Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij hebben besloten te gaan trouwen... :)
    maar dan wel op de donderdagochtend gratis manier in gewone kloffie zonder poespas! dus gewoon voor de praktische redenen,

2. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Tja praktisch trouwen had ik ook nog aan gedacht, maar hebben toch besloten het maar op deze manier te doen! Misschien ooit nog trouwen en dan eigen kindjes als bruidskindjes! Droom...

Nou ga nu echt maar offline

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey wat leuk babe! van harte!!!!
    klein maar fijn ; toch?!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, als je erkent dan moet je daarna nog ouderlijk gezag regelen + het feit dat je dan blijft zitten met erfrecht (wij hebben alleen samenlevingscontract, geen testament) Dus stel je voor je partner overlijd, dan is zijn heflt van jullie huis gelijk voor je kind! Als je dan (zal wel niet, maar toch) een verveelnd kind van 18 jaar hebt, kan die jou dwingen het huis te verkopen om zijn deel op te eisen!! En natuurlijk gaan we er allemaal vanuit dat we lang zullen leven en de "tijd" nog wel hebben om ooit nog eens te trouwen.... maar toch.... je weet et niet! Zo is alles gelijk in 1 x afgedekt, langstlevende erft alles en daarna pas ons kind :)

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wij gaan dus op donderdagochtend met onze ouders naar het gemeentehuis, en daarna ff bakje koffie met gebakje erbij, iedereen krijgt er toch een vrije dag voor :) 's middags gaan we samen ff naar de juwelier in de stad en laten onze trouwdatum dan graveren in onze bestaande vriendschapsringen, die vinden we nog steeds mooi :)

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Okay dankje:D moet morgen ook nog naar vk dus kan daar ook nog om uitleg vragen..

wij zijn ook niet getrouwd wel testament en samenlevings contract;)

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    nou een mooie keuze hoor!

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Voor ons wel inderdaad, wij hebben zowiezo altijd al geroepen en geweten dat wij geen "trouwerij" willen, voor dat geld zien wij liever een nieuw stukje van de wereld :) Of kopen een mooie babykamer!! hihi,

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoi Dames..

Hier even een kort ego-berichtje..
    Ook ik moet het rustig aan doen van de VK.
    Heb ook teveel harde buiken, en ze gaan met veel moeite weer weg.
    Urine is getest, maar geen blaasontsteking.
    Werk is ook op de hoogte, en moet verplicht thuis blijven van hun, en mag niet aan het werk :( .

@ Yes.. hoe was het bij de VK.

@ Come on Baby.. Hier al wel het vruchtje ( + mijn dochter) laten erkennen. Trouwen vind ik het nog te kort voor (zijn net 7 maand bij elkaar, waarvan we elkaar al 10 jaar kennen).

@Babebabe.. Leuk, trouwen :) Als die tijd hier ooit komt, kijk ik er naar uit :) En indd. klein houden, en 'gratis' is net zo mooi toch? Gaat op het 'papiertje' zoals ze het hier veelal zeggen

10. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    @ Pien: Ik duim voor je vanmiddag!

@ As: fijn dat de placenta verschoven is!

@ natasha: onze beeb lag ook voor op de duur van de zw.schap. Maar dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk eerder beval! Helaas!

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Grootte zegt inderdaad niets..
    Mijn dochter lag destijds telkens 2 weken voor op schema, maar ben bij 39 + 5 bevallen..
    Dus helaas zegt het niets..

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    haha jammer dan he hoop togh egt niet tot week 42 te lope:$

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    jeetje loran... nou jij ook maar rustig aan doen hoor!

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ik zit hier op het werk alle chaos van de afgelopen week weg te werken maar heb niet zo gek veel zin....
    is altijd weer moeilijk op gang komen vind ik na een vakantie... ongeacht hoe lang de vakantie is geweest...

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    klopt, ik vond het vorige week na oud en nieuw enzo al wennen, pfff

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik word ook zo snel afgeleid sinds mijn zwangerschap...
    nu helemaal aangezien de kleine echt schopt hihi!

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    er komt je toch niet zoveel meer door de handen als voorheen inderdaad, hihi

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hallo allemaal!
    Ben ik ook weer eens een keer...

afgeleid niet normaal, er komt niks uit mijn handen op het werk! thuis ook niet veel nuttigs haha

trouwen enzo
    wij willen ooit trouwen met de kindjes als bruidskindjes en absoluut niet traditioneel (mijn vriend = al een x getrouwd geweest :().
    Nu hebben we de ongeboren vrucht erkend en gaan zeer binnenkort een samenlevingscontract laten opstellen + een testament met dat langstlevende gedoe en vermelding dat voogdijschap als ons iets gebeurt naar mijn zusje gaat...! We hebben dat vorige week gevraagd en wil ze doen... zijn we super blij mee!

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Dan heb je alles ook afgedekt inderdaad, wij vinden het alleen te duur om een testament op te laten maken terwjil het zo ook geregeld is... maar dat ligt aan ons hoor, wij hebben verder geen romantische trouwopvattingen :)

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ah dus ben niet de enige die echt mega afgeleid is op het werk hihi!

meiden ik zit met een kwestie:
    morgen is er een nwjaarsreceptie vanuit het werk en moet er 3 kwartier voor rijden.
    moet gelijk door met de bazin ( rij mee nl. ) uit het werk en dan eten we daar en duurt altijd tot minimaal 22.30 uur of langer....
    ik rijd terug met een andere collega maar die zal niet als eerste vertrekken ben ik bang...
    zie het eigelijk niet zo zitten om zo'n lange dag te maken... wat zouden jullie doen?

Deel Deze Pagina