Eh ja ik weet het wel, maar heb de afwijking dat als ik iets bedacht heb ik niet meer kan stoppen...Ik ging eigenlijk alleen wat dozen opruimen toen ik bedacht zou het laminaat makkelijk los komen...Dus als ik dan ga proberen kan ik soort van niet meer stoppen tot het af is....Ja eigenwijs en dom, mannetje ook weer boos want ik had belooft het niet te doen. Maar goed heb m'n lesje weer geleerd en alles doet gewoon weer pijn.... Nu moeten we de wand nog 1 keer verven en dan het nieuwe laminaat erin....Hoop over een week of 2 / 3 helemaal klaar te zijn....Spullen heb ik bijna allemaal al in huis, moet alleen nog even kijken voor gordijnen en de commode even kopen. Maar dat is zo gepiept...
Hier is het schilder werk bijna af. 1 muur is licht blauw met fel blauwe strepen geworden. Andere muren zijn gebroken wit. Alleen 1 muur ben ik niet blij mee nog, want die muur is zo slecht. Van de week even kijken voor overschilderbaar behang. Volgend weekend nog de plinten en de kozijnen, en dan is het schilder werk helemaal af!! Over 2 weken gaan we de babykamer ophalen, en heb net bij babydump een witte box besteld, die komt as week al binnen. Straks hangen ze de over gordijnen al op. Gaat best hard zo!! En het enige wat ik heb gedaan is de kast leeg gehaald waar de stofzuiger in hoord maar niet meer in paste hahaha. Nu lig ik weer op bed, en ga ik ff dutje doen!
leuk hé al die vorderingen in zo'n kamertje! volgend weekend gaat het kozijn er bij ons in als het goed is...moet het niet al te hard vriezen... maar goed het schilderwerk is dan al klaar aan de muren en dan alleen de vloer nog en dat moet ook redelijk snel gaan... 2 avondjes ofzo... tja en dan de rolgordijnen nog en de babykamer zelf nog ophalen en dan is het AF! pffffffff nog heel wat dus haha!
gisteren heb ik de hele kleding kast van ons uitgepluist en schoongemaakt en alles opnw opgehangen enzo... een hele dag werk aan gehad maar ben er helemal blij mee nesteldrang hihi
Marjan: geen nesteldrang? Jij breekt gewoon voor de lol de vloer er in 1x uit?? Hahaha! Ja vind het gaaf om te zien hoe het in 1 weekend zo verranderd!
Als je het zo zegt....Maar die afwijking heb ik normaal ook al hoor. Kan niet een stukje doen van iets, het is alles of niets. Maar ik wil wel zo'n nesteldrang krijgen van poetsen en opruimen. Die heb ik echt niet hoor.....En ik heb de vloer er nu uit, maar heb natuurlijk geen zin om de boel op de kar te laden buiten....Dus iets meer dan....
ik heb van die tijdelijke nesteldrang... vanochtend dus het hele huis gepoetst, moet nu nog steeds alleen stofzuigen beneden... maar heb ik nu geen zin meer in!!! Weekendje weg willen wij ook nog wel in februari... maar ja, 2 daagjes antwerpen ofzo lijkt me wel relaxed!
Ik meld me ff tussen het slapen, bankhangen en rusten door.. Heb zo ontzettend veel pijn in me rug en benen, gewoon niet leuk meer. Gister heel de dag op bed gelegen en vandaag is het niet veel beter. Hoe bedoel je WEEKEND. Jeuj . Ik duik weer op de bank.. Fijne zondag nog Knuf
Hoi meiden, Gaat alles goed hier met iedereen? Hopelijk wel!!!! Ik zit in de trein sinds 9 uur en heb nog 3 uur te gaan voor ik thuis ben. Ben behoorlijk gaar kan ik zeggen en zit ook niet echt lekker meer. Heb drie x meer moeyen overstappen dan gepland en had zelfs even geen zitplaats terwijl ik gereserveerd had!!! Pfff hier krijgt de deutsche bahn nog wel iets van te horen. Heb een ticket van een vermogen! Nou ja, nog even volhouden......
@ Alpenmama.. sterkte daar in de trein! Oh, ik zou willen dat we even weg zouden kunnen gaan maar met het huis en verbouwing zit dat er gewoon even niet in. We hebben afgesproken dat we aan het einde van de zomer met z'n 4-en op vakantie gaan (naar iets warms) en dat we in het najaar met z'n 2-en een weekend weg gaan (misschien New York als de kosten voor het huis niet enorm gaan tegen vallen!) Ik wil naar de zoooooon!!! (bleh, ben de sneeuw ontzettend zat. Ik vind het erg mooi maar zo onpraktisch!)
Pfff, wat een gedoe daar in die trein alpenmama... Heeft dat ook nog wat met de sneeuw te maken of niet? Nesteldrang: sja, ik heb het wel maar niet de energie. Word helemaal stressy bij de gedachte, maar wil dat een ander het uitvoert haha. Hebben jullie na het weekend het gevoel weer een werkweek aan te kunnen? Ik ben op zondagavond net zo moe als iedere andere avond. Pfff...
ach arme alpenmama, vreselijk zo lang in de trein en dan ook nog even geen zitplaats!!!! sterkte... cygnet, ja jij hebt wel even wat anders te doen he.... tante, doe maar lekker rustig aan....hopelijk snel wat beterschap met je rug... ik lig vandaag ookal de hele dag op de bank met de houtkachel aan...
Ik zie een hoop berichtjes voorbij komen over nesteldrang... Ik had dat vorige week heel even maar het is nu ver te zoeken... Kan het ff niet opbrengen... en mijn weekenden zitten altijd zo vol gepropt met andere bezigheden.... babykamer: Jullie zijn allemaal al druk bezig met de babykamer zie ik. Wij moeten nog een babykamer kopen... Ik weet gewoon echt niet wat ik wil hebben....pfffff ik ben ook zo moeilijk de laatste tijd!
oh hier is het ook een komen en gaan hoor met de nesteldrang... vrijdag middag de spullen uitgepakt van de vakantie en toen heb ik nog even enthousiast de keuken staan boenen....zaterdag de kledingkast gedaan en nu alleen maar op de bank gehangen... heb helaas koppijn... nog eventjes endan lekker het bedje in!
hoi meiden, nesteldrang: nee, niet echt.... Heb de energie er niet voor. Heb wel allerlei 'wilde' plannen, maar ze uitvoeren, gaat nog niet lukken.... Heb regelmatig behoorlijke last in mn rug/bil/lies/schaambot. Toch de ha van de week maar even bellen denk ik... Overmorgen de 20 weken echo!! Fijne avond!!
Oh ik heb er ook zo'n vreselijke last van, alles moet schoner dan schoonst! Gister en vandaag verder niks gedaan op de normale dingen na maar de was waar ik in begin van de zwangerschap geen zin in had. Is nu weer heeeeeeeeelemaal bij.. Voor ik zwanger was stond het ding 3x per dag aan. Maar toen ik eenmaal zwanger was,, hihi 1 keer per 2 dagen. Nu draait ie weer over uren. Hubbie magt er uithalen en ophangen, vind ie zooooo leuk hihi.. Ik duik weer op de bank, net heerlijk zuurkool gegeten .. Mjammiee, hubbie is aant afwassen.. Tot snel Knuf