Heel herkenbaar , Yessica , ik ben er ook heel erg lang , heel erg mee bezig geweest .....4x in de week 2 uur sporten , mega ramp als ik een keer niet kon gaan .....alleen maar "goede dingen "eten en anders na een etentje een keer extra sporten , elke dag op de weegschaal , het liefst s ochtends maar natuurlijk eerst plassen .......Ik woog nog 54 kg en ben ong 172 ...en het was voor mij te weinig ...Daarom werd ik na stoppen van de pil ook niet meer ongi en moest paar kilo aankomen ....Tussen de 62 en 65 kg is het beste gewicht voor mij ..Toen dat eenmaal bereikt was heeft wel wat traantjes gekost , hoe graag ik toen ook een kindje wilde , als ik daarvoor eerst een kilo of 8 moest aankomen dat was wel veel gevraagd .. Maar achteraf besefte ik wel dat als ik dat niet gedaan had , dan was ik waarschijnlijk helemaal doorgeslagen ...............want wat ik deed wasniet goed en zeker niet normaal ....
Wij zijn al uit het geboortekaartje ...........Nu alleen nog ff naar de drukker om te kijken of hij het zo kan maken en wat het dan gaat kosten ...
De tik die ik heb overgehouden aan mijn gewicht obsessie is elke dag een keer of 3 wegen.... Maar ja....
Ik heb de weegschaal de deur uitgedaan , dat was mijn enige redding .............................ik kon alleen maar de hele dag denken aan afvallen en calorien , helemaal gek ...............Ik kan me ook echt voorstellen dat meisjes/jongens met anorexia nog steeds denken dat ze dik zijn , want toen ik 54 kilo woog vond ik mezelf ook nog te dik .....
Marjon, jeetje heftig! Ik werd gelukkig wel gewoon ongi, ben iets kleiner wel als jou, 166 cm. Maar het was allemaal niet makkelijk. Heb besloten na m'n zw schap te gaan sporten, maar alleen voor m'n zw schaps kilo's er weer af te krijgen, en strakke buik terug te krijgen. Marjan: ik droom volgens mij alleen maar over sex. Gek word ik ervan!
Mijne is een shih tzu/maltheser scheelt 10x de helft hier om de hoek woont ook een Choco Labardor met de naam Banjer haha..
hmmm misschien ging de droom wel over sex....en moest ik daarom zo lachen. Want nu met mijn bekken....t' zal er best belachelijk uit zien als er wat gebeurd....hihihi
Bekijk bijlage 43155 Dit is Benyi, de zus van Banjer. Hebben we herplaatst omdat ze werden mishandled
Ben er nu gelukkig helemaal overheen hoor , maar als ik dan een mooi figuurtje voorbij zie komen dan denk ik nog wel van, dat zou ik ook wel weer willen ,maar wat ik voor zo'n figuurtje als jou moet doen Yessica , is het niet waard .....want dat hoort gewoon niet bij mijn bouw .........................
Ik ga op de bank hubbie gaat met t eten bezig.. Sorry voor de foto's maar ik vind ze gewoon zo lief hihi... Kan altijd me verhaal bij hun kwijt ze zeggen niks terug maar goed whaha.. Dames alvast eetsmakelijk.
Lieve hondjes! Ik ga naar huis, qua gewcith, ik ben altijd te zwaar geweest en 2 jaar geleden is het mij voor het eerst gelukt om echt goed af tevallen... ik ben 178cm en woog op het laatst 97kg.... nou toen schrok ik mij dus het apelzazerus toen ik op de schaal stond... ben gaan bakkeren en tot 80kg. afgevallen, daarna 1,5jaar tussen de 80 en 83 geleeft, en dit beviel mij best! heb een uitstapje gemaakt naar 77kg... want mijn streefgewicht is/was 75kg, maar die laatste 5 waren gewoon echt bijna niet te doen... dus mijn streven na mijn zwangerschap word weer 80kg. ik ga naar huis, tot vanaaf!
alsje je lekkerder voelt bij die 80 kilo en ongelukkig bij de 75 kilo ,dan zou ik het nu ook wel weten ......... tot l@ter !!
Nou weet wel dat ik cker niet lachend wakker werd hahaha. Heb trouwens gehoord dat maffe dromen echt bij zwanger zijn hoord!