Hormoontjes Tante Mars ? Ondanks dat ik deze zwangerschap veel last heb van van alles zou ik hem zeker niet willen missen ..Bij Thijme en Tara ben ik er doorheen gefloten maar ......Maar als je straks de kleine in je handen hebt dan ben je alsnel een heleboel ellende vergeten , meid ....Het is een cliche maar het is echt zo ...
Oh we gaan hutspot eten, met een speklapje. Rein vind dat zo smerig, maar die is over werken Dus Nathan en ik eten dat nu lekker.... De snelkookpan staat op het vuur. @ Tante mars, ik ben niet zo emotioneel. Tenminste, niet dat ik snel huil maar wel dat ik snel ontplof. Gister werd ik ineens woest op Rein, om niks Hij moest heel erg hard lachen, en herkend het gelukkig nog van de 1e zwangerschap. En ik vind zwanger zijn heel leuk hoor, maar dan moet het allemaal wel oké gaan. Zoals de eerste 16 weken bij mij hoeft het echt niet meer. Maar ik geniet er wel van, van mijn dikke buikje, de schopjes, het gevoel. Heerlijk. En ja, daar horen ook emotionele buien bij, last van je bekken/rug etc. Maar het moet niet té worden natuurlijk @ Pien, fijn dat alles goed was. Rustig aan doen!
hier brocolli met sausje gekookte aardappels en gehaktbal ik voel nog steeds plopjes ik wil ook de schopjes voelen:x duurt nog wel ff met mijn voorliggende placenta
Ik heb 1 week kunnen genieten en volgens mij is dat nog veel!! Ik probeer zo goed en zo kwaad als het kan, maar ben zo onzeker en bang. Maak me veel te zorgen en gewoon niks aan!! Tuurlijk geniet ik van die golvende buik, maar tjee soms gaat t me echt te ver! Dan draait t me gewoon voor me ogen! Me kerel heb ik wat dat aan gaat ook niks aan want ja die zegt; We hebben er lang opgewacht de kans in ht zkh doorgezet; clomid operatie (leek geslaagd maar bleek niet zo te zijn) clomid. GRrr dat wil ik zowiezo NOOIT meer. Maar hij lacht me gewoon keihard uit. Oftewel Wie mooi wil zijn moet pijnlijden.. Vind het gewoon niks aan . Mischien ist morgen weer anders maar goed.. Vandaag een hormoondag denk ik. Ah genoeg gezeurt.. Ben blij dat jullie t wel leuk vinden hihi
Jaa, dat weet ie!! Heb t m vanmiddag ook laten merken . Nu is die wat rustiger. Is zelfs weer in de huishouding bezig hoe ist toch mogelijk
tante mars: hier nog een hormoon met een mond (denk dat ik mezelf zo maar moet zien) ik jank ook om ALLES!! eten is hier ook drama, als ik iets in mn hoofd heb dan MOET het zo gebeuren, anders ontplof ik direct. lijk wel een tijdbom! ik vind zwanger zijn ook niet geweldig, athans, dit keer niet, vorige keer vond ik het helemaal geweldig en wou ik nog 300 kinderen, nu zit ik te twijfelen of die 3de er wel ooit komt.. ik ga rosti maken jammie jammie...
Ik krijg dan wel geen champignonnen soep (KRIJGI KMORGEN ) Maar wel stoofperen (eet ze t liefst met kilo's tegelijk ) . Wij hadden het al besloten, maar voor mij staat nu echt wel vast. Na de bevalling (wil borstvoeding geven) een afspraak maken bij de Gyn, voor ene speciale pil (heb veel haar groei door PCOs) zodat ik volgend jaar naar een laserkliniek kan (opverwijsbrief dus vergoed) om het te laten verwijderen. En dan vind ik het wel GOED. Me moeder vond het ook heerlijk om zwanger te zijn *Lees 4 dochters. Oh raad wat, HIJ STAAT TE STOFZUIGEN ALLES IS AF GESTOFT EN HET DWEILWATER STAAT KLAAR,, *totally Shocking*
Ik hoop dat wij vanavond pizza eten... we hebben niet zoveel in huis en ik heb geen boodschappen gedaan (voel me nog altijd bleh)... Voor de kleine man is er nog boerenkool, dus dat komt wel goed. Ik zit nu te wachten totdat ze thuis komen van het KDV en mijn moeder (slee halen!) Ik ga morgen de huisarts maar eens bellen. Misschien even prikken op ijzergehalte? Ik ben zo futloos en die misselijkheid. Bah, ik denk niet dat er iets is met Truitje maar dit is toch ook niet helemaal goed. Dit duurt nu al bijna een week. Die hormonen die herken ik wel. Ben ook erg huilerig. Maar goed, dan kom ik ook in moeilijke programma's zoals "Saving Babies" terecht. Gelukkig weet ik dat het altijd goed afloopt met de kindjes daar maar zo zielig!! Ik moet dan zooooo huilen en dan ben ik zoooo blij met mijn gezonde mannetje. En stiekem ben ik dan ook een beetje bang dat er iets niet goed is met Truitje maar dan bedenk ik me, dat dat natuurlijk onzin is. Tante Mars, begrijp je heel goed. Jullie hebben er ook zoveel voor gedaan. Misschien helpt het door je af te vragen wat het zorgen maken bijdraagt aan een goeie zwangerschap? Dat helpt bij mij altijd wel. Als ik me zorgen maak dan bedenk ik me dat ik niets kan doen (behalve rustig aan en goed luisteren naar mijn lichaam) en dat is het dan. Ik probeer het dan echt van me af te zetten en me te richten op de leuke dingen: babykamer, namen, kleertjes, straks alle kaarten weer mogen ontvangen etc etc. Pfff... nog 11 weken werken. Klinkt aan de ene kant lang maar het is zo voorbij weet ik uit ervaring. Oja, ik ga 6 weken van te voren met verlof.
Ik ga ook 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof. Nathan was er met 38 weken, en ik wil wel iets meer dan 2 weken vrij hebben. Dus, nog 14 weken.... Klinkt nog wel veel hoor ! Maar dat zijn nog maar 7 zaterdagen werken. Oh en ik ben zo blij dat ik in mei ben uitgerekend. Is ook goed voor mijn depressie Zo'n donkere periode in mijn kraamtijd werkt niet mee. Heb vanmiddag het hele huis gepoetst. Krijg nu al nesteldrang. En super mooi behang gekocht, een plankje voor boven de commode en 2 mooie mandjes. Woensdag ga ik er mee aan de slag.
hier nog totaal geen last van nesteldrang. Wel het idee dat ik veel ste veel eet kan de hele dag door eten ben er nu achter dat kauwgum goed helpt als ik dat ik me mond heb hoef ik ook niet te snoepe ben wel nerveus voor morge controle bij de vk
Asszz mei is idd heel mooie periode om te bevallen iedereen zegt het ook tegen mij haha de gyn zei laatst als de sneeuw weg is duurt niet meer lang voor je gaat bevallen haha leuke gedachte maar togh gevoel dat alllemaal nog heel lang duurt
Cygnet: dat ga ik indd maar eens doen!! Huis is helemaal Clean WOW thanks to Hubbie (hij is soms wel lief). Eten is ook klaar met 5 min dus ben ff eten dan de dagelijkse soaps en dan kom ik weer.. Smakelijk alvast.. Knuf
Wat is er weer veel gekletst!!! Wow! Ik ben blij dat de dag er weer op zit.... de verwarming deed het niet en het was maar 14 graden op kantoor... heb de hele dag met mijn jas aangezeten! Ik heb er hoofdpijn van gekregen, vanavond vroeg onder de wol!! Ben zo benieuwd naar mei.... dan lezen we ineens berichten van elkaar dat we bevallen zijn haha!
Hey @ meiden met harde buiken rustig aan doen!! Nou het erkennen stelde niks voor stonden zo weer buiten! Gelijk ff geboortekaartjesboeken meegenomen, wel moeilijk hoor mooi kaartje uitzoeken! Ben ik deze week wel ff zoet mee! Over baby voelen, hier hele rustige dagen en hele drukke, bij mij ook nog steeds plopjes maar mijn placenta ligt ook aan de voorkant, heb beepje deze week 1 keer aan de buitenkant gevoeld! Nou ga er ook al weer vandoor, ga ff op bezoek bij zusje! Groetjes
Hoi hoi, pffff was druk op mijn werk zeg, had af en toe wel tijd om bij te lezen maar niet om te reageren, stom he... Tante Mars gaat t inmiddels een beetje??? Ik werd zelf helemaal onrustig van je verhaal, hihi. Ik heb er allemaal niet zo'n last van (mijn schatje kan normaal ook niets goed doen dus geen verschil ) Maar ik had me zwanger zijn wel iets anders voorgesteld... Ik geniet er zelf samen met mijn vriendje heel erg van maar ik hou er helemaal niet van in de belangstelling te staan... en irriteer me dus gewoon meestal als mensen vragen hoe het is.... stom he... maar iedereen vraagt steeds hetzelfde "ben je niet ziek", "groeit het buikje lekker" etc etc etc met bijbehorende staren naar mijn buik en in het ergste geval VOELEN!!!!!!!! Nee, die aandacht is niets voor mij!
Trouwens TOPDAG op mijn werk... de administratie van 2010 gaat in ROZE ORDNERS !!!!!! die kwamen vandaag binnen, heb het eindelijk voor elkaar gekregen ik vind het helemaal gaaf... Mijn baas snapt zo goed hoe hij mij moet paaien (en ik hem hem nog beter door.. hihihihihi)
Ja gaat wel iets beter, hij heeft net zomaar even met me geknuffeld haha.. We hadden gegeten ik zei was na ONM wel ff af hoor nu ff zitten!! Heeft ie de afwas alleen gedaan hihi . Oh ja daar heb ik ook een HEKEL aan, ik heb een lerares op school word helemaal kriegel van dat mens; En hoe gaatt met de Baby? Dan denk ik ja hoegaat t met mama? Ook belangrijk.. En hele lessen over MIJN kind praten. GRRRRRRR... Me moeder mag wel aan me buik voelen en me zussen ook plus de kleintjes van me ene zus hihi.. Daar heb ik nog een mooie foto van van kerst hihi.. Bekijk bijlage 42866 vind m zo leuk, hier ging die horen maar er zijn ook foto's dat ie n kusje geeft (net toen ze schopte haha). Zie alleen dat ik me ondertruitje kapot is whaha
@ Tante Mars: God meis wat herken ik mezelf in jou maar dan in mijn vorige zwangerschap.. Maar 1 tip: Probeer dit niet de hele zwangerschap te laten overheersen... Want het is zooo zonde, je krijgt op een gegeven moment echt teveel "zelfmedelijden" en daar word je ook niet leuker van, ik spreek uit ervaring Je hoeft in ieder geval niet te twijfelen dat je een meisje krijgt haha Genieten van de zwangerschap: Zeker wel, bij deze helemaal Tuurlijk zijn er rotmomenten maar deze keer geniet ik echt van het getrappel en de bewegingen en mijn buik etc *zwijmel* Dus het is idd echt per zwangerschap verschillend