goede morgen!!! Wat grappig dat bij jullie het weer allemaal zo slecht is...Hier is geen strooizout meer. Maar er ligt ook niet zoveel.....Alleen een mini laagje stuifsneeuw. Maar als het een beetje waait is dat ook weg. Baby voel ik wel een paar keer op een dag, maar hij komt nog niet op me af of zo....Maar goed zit nu pas op week 22 en tís de 1ste... Ben benieuwd of ze je niet op gaan nemen yes, want dit lijkt me allemaal niet goed.... Ga snel even aankleden en naar de fysio, en daarna mijn ijsprijs van de postcode loterij ophalen....Hubbie is aan de lijn dus dat zijn 2 potten voor mij alleen!!!! Net nog even gebeld met het uwv, had een soort drijgbrief gehad....Maar dat vertel ik nog wel moet nu gaan opschieten...Tot straks drollie's
o jeetje een driegbrief van de UWV , hopelijk loopt het goed af ..ik zit ook weer op een telefoontje van hun te wachten ......
UWV zou mij ook weer bellen maar is nog niet gebeurd ze waren al aan zeuren dat ik naar me unithoofd moest gaan want ik moest nnaar de bedrijfsarts nou sorry das niet mijn taak om dat te regelen. Ben bezig met me bekkenbodem spieren te trianen iemand nog goede tips? hoe vaak hoe lang
Jeetje wat kunnen jullie kleppen zeg! @ nesteldrang: HAD ik het maar, ik ben nog liever lui dan moe Het is echt verschrikkelijk maar ik stel alles uit @ baby voelen: hier laat de kleine jongen zich ook goed voelen, niet pijnlijk ofzo! Gisteren deed hij een soort vreugdedansje op mijn blaas, daar was ik minder blij mee.....heel snel maken dat ik op het toilet kwam Echt contact maken met de beeb lukt hier niet, deed mika overigens ook niet! Ze laten zich voelen wanneer zij willen, maar niet wanneer ik of iemand anders een hand op mijn buik leg! @ Yessica: jeetje meid, zit je niet mee he! Rustig aan! @ marjand: UWV zijn een stelletje idioten bij elkaar! Voor mijn werk heb ik veel met ze te maken, maar geen mens daar weet precies hoe of wat! @ As: sucses bij de gyn! En wie ik vergeet....sorrie! Ik ben het kwijt!
Morning Zo tijd geleden dat ik hier was (voor mijn gevoel dan) Beeb voelen: Heel duidelijk en echt heel veel ook, leuk Vind het heerlijk als ik hem voel trappelen, het is zo'n intiem momentje... Vind het helemaal leuk als ik bijv in een belangrijke werkbespreking zit en hem dan ineens voel, want niemand anders weet het Assz: Jeah je bent op de helft Ik duim voor je dat de placenta verplaatst is. Yes: Och meis dat klinkt echt niet goed... Veel sterkte en doe rustig aan! Nesteldrang: Hier helaas nog geen last van, ben zo lui Maar mag ook weinig doen van de verloskundige, dus ik heb een smoes Beebkamer: Het behang is binnen en het kamertje ook, maar daar is ook alles mee gezegd Eind van de maand heeft manlief een week vrij en dan wordt er een heleboel gedaan. Geboortekaartje: Hier is die af en 'besteld'. Hij is erg leuk en we hebben ook een lief liedje gevonden Vond het wel heel speciaal om de proefdruk te zien, jeetje daar stond helemaal officieel zijn naam enzo, wat komt het dan ineens dichtbij, leuk Maar dat is ook echt het enige wat nu echt af en geregeld is.... Ego: Hier gaat het niet zo... Dit weekend helemaal niks gedaan (behalve dan boodschappen), maar toch erg veel harde buiken en krampen. Ik had ook (sorry voor de details) veel slijmverlies maar ook bloedverlies. Op een gegevens moment werden de krampen zo erg dat ik dacht dat het begonnn was, schrok me wild Ben onder de douche gaan zitten en toen zijn ze weg getrokken gelukkig, al bleef mijn buik nog lang hard. Heb dus niet de vk gebeld, ook omdat het zaterdagavond laat was. Sinds die tijd nog wel last maar niet zo heftig meer, maar nu twijfel ik of ik toch nog de vk moet bellen. Wat vinden jullie??? XXX
Tinkerbel ik zou de vk bellen , zoiezo met wat er gebeurd is en misschien mag je wel ff langskomen en kunnen ze je geruststellen .Als je je de hele tijd druk maakt over water is gebeurd is ook niet goed voor jullie kindje .... dikke kknnufffff
Tinkerbell je moet wel ff bellen want las als je na de 20ste week bloedverlies hebt altijd je vk ff moet bellen hoeft natuurlijk niet erg te zijn maar dan ben je gerust gesteld miss kan de vk ook vertellen waar die pijn vandaan komt
Ha meiden Nou heb jullie advies aangenomen en net gebeld. Kreeg gelijk een standje dat ik zaterdagavond niet had gebeld, maar ja voel me dan zo lullig Stom ik weet het, maar ja! Ze vond het erg lief van me dat ik daar aan dacht, maar dat ze toch echt gewoon aan het werk zijn op zaterdagavond dus dat het niks uitmaakt dat ik bel... Maar: Ik moet vanmiddag langskomen. Ze gan dan controle doen en misschien moet ik even langs het ziekenhuis om ctg te maken Moet dus zo mijn manager bellen dat ik vanmiddag kom, en gok vanavond ook niet... Bah ben voor het eerst deze zwangerschap een beetje bang en onzeker wat er gaat gebeuren Maar ja; Positief blijven!!! XXX
Placenta is verplaatst, gelukkig! Kan dus 'normaal' bevallen Volgens de berekeningen was zijn hoofdje precies 20 weken, en zijn beentje 19.6 weken. Dus ik ga gewoon nog steeds van 20 weken uit. Drukte makertje is het nog steeds, hij was af en toe moeilijk in beeld te krijgen. Daarna ben ik even doorgereden naar de Karwei. Super moio blauw met zilver behang gehaald. Een mooie plank voor boven de commode en 2 mandjes voor er op. Nu nog even overleggen met mijn kerel welke wand ik nou ga behangen. @ Pien, ik zou even bellen hoor.
verstandig Tinkerbel !! En je manager zal hier echt wel begrip voor hebben anders zit je manager niet op de juiste plaats ..........Kan me voorstellen dat je hier bang en onzeker van wordt ,des te meer rede om het rustig aan te doen en te luisteren naar je lichaam .... kknuufffff Succes voor straks !!
Fijn dat gewoon kunt gaan bevallen aszz ...... Bij ons was het hoofdje 20w+ 3 d en beentjes 19 w ,was helemaal geen probleem als alles gemiddeld maar op de 20 weken kwam ............. Ik krijg nu 2 maart nog wel een groeiecho omdat mijn suiker niet goed was ben wel benieuwd hoe beep dan is gegroeid ......Thijme en Tara lagen met de 20 weken ook alebei op schema maar waren met de geboorte toch allbei dismatuurtjes ..
ik was egt verbaasd tijdens mijn echo donderdagn want ik was officieel 21wk5dagen zwanger maar alles wat de gyn aan meten was kwam rond de 23 week uit heb er verder niet naar gevraagd want volgens mij is niet erg maar kan dit inhouden dat ik eerder ga bevallen ofdat de bevruchting togh eerder is geweest?
zijn jullie allebei groot ? Het zijn natuurlijk maar alemaal gemiddeldes , als jullie allebei grote baby's waren dan kan het wel zo zijn dat jullie beepje nu voor loopt !!! Zal meer niet zo'n zorgen over maken ,als het niet goed zou zijn dan hadden ze wel iets gezegd ..
ik ben 1.73 en me vriend 1.77 ongeveer dus niet egt groot maar goed en bij de geboorte warenn we gemiddeld dus ben wel heel benieuwd wat er uit gaat kome hahah
Tink goed dat je togh heb gebeld. lees vnaafwel hoe alles is gegaan neem ik aan. Asszz gelukkig dat je nu op normale manier kan bevallen. nog ff vraagje: na mijn echo kreeg ik papier mee en daar stond ook bij placenta hoog anterior ofzo. weet iemand wat dit is>? weet wel dat me placenta voor liggt maar verder
Natascha, ik had de echo ook met precies 20 weken, en bij ons stond overal 21wk6dg bij!! haha, en ik ben 178cm en mijn vriend 193cm, de gyn zei ook dat die van ons lange benen had!! ( gelijk nachtmerrie dat ik helemaal geen lieve kleine beeb had, maar een groot kind met abnormale benen!!!) Maar het zegt niks inderdaad, daarom doen ze termijnech ook met 10 weken, want daarna groeit elke beeb weer een beetje anders...
Goedemorgen meiden! Hier straks naar het gemeentehuis zodat vriend kindje kan erkennen! Zijn er meer dames niet getrouwd? en het op deze manier doen? Over groeien, bij mijn 20 weken echo was ik officieel 20w3 maar beentjes waren 22 weken hoofdje 21 weken en buikje 21w3 dus liep allemaal voor. Maar weet zeker wanneer eisprong is geweest dus dat was echt geen week eerder! Ga me maar even klaarmaken om weg te gaan! Groetjes
hey meiden ben ik weer @ alpenmama: al beetje bijgekomen van de reis ? @ tinkerbel: rustig aan doen hoor! succes strakkies en zal voor je duimen!!!! @ rest..ben ik alweer vergeten.......solly.....