hallo mei-mama's ik ben er net achter gekomen dat ook ik een mei-mama ben. 7 mei wel te verstaan. Bijzondere maand, want mijn schoonmoeder was geboren begin mei en is drie jaar terug overleden.
Tegen die tijd heb ik mijn eerste echo ook gehad.... er vanuitgaande dat alles goed gaat uiteraard, lijken die beursen mij erg leuk.
Gefeliciteerd Yadi!!!! Je heb al een lange weg gehad zie ik aan je onderschrift! OOk al 2x een miskraam jeetje. Waren het spontane miskramen of kwam je er met de echo achter??? Gr Pip
Gefeliciteerd Yadi! Welkom bij de club Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan!!! Die beurzen lijken me best leuk, maar dat zit er niet in. Ik ben niet in Nederland als ze er zijn helaas.... In oktober ga ik een week naar NL en dan gaan we ook de rest van familie en vrienden inlichten. Ik vind het moeilijk zo lang te wachten, vooral met mijn collega's met wie ik buiten het werk ook veel doe. Misschien over twee weekjes ofzo. Stel dat het niet goed gaat, dan heb je er toch ook wat aan dat ze het weten?! Helaas, concentratie op het werk is nog steeds zeeeer ver te zoeken! Plus dat ik ook nog eens loop te gapen hier en mijn oogleden de zwaartekracht bijna niet kunnen weerstaan...pffff Meer mensen die al moe beginnen te worden? Groetjes uit de zonnige alpen !
Hier ook een mei mama Was ook een september 2008 mama, en nu dus een mei 2010 mama, spannend hoor... Ben rond 4 mei uitgerekend van ons tweede kindje.. Mijn dochter wordt 8 september 1 dus erg leuk allemaal Ben aan het proberen bij te lezen maar het is best veel al... Ik heb nog geen klachen behalve dat ik heel erg moe ben. Maar de vorige keer werd ik ook pas na 6 weken misselijk dus ik wacht rustig af. Verder loop ik al in positiekleding want ik pas echt mijn normale broeken niet meer Dat was vorige keer ook al snel maar nu helemaal, echt al een enorme buik! Toch ben ik WEER onzeker haha, al is het de tweede keer, omdat ik geen kwaaltjes heb.. Maar ach, als ze er eenmaal zijn vervloek je ze dus ik geniet nog maar even Mijn ouders en collega's weten het al, aanstaande zaterdag vieren wij alledrie onze verjaardagen met een groot feest en dan doet Fenna ook haar grote zus tshirt aan, ben benieuwd 15 september naar de vk en dan hoor ik wanneer de echo is.. Liefs Tink
Ik ga vrijdag nog een keer testen (als ik dat red) en dan doen we een shirtje aan bij Giulia waarop staat in ben grote zus (hoe orgineel)
Ben blij dat het dus niet aan mij ligt dat mijn spijkerbroeken niet meer dicht willen!!! haha, heb m'n eerste positiebroek al besteld maar die komt eind september pas... dus denk dat ik volgende week toch ff te shoppen ga! misschien hebben ze dit weekend in parijs wel mooie zwangerschapskleding loop nu steeds in leggings met jurkes en blousjes hihi,
het word gezelli hier... Okay ik zie net al het eerste bericht op de vraag: wanneer vertel je het en hoe?
Zo wat gaat de tijd snel, er zijn alweer mei 2010 mama's! Heel veel geluk met jullie zwangerschappen en geniet ervan, want het is zo voorbij . Een juni 2009 mama
Ik dacht een lijstje te maken? Is dat een leuk idee, met de data van geboorte, geslacht of juist niet, MvM, bv, thuis of in zkh? en alle afspraken? Ik maak de aanzet en ik zie wel of mensen het leuk vinden.
Mei-Mama's 2010 Data 1. Dag 1. Pipelina 2. Inge75 2. Loesje13 MvM 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama 4. Eekje 4. Tinkerlbel1984 6. desi23 7. Yadi 12. Mamaris onbekend: BabeBabe, Muisje1, Sjudith Afspraken -
ik heb net even een rok besteld van noppies! mijn eerste kleding hihi! spijkerbroek past ook heir nl niet meer dicht.....