Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hebben jullie ook mannen met "new kids" verslaving? Tv progamma van een paar gabbers.
    Marcel vind het helemaal geweldig en roept de hele dag verekte mongool enzo (dat zeggen ze in dat progamma)
    darren wilt het ook zien, dus hebben stukjes gezocht waarin ze niet floeken (was moeilijk te vinden) en hij lag helemaal dubbel van het lachen, samen met Marcel, zo zie je maar wat voor niveau het is.

Heb trouwens al dagen een bloedneus. Bleg!

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Weet je dat die jongens totaal de makeupt worden?
    Het zijn gewoon doodnormale jongens, ik moest ook ff kijken van HUH ?? Maar het is gewoon allemaal NEP :D.

We kijken dr welles na, maar een paar vind ik echt tever gaan.

Maar goed, Tink: Denk indd dat ik vanavond ga slapen en morgen maar eens moet gaan beginnen met genieten!! Tis wel goed zo lang genoeg geetterd nu!! Meisje is gezond, we moeten trots en blij wezen..

Ik duik nu op de bank, ben kapoet....

Lekker slapen alvast en Oantmoarn..

DIkke KNUF

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hihihi die New Kids. Soms wel erg grappig maar ik vind het niet echt kinder matriaal :)
    Die Tim Haars deed voorheen ook mee aan sixpack toch? Oh dat was ook altijd grappig :D

Pfoeei ik zit vol. Een bord hutspot, Nathan zijn hutspot ook maar op gegeten en daarnet mijn man maar even 'geholpen' met zijn frietjes....

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Marcel had die tribute van oud en nieuw opgenomen. Die duurt 7 uur.
    Zo kunnen we wat stukjes voor darren eruit halen.
    Hij vind die met dat vuurwerk helemaal leuk, hebben hem eerst uitgelegd dat dat jongetje nep is die daar ligt.

Ik vind het ook niet super dat hij het ziet, maar Marcel vind het zo grappig.
    Ik vind een paar afleveringen wel leuk, maar hoef het niet de hele avond te zien.
    Vind de oude liedjes erg leuk!!

En ja het is super nep!! Hebben making-of ervan gezien, das nog veel grappiger eigenlijk! Dan zie je ze onder make up en pruiken, eentje vind ik wel lekkertje hahaha.

Heb een nieuwe cd van Wolter kroes, vind ik veel leuker haha.

5. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Mars: Wat ook slim is, is om het even met je gyn of vk over te hebben. Veel mensen denken dat ze de enige zijn met deze 'problemen' maar dat is echt niet zo, daar zijn echt speciale psychologen voor! Maar helemaal als jullie maar 1 kindje willen is het zo zonde om niet van deze tijd te genieten...

@ Aszz: Vreetzak :D Lekker he :p Ik heb nu lekker een zak cola flesjes ;)

@ New kids: Hmm beetje trieste bedoeling, juist omdat het doodnormale gasten zijn :)

Trouwens, zijn er nog mensen met rare verslavingen hier? Hier wel één: MELK :D Normaal ging er een liter per weke door bij ons, en nu 7 liter hihihi :$ Heerlijk, ook in de warme choc natuurlijk :p

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    En de poll staat op ons topic! Jeej!!

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mijn mannetje vind New kids ook helemaal geweldig.
    Ik vind sommige afleveringen wel grappig, maar na 1 aflevering heb ik wel weer genoeg gezien voor een week of zo...
    Er zijn trouwens pas mensen vanuit Groningen naar t Maaskantje gegaan en hebben daar een naambord meegenomen. Onderweg opgepakt. Dan ben je toch zielig??? Voor ons is het 20 minuten rijden en ik ga er niet eens heen, dus laat staan als je vanuit Groningen 2,5 uur gaat rijden....

Morgen de 20 weken echo, spannend....
    Volgens mij ben ik trouwens de laatste van het rijtje, toch?

Welterusten!!

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Heb even het mailtje gekopieerd van kwebbeltje, zij heeft de poll in ons topic geplaatst:

>>Ik heb het Poll-topic nu samen gevoegd met het mei topic. De poll is dan terug te vinden op de eerste pagina en de berichten zijn naar datum en tijd ingeschikt. Dus daarvoor zul je wat pagima's terug moeten bladeren.
    In het lopend topic kan je dan verder stemmen welke datum het wordt.

Succes ermee en dat jullie maar een geschikte datum kunnen vinden met z'n allen.

p.s...een andere manier van samenvoegen is niet mogelijk.<<

9. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook heel veel bloedneuzen zeg en best erg ook. had ook wat teveel drop op...
    nu is het weer wat rustig gelukkig.

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Komen bloedneuzen van drop dan??

Nijntje, het is al triest dat je zon bord jat, en idd nog veel triester dat je dr dan mee opgepakt wordt.

Moeten er nog meiden stemmen voor de meeting??

11. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    :( Niemand reageert op mijn buikfoto... zo lelijk????????

New Kids mijn mannetje is ook verslaafd. Ik vind het wel grappig maar ze gaan elke keer net iets te ver voor mij. O en die kabouter Wesley is ook helemaal hot als ik mijn schatje moet geloven... :$

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Sterreke, zag je buikfoto voorbij aan, je hebt ook al een mooie buik.. Nergens om je voor te schamen :)

*zag later je reactie pas*

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Sterreke: MOOIE buik!!!!

Ik ga slapen!

Kuzzie

14. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Zeker een mooi buikje meis, je bent verder nog zo mooi slank ook :)

Nu: CSI :D

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Haha dank jullie wel * LIEF *
    ik ben "Bernhard schavuit van oranje" aan het terugkijken schijnt erg goed te zijn.. vanavond aflevering 2

16. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Goeieavond ladies!
    @new kids, GENIAAL!! HAHA:D
    @poll, ik kan niet stemmen omdat ik niet van te voren kan plannen! Als bekend is waar en wanneer het is, weet ik waarschijnlijk een week van tevoren pas of ik mee kan gaan of niet...
    Liefs

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo meisjes!!!!

Hier is de waterrat weer....ben helemaal bek af maar het poedelen was erg lekker....

Tante: Ik denk dat je je ook een beetje zo voelt omdat er zoveel mensen zijn die het hebben over een rose wolk enzo....Ik denk ook steeds rose wolk?! Waar heb je het in vrede's naam over?! Ik ben echt wel super blij dat ik zwanger ben enzo, maar mensen zeggen ook steeds tegen me nou geniet er maar van en dan denk ik lul niet zo dom joh....Maar ben verder wel heel blij hoor....Ik denk dat jij het misschien ook wel zo voelt. Zeker als je er zo lang op heb moeten wachten....en dan ben je er en dan ga je op zoek naar die belachelijke wolk....Nou droom lekker verder....Ik zie hem ook niet hoor...Maar geniet wel af en toe, als ik de kleine voel ofzo...Maar echt niet hele dagen. Mannetje afsnauwen doe ik blijkbaar ook maar ben me er meestal niet echt bewust van. Heb het pas door als hij boos op mij wordt....

Sterreke: Mooie buik hoor, is ook al lekker aan het groeien....

Nijntje: Succes morgen met de echo!!! Hoe laat moet je?

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    fijn trouwens tink dat alles goed is...wel rustig aan he!

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Over die New Kids, ik ( en mijn man ) 'kende' ook echt van zulke figuren, ze bestaan echt! :$

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dat kan toch haast niet....zulke domme gasten?!

Vind het programma helemaal niks....Doe mij maar wie is de mol...

Deel Deze Pagina