Ben ik weer. Ben shaggerijnig: ik had de onaardige vk opzich was met de baby alles goed, maar dat had ik ook niet anders verwacht, voel hem zo vaak bewegen namelijk. Ze zei dat ik niet telkens moest gaan bellen omdat er toch geen kans is op vroeggeboorte, en het zijn gewoon harde buiken. Ik vind het toch vreemd, want hoe weet zij nou zo zeker dat ik geen kans heb op vroeggeboorte, en afgelopen woensdag zei de andere vk dat ik daar juist voor moet uitkijken. Maar goed. Moet iig wel heel rustig aan blijven doen, 1 ding per dag is goed, meer niet. Moet wel naar de dokter voor mijn darmen, kan haast niet meer naar de wc, en als ik moet poepen dan verga ik half van de pijn dus dat was toch niet helemaal goed. Het kwam een beetje over alsof ze me een zeur vond, dus toen zei ik dat ik de vorige keer toen ik zwanger was nooit gebeld heb, maar dat ik nu gewoon vaak ontzettend veel pijn heb, soms doet het zo erg pijn dat ik ervan moet overgeven. Heb de hele dag door harde buiken, terwijl ik helemaal niets doe!! Ik vind het maar raar, morgen de ha maar ff bellen voor wat voor m'n darmen, en dan heb ik het met haar dr nog wel ff over. Kussiess!! Oh en marjon, darren is ook in m'n buik en daar buiten altijd erg druk, nu ook nog. Hij gaat binnenkort getest worden op ADHD, zit in mijn Fam. En bij m'n ex ook. Zelf heb ik ADHD, borderline en depressie, dus het zit er aardig in bij ons. Gelukkig kan ik er goed mee omgaan, en leer ik darren hoe hij met zichzelf om moet gaan door soms time-out's te nemen als hij uit elkaar knapt van energie. Nog zo'n druktemaker erbij kunnen we wel aan dus!!
Loran, succes met rustig aan doe , het is geen ruk aan tink, dat klinkt idd niet echt goed, ben blij dat je nu de vk wel hebt gebeld. Succes straks!! Maak je niet te druk, vind je baby niet fijn!! Knuffs!
Dag, zelf rijden is geen optie? ik heb altijd het liefst zelf de controle... Yes, is er geen overleg tussen de VK's?? Laat niemand aub. jou je een zeur laten voelen!!!! stomme muts... (die vk he, hihi) en anders lekker morgen overleggen met de VK die je vorige keer had!! ik houd er absolulut niet van als mensen je lullig laten voelen... grrr
tja dat heb ik het liefst ook babe... maar als ik zelf zou rijden moet ik eerst weer half naar huis fietsen / lopen ivm sneeuw e.d. en dan wachten op de auto aangezien manlief deze mee heeft voor werk en dan ben ik om 17.15 uur gereed om te gaan terwijl het aanschuiven om 16.30 uur is.... dus niet echt een optie....
@Yes.. rust is inderdaad niets.. veveel me nu al. Maar wat een stomme VK zeg. Het is juist goed dat je aan de bel trekt, want het is niet zomaar iets. Blijkbaar kent ze het woord overleg niet ofzo. Als je weer last hebt dan gewoon weer bellen hoor.. @Dag.. Wel een moeilijke dilemma.. Kan je hubbie je niet ophalen?? Kan je het zelf zo laat maken als je wil etc.
hmm nee dat is ook geen optie helaas aangezien hubbie moet sporten morgenavond... en het niet echt om de hoek is het feestje... denk dat ik het moet afblazen of niet?
Hallo allemaal, Ik heb even snel terug gelezen (veel gebabbeld zeg) @Tinkerbel rustig aan. Volgende keer gewoon bellen hoor. @Babebabe gefeliciteerd! Trouwens is toch een hele stap hoe je het ook aanpakt! @Yessica Hou het zelf maar goed in de gaten maar het positieve nieuws is in ieder geval dat deze vk niet verwacht dat het een vroeggeboorte zal worden. Rustig aan! @Dag Ik had één stelregel tijdens mijn 1e zwangerschap: ik doe niets wat ik echt niet wil of waar ik me niet goed bij voel. Nu ligt dat een beetje anders omdat je met een dreumes soms wel moet maar toch.. Het hielp wel. Ziek Ik ben ziek thuis. Heb - denk ik - een of ander virus te pakken. Vanacht ontzettend hoofdpijn en weer misselijk. Nu gaat het wat beter maar voel me echt niet bepaald jofel. Hopelijk gaat het snel over. Morgen gaan we onze houtenvloer kopen.. ben benieuwd. Dat wordt een heel grote uitgave
hey cygnet! das balen dat je ziek bent zeg... rust maar goed uit! bedankt voor je advies.. denk dat ik het ook ga afblazen... heb nog steeds last van mijn onderrug en moet idd niet te veel hooi op de vork nemen...
Dames het is niet de bedoeling om een apart topic aan te maken voor een poll. Data's voor een meeting kan je ook in het mei-topic plaatsen. Eventueel uitnodigingen per Pb versturen etc. Straks hebben we van alle maanden een poll-topic. We willen graag het forum overzichtelijk houden. Hoop op jullie begrip. Kwebbel
Er kan wel wat meer overleg zijn tussen de vk bij jou Yessica , wat een doos zeg , ikhoop dat het jou niet weerhoudt als je je weer slecht voelt om te bellen , want dat moet je dus wel doen he !!!
Zie dat onze poll gesloten is.. En er staat bij dat jet het ook via hier een poll kan neerzetten.. Dus ik dacht: Dan zet ik de poll naar hier, maar dat lukt me niet? Zie de optie voor een poll niet staan??