ik ga even een mailtje sturen waarom ze hem gesloten hebben, en of ze hem anders hier kunnen neer zetten...
vandaar dat ik dacht: zet de poll opnieuw, maar danhierin, maar zie niets wat met de poll te maken heeft.. Waar dat staat, gene idee..
Er is weer veel gekletst. En kan niet alles onthouden dus sorry als ik iemand vergeet. Als eerst dames die ziek zijn/ Harde buiken hebben enz. Doe rustig aan. En denk alleen aan jezelf en de kleine. Zag dat alpenmama ook weer veilig thuis was, ondanls de vermoeiende reis. Weer een beetje bijgeslapen Ook weer mooie foto's voorbij zien komen van buik en kamer.
ik ook babe.. en die stond me niet echt aan dus zit hier te knorren maar goed heb de kast op het werk even geinspecteerd en zit nu aan een zandkoekje............oke 2 koekjes hihi
knarst dat niet haha, die bak ik zelf wel eens, helemaal niet moeilijk, en warm en vers uit de oven zijn ze zooooooooooooooooooooooooooo lekker!!
heb erg veel moeite met overdag eten... vooral bruin brood... wit brood zal nog wel gaan maar ja dan raak ik weer verstopt... heb wel netjes ontbeten én een appeltje op hoor...