niet over de gehele dag Ik ben vanochtend begonnen met 1 boterham met nutella en een glas melk, daarna tussendoor een appel, een plak ontbijtkoek en een fruitdrinkflese (fruit2day achtig) voor de lunch 2 bruinte boterhammen met kaas en curry (lees tosti) en daarna nog een mandarijn en dus net nog een boterham met pindakaas! straks nog een appeltje en dan vanavond lekker stamppot zuurkool met maggi en magere rookworst, nu al zin in!
Ben er weer van werk ben er krapaan 2 uurtjes geweest en kapot egt vreemd. nog zwaar gesprek met collega gehad die probeert al 2 jaar zwanger te worden maar lukt niet dus nu zijn ze bij zkh in behandeling. Vnaaf partnerles bij yoga
herkenbaar Natascha , ik ben laatst in 2 daagjes een kleine 4 uur op het werk geweest en was daarna weer gelijk ziek en luchtweginfectie erbij ( winkel , veel mensen ) , helemaal geen weerstand en kan dus helemaal niks hebben ..Alsik thuis het huishouden heb gedaan moet ik s middags ook echt rust nemen ..
haha, klopt! ik heb echt veel honger, maar probeer dus wel zo gezond mogelijk te eten overdag, en ik heb afgelopen zaterdag gewoon geen chips of koekjes ingeslagen... dus kan vanavond niet gaan lopen snaaien
Ik vind zelf dat ik 1 of 2 x in de week s avonds best wat mag snaaien , doe ik normaal gesproken ook ........Maar nu moet ik morgen naar de dieetiste , dus ben benieuwd wat iknog wel en wat ik niet meer mag ......
Hallo ben er ook weer, zie dat de poll gesloten is....Beetje onzin. Je mag onderwerpen openen over de domste dingen. Openen wij een poll over een uitje mag het niet...Beetje vaag....Maar goed we wachten even af wat Yes te horen krijgt. Ik ben even een paar uurtjes off line en jullie mouwen 6 blz vol, vinden jullie dat normaal?! Ik ben nu al een half uur aan het lezen en de helft al weer vergeten... Babe, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk...(ookal doen jullie het klein, een beetje bijzonder is het wel...) Enne je krijgt niet 1 maar 2 dagen vrij hoor, plus nog 1 voor de ondertrouw. Yes en Tink, rustig aan... Cygnet, Beterschap ehhh had er nou nog iemand harde buiken....volgens mij wel he?! Nou ook jij rustig aan... Hier even over het uwv, ik kreeg zaterdag dus een brief met als datum 6 jan. (woensdag dus). Daarin stond dat ze mij meerdere malen hadden geprobeerd te bellen (op mijn mobiel) en dat ik dus steeds niet op nam. En als ik niet binnen 4 dagen zou bellen naar ze ik geen uitkering meer krijg.....Nou ik helemaal chago....En beledigd ik bedoel ik ben echt nooit ziek. En nu zit ik door mijn bekken en rug thuis voor 50% en nu krijg ik zo'n achtelijke brief. Ik heb ze al eerder gesproken dus ze horen te weten waarom ik thuis zit en dat ik ook nog gewoon werk....Dus ik vanmorgen bellen, zijn ze eigenlijk helemaal vergeten waarom ik thuis ben (die man even in het systeem kijken o,ja ik zie het al....AL?!!!!) En of het al beter gaat, nee dombo dat gaat het volgens de fysio ook niet worden.....En of ik al bij de bedrijfsarts geweest ben, nee dat heb ik al gezegt die hebben wij niet dus als je wil dat ik daar heen ga moeten jullie hem maar regelen. Enwaarom ik al die keren op 4 januari niet op heb genomen....Eh nou omdat je toen helemaal niet gebeld heb, jullie hebben namelijk de 6de gebeld onder werktijd....Ehhh o,ja nou mevrouw dan bel ik u weer over een week of 4 /5.... Dus helemaal voor niks druk gemaakt, weer 10 jaar van mijn leven om niks....Zijn denk ik mijn hormonen. Hubbie zei zaerdag al maak je niet druk jij hebt niks raars gedaan....Maar ja dat niet druk maken wilde niet echt na die brief....
@ marjand : grrrrr wat een narigheid zeg! maar schrijf wel goed op wanneer jij contact heb opgenomen / gehad met hun ( datum , tijd en met wie je gesproken hebt en wat je hebt besproken ! ) op deze manier maak je je eigen dossier aan en kun je daarop altijd terugvallen! kleine moeite en wie weet heb je het in de toekomst nodig ivm onzorgvuldigheid vanuit UWV....
Ik zou me dan ook druk maken hoor,na zo'n brief ....Ik heb nu het met de zwangerschap dan goed gaat en met mijzelf miinder geen probleemmet UWV ..Maar met mijn bbz en Missed Abortion had ik een man als contactpersoon en die wist niks van het vrouwelijke lichaam en hoe een zwangerschap loopt en verkeerd kon lopen ..Na mijn operatie van bbz , vroeg hij doodleuk , ok dus U heeft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en wanneer denkt u dat het kindje geboren gaat worden , en trouwens ik heb ook een zwangerschapverklaring nodig ..terwijl ik dus toen net 2 dagen eerder onder het mes was geweest .............
tsja , was moeilijk om tot 10 te tellen ,maar heb me toch maar ingehouden en vriendelijk verzocht om zich voortaan iets meer in te leven in hun clienten en pas een gesprek aan gaan als hij weet waar hij over praat en zolang dat niet het geval is hij beter zijn mond kon dichthouden ...Overigens heeft hij later wel zijn excuses aangeboden ....maar ja dat was ook het enige wat hij kon doen .....Nou heb ik een vrouw als contactpersoon en die is eerder eng meelevend .....
UWV praat me er niet van, gek kunnen ze je maken. Dat heb ik ondervonden toen ik net beavalen was van mijn dochter. Kreeg ineens 2 maanden geen uitkering meer, was net na mijn bevalling stop gezet.. terwijl ik nooit wat hoorde van hun. Mijn vader is daar toen heen geweest, en heeft daar zijn mening gegeven. Ook verteld, dat wanneer hun het niet gingen oplossen had nl. nog steeds recht op een uitkering), hun maar op mijn dochter moesten pasen tijdens kantooruren. Geloof het of niet, binnen 5 uur, stond er ineens eenheel mooi bedrag op mijn rekening, en de rest met terugwerkende kract gekregen..
pfff... zit al bijna een uur te wachten op mijn vriend.. hij moet nog op boodschap, maar zo wordt het wel weer heel laat...
Nou dit is ook een man....en hij heeft niet eens de moeite genomen om vooraf het dossier te openen...had hij dit gedaan had hij meteen gezien waarom ik voor 50% thuis ben...dombo! Ik heb nu inderdaad alles opgeschreven, hoe hij heet hoelaat ik heb gebeld wanneer hun mij hebben gebeld enz... Nu hopen dat hij het de volgende keer wel snapt. Hij kan toch ook wel begrijpen dat als ik aan het werk ben ik mijn mob niet kan opnemen...Sta in de bakkerij klanten te helpen...Mevrouw kom er zo aan hoor maar mijn mobiel gaat. Dat kan toch echt niet?! En trouwens al sta ik niet in de winkel maar achter in de productie kan het ook niet, ik ben namelijk aan het werk.... Zo maar nu weer even relaxed....