Ik voel een soort luchtbelletjes en als ik het dan voel denk ik... doe nog eens, maar dat doet ze niet. Waarschijnlijk voel ik haar dan al wel heeeeel soms maar heb ik het niet echt in de gaten!! Ik kan niet wachten tot ik een trap krijg..... straks klets ik wel anders ik weet het maar nu voelt het zo. Ik zat toen straks tegen mijn buik te praten hahaha. Ik zei: meisje geef me een een schop.... doe het maar... haha Nog even een vraagje, ik zie op internet leuke flessenpost geboortekaartjes... soort platte plastic fles. Maar voor 70 stuks betaal je 299 euro.. ik vind dat een beetje veel. Weet iemand van jullie waar ik die dingen los kan bestellen.... dan vouw ik zelf een eigen ontwerpje erin.
Ja ik geloof wel dat jij je baby ook voelt...en het wordt (bij mij dan) echt per dag (of 2) sterker....Leuk he?! Flessen weet ik echt niet....
ik denk net laat ik eens aardappels schillen haha nou ze waren goed gegroeid hadden er lekker veel wortels aan zitte hahaa maar goed we hadden nog aardappels daar ging om
ik voel geen plopjes meer maar zijn ok nog niet egt schopjes weet niet hoe te omschrijven maar weet zeker dat de baby is want dat bewees de baby gister wel met de echo hahahbewijs in levende lijve gezien
Bij mij zijn het ook niet echt plopjes....Maar ook niet wat mensen zeggen gefladder...Weet niet hoe ik het moet noemen.... Ga je ook mee natasch? Of blijf je ook annoniem....
haha idd aardappels liepen nog net niet weg heb ze maar snel in de pan aan koken gezet. Denk niet dat ik meega zie niet zitten om zover te reizen omdat ik ook in ziektewet zit. het is me gewoon togh iets te ver weg sorry sorry had graag met jullie aan het daten gegaan hhooorr
Nou meiden, Jullie zitten denk ik allemaal te eten...Ik ga off, mijn vriendinnetje komt me zo halen dus zal denk ik vanavond niet meer online zijn.....Fijne avond enne lief zijn he?! XXX
ik geef me ook nog niet op voor de date , ik voel e per dag zo verschillend en als ik een dag heb als vandaag en ga dan een dag weg dan moet ik er een aar dagen voor boeten , en ik vind dat ik dat niet kan maken ......voor thuis niet en mijn werk niet( omdat ik ook voor 100% in de ziektewet zit) ......maar wie weet hoe ik me tegen die tijd voel
@nieuwe mama's WELKOM! Het is gezellig hier dus klets en lees gezellig mee. (ik zag 23 jaar voorbij komen.. OH, wat voel ik me oud!) Date Tja, februari en maart zijn voor mij heel moeilijke maanden want dan hebben we net ons huis en ik denk dat we daar heel druk mee zullen zijn. Graag hoor ik wat de definitieve datum en locatie is geworden en dan kan ik kijken of ik alsnog kom.. tenminste als dat mag van jullie! Friet vanavond eten wij friet... mmmmh.. normaal hou ik helemaal niet van vet eten maar deze zwangerschap is wel een beetje een uitzondering! hihi. Beeb voelen iedereen voelt de baby anders (of beschrijft het in ieder geval anders). Ik heb vaak het gevoel dat er een radslag gedraaid wordt. Niet echt een fijn gevoel (als is het wel geruststellend) Fijne avond en een top weekend! xxx
@ Natas.. je kan evt. met mij meerijden, als je besluit toch nog mee te willen met de meeting Ik heb gestemd, kan helaas niet alle data's ivm. werk (kan geen vrij vragen)