: nou dat vind ik een aardige buik hoor! MOOI!
http://i95.photobucket.com/albums/l151/draverLoran/naomibox.jpg http://i95.photobucket.com/albums/l151/draverLoran/naomibox2.jpg http://i95.photobucket.com/albums/l151/draverLoran/naomibox3.jpg
m ik vind de prijzen wel meevallen eigenlijk van die zakdingen. maar ja goed ieders eigen, ik hoefde er ook niet percee een maar me mannetje heb last van smetvrees, dus dan is het een simpele keuze. We hebben niet die hele grote gehaald, een kleinere die kleur past beter bij de beebieroom hihi .. Marieke: We hebben een Mutsearts trans4mer, en een gewone maxicosi indd. erg handig om tijdens t shoppen of visite de wagen snel in elkaar te zetten.
Hier ook een gewone Brabantia van 5l, die staat op de gang bloven, en gooien we elke dag even leeg, moet ook wel met luier maat 5, gaat dan heeeeel erg hard. En als ik beneden verschoon dan gooien we het gelijk in de container buiten! Pip
Luieremmer: ik heb een gewone, hoorde van veel mensen dat dat andere ding helemaal niet zo handig is in de praktijk. Op de creche hebben ze er ook 1 maar ik vind het ook nogal onhandig in gebruik, moet dat ding er ver in duwen, dan draaien, nou ja, ik snap het niet helemaal. Misschien als je hem dagelijks gebruikt wel. Ik gebruik de luieremmer zelfs niet lang. Heb mn jongste (straks middelste) echt van heel jongs af aan bij mij op bed aangekleed. Dan kleedde mn oudste zich daarnaast aan en kon ik haar ook makkelijk helpen en kon zoonlief lekker middenop bed liggen. Zal straks wel weer zo gaan en dan staat de luieremmer dus op een andere kamer. Hier erg druk kind vandaag. Zat halve dg te trappelen en om te draaien. Kon me slecht concentreren op mn werk...
OMG ik word echt dik .. Heb ee buikfotot gemaakt maar hij zegt dat ie te groot is voor hier opde pagina. Terwijl t een webcamfoto is.. ff in me album zetten en de link kopieren
M verkeerd bestand opgeslagen haha, hij doet t.. Ja ik loop al in me pyama dus niet op me outfit letten Bekijk bijlage 41975
Hij word steeds strakker hihi daar ben ik wel blij om . op stage zeiden ze vanmorgen, zo hoeveel kalkoen heb jij met kerst naar binnen gewerkt??? Tsjah oops.. I kzei nou dat valt wel mee of niet, ja maar je buik hij gaat zo ver naar voren. Ik zooo jaa denk dat dat er bijhoort, ben van een kamerolifantje in een kamerzeekoe veranderd
Tante mars ja alles is oke egt super om te zien zo onwerkelijk geloof af en toe egt niet dat er al zoiets groots in me buik zit en weegt ook meer dan nu zou moeten maar das alleen maar goed
mooie echo en buikfoto's dames, zal zo ook ff proberen te spammen Amber, ja kamertje al af... hihi, komt ook omdat we al wat meubels hadden (zelf geschuurd en gewhitewasht) en de andere dingen bij Ikea gehaald, dus geen levertijd! We weten niet wat word... spannend!!!
Hallo daar ben ik weer even..... Alles was goed. Heb een dvdtje, maar niet echt mooie foto's. Het was een man die de echo maakte en die keek echt alleen heel fuctioneel....Maar goed het belangrijkste alles is dus goed... Mooie foto;s Natasch. Loran, wat een lief meisje heb jij.... Ehhh luier emmer, ik ga er helemaal geen kopen. Gooi het gewoon meteen buiten in de kliko
Wat een mooie buikfoto's weer. Zijn aardige buikjes allemaal. Mooie echo foto's Luieremmer: Wij hebben hem hier wel en vinden hem ook wel fijn. Hier geen poeplucht in huis