Boek Voor degene die het vroegen: Ik ben "New York" aan het lezen van Rutherfurd. Heerlijk boek, historisch hou ik erg van. Koffie ik heb nog nooit koffie gedronken. Dronk altijd erg veel cola en vond het niet zo handig om dan ook nog koffie te gaan drinken. Nu drink ik caffeïne vrije cola light en dus nog altijd geen koffie Aambeien Ik heb er één gehad als resultaat van de bevalling. Viel erg mee. Ik kreeg inderdaad ook Curanol voorgeschreven, hielp prima. Marjand Je mag wel "klagen" hoor. Je kunt alles wel vergelijken met een ander maar dan blijft er niets over. Ben je maar 1.56? Ik ben 1.80... wow, dan schelen we echt een heel stuk. Ik ben alweer een paar jaar te zwaar maar op zich vind ik dat minder erg dan te licht zijn. Ben ooit 60 kilo geweest, dat is met 1.80 ook te weinig. Ik had het toen altijd koud... Nu eerst maar eens deze baby en dan daarna naar het streefgewicht van 75 kilo. Tante Mars Jeetje, wat een schrik. Rustig aan en sterkte! Heb mezelf duidelijk teveel ingespannen vanmiddag (gesleed met Kick) en nu moet ik het bekopen. Toch wel buikpijn. En dan ook nog een chagerijnige man... kan nog gezellig worden vanavond Oja, wij eten: gebakken aardappels, bloemkool (met een sausje), appelmoes en voor hem een tartaatje en voor mij een karbonade. Gewoon hollandse pot dus. (dat doen wij niet zo vaak) 23 weken vandaag! Hé, dit plaatje in mijn banner heb ik toch al gehad?
Dag Meiden! Ik heb jullie gemist!! Ik werk nu weer voltijds, dus 't is uitermate druk. Hopelijk gaat alles goed met jullie? Liefs, Arka
Tante Mars.. doe rustig aan!! Dit weer hou ik ook al niet van, zo bang om uit te glijden.. Sneeuw mag nu snel weg van mij! Maar ik ben wel even flink geschrokken van je bericht!!!
veel te koud < Tinkerbell !! Ik ga netjes naar een manderijntje en een kiwi !!! Lang leve mijn dieet !!!
TAnte mars doe je wel rustig?? Net wezen kijken naar een nieuwe badkamer. Hebben een offerte laten maken en zijn aardig wat kwijt en dan is hij nog niet geplaatst. Hopelijk kunnen we hem goedkoop laten plaatsen
@ cygnet...dank je dat ik wel een beetje mag klagen...Maar hou er gewoon niet zo van. Denk al snel dat ik me aanstel.... En ja ik ben maar 1.56m Toen ik naar de middelbare school ging was ik 1.41m en toen ben ik in 1 jaar de laatste cm gegroeid en toen was het op.....En Erik is 1.94m erg grappig om ons te zien samen...vroeger deed ik nog wel eens flinke hakken aan om het verschil een beetje te compenseren....vroeger..... hmmmmTink: krijg ook zin in ijs en heb lekker 2 bakken ben & jerry's in de vriezer staan.....hmmm ik hou me nog even in....
Hey Arka, Welkom terug!!! Hoe is het met je???? Enne Yes, heeft Darren wel echt een stukkie gekregen of zeg je dat je samen heb zitten eten en heb jij de boel snel weggewerkt.....
hmm ben niet zo van japansemix...maar snoep nu alles wat los en vast zit...gelukkig nu bijna niks in huis...(alles al op dat wel)
Hmm dat was lekker Nu nog even en warme choc om weer warm te worden Over kilo's: Ik (vr)eet echt alles wat los en vast zit, niet normaal Ben net een bouwvakker Stomgenoeg verbruik ik ook veel denk, want ik ben pas 3 kilo aangekomen Alleen maar mooi! Over lijnen: Ja, gelijk als ik weer een beetje aangesterkt ben Ben voor mijn bruiloft ook 17 kilo afgevallen met Sonja Bakker, en na de vorige bevalling ook weer 10, dus ik weet dat ik het kan. Hopelijk blijven de kilo's een beetje mee vallen, des te sneller is het er weer af
daar moet ik maar mee wachten na de bevalling lijnen zit er niet in ga borstvoeding geven en dan is lijnen niet slim
nog nooit aan lijnen geweest wel altijd sporten 2 keer per week fitness 2uur per les en dan nog 1 keer per week zumba van een uur dat was mijn programma mis het wel beetje allemaal
Marjan... 1.94? Dat is de allermooiste lengte voor een man. Mijn lieve man is 'maar' 1.81... tja.. wij staan op gelijke hoogte hihihi'. Jullie zullen inderdaad een leuk plaatje samen! Ik ga surf nog even over ZP, Hyves en mijn mail en dan ga ik lekker mijn mandje in met mijn boek. Iedereen heel fijne avond!
Weet iemand hoe het zit met eten en borstvoeding? Mag je dan al wel wat meer eten of mag je nog steeds geen carpaccio en dat soort dingen??? Ik kijk er al maanden naar uit om dat weer te mogen eten....