Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
  2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @loran: zie toch wel duidelijk een streep hoor, Gefeliciteerd

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Loran, ja die is posi. worden niet donkerder bij kruidvat.

4. idd een duidelijke streep :D

dit is de mijne van vandaag:

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoeveel testen hebben jullie allemaal wel niet gedaan?

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    hahahahaha ja volgens zijn er aardig wat testen gedaan. Goede investering voor KV ;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat zeker ! Bij Levi heb ik ook veel en veel te veel geld uit gegeven aan testen in al die jaren.

Nu had ik van het kruidvat testen gekocht ( 2 voor 5 ). Één op vrijdag middag en één op zaterdag ochtend ( ow ja en vorige maand nog 6 via internet :D )

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hello!

tot nu toe vandaag ook geen bruinverlies! juij!!!

Ik heb maar één keer getest...

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    vandaag 2 ;)
    1 sensitest, en 1 kv.
    van de week ook 1 kv. test ;)

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dankje linnie voor je up date! Leuke foto's!!! Leuk is dat, die kleintjes met dieren!!!

@Arka gelukkig zeg, dat het lijkt over te zijn!
    @marieke1610 : ZWANGER!!!!

Ik heb 3 testen gedaan, Eerste was een digi, daarna twee van de drogist eigenmerk. Met een week er tussen, en bij de laatste echt een dikke vette streep!!! was toe een week of vijf.

Moet nog 3! weken wachten op mijn echo, nog zo lang, maar dan heb ik wel goede zekerheid, Ben dan w.s. zo'n 10 weken, Lekker gevoel wel, Maar eerst eens gaan focussen op de verjaardag van Popje! 30 sept!

Liefs Pip

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemiddag dames :)

Ik kan maandag toch gewoon de verloskundige bellen???

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Tuurlijk!! Zwanger is zwanger. Je krijgt gewoon een afspraak voor over een paar weken en formulieren. Altijd leuk om te lezen!

Liefs Pip

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Loran, ja hoor gewoon lekker bellen.

Hier ook pas eind van de maand een echo :(

14. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    Hoi Meiden,

Hier sinds gister bruinverlies... is niet veel en geen krampen of helder bloed, maar weer echt niet meer wat ik moet doen.... moet ik nou iemand bellen??:(
    verder voel ik me gewoon het zelfde, maar vind het doodeng!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ano, nee hoor ik denk dat er niets aan de hand is. Bij Levi heb ik tot 9 weken bruin verlies gehad en nu weer .
    Zolang het geen helder rood bloed is ( meestal in combi met krampen ) zou ik me niet te veel zorgen maken

16. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik mag me hier ook aanmelden :)
    Ik weet nu net 3 dagen dat ik in verwachting ben van ons eerste kindje. Zoals het er nu uitziet zou 25 mei de uitgerekende datum zijn :)

Moet nog best aan het idee wennen... eerst wil je graag een kindje en nu ik zwanger ben krijg ik het al spaans benauwd bij de gedachte dat het eruit moet..... maar misschien hoort dit er ook wel een beetje bij.

Ik had tijdens mijn innesteling steken in mijn buik en liezen en die steekjes zijn in mindere mate gebleven. Ik voel dus heel vaak mijn liezen (eigenlijk iets daarnaast richting mijn buik, maar dus boven het schaambot) en heb een enkele keer een venijnige steek in mijn baarmoeder gehad.....
    Ik vraag me af of dit normaal is of dat het toch allemaal niet zo goed zit aangezien het nog zo pril is (NOD had gisteren en uiterlijk vandaag moeten zijn, geen bruinverlies of whatsoever)...
    Zijn er meer meiden die zo duidelijk van alles in hun buik voelen en net zwanger zijn?

17. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0

Zo is die van mij ook :) zelfde merk
    Echt zwangr hoor!!!! Niet druk maken.
    Daarstraks nog een digitale met indicatie er tegenaan gegooid en die zegt ook 1-2 weken.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lady K, welkom en gefeliciteerd. Ja wat je nu voelt dat zijn je darmen ect. die plaats gaan maken, vervolgens gaan straks je banden uitrekken dat voor bandenpijn zorgt. ( Steken in je lies streek ) is heel normaal en hoort er allemaal bij :)

19. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    het word gelukkig al minder... geloof ik, vanmorgen heel klein beetje... nu niks meer... maar je wordt er zo onzeker van :(... heb verder geen krampen, alleen een beetje last van mijn darmen, maar dat heb ik al sinds het begin.
    Wel ben ik sinds gister ook misselijk, en geen zin meer in koffie enzo... dat lijkt me dan weer een goed teken?!:(
    We wachten maar af, meer kan ik toch niet doen:(

20. welkom lady k gefeliciteerd

ik heb wel veel testen gedaan, omdat ik een iui behandeling heb gehad en pregnyl heb gespoten.
    toen ik de eerste keer zwanger teste toen zei de gyn dat t miss nog van de pregnyl kon wezen. daarom heb ik iedere dag een test gedaan om te kijken of t streepje lichter werd. maar gelukkig werd ie donkerder en staat er op de digitale ook zwanger.
    vandaar dat ik zoveel getest heb :D
    maandag doe ik er voor de zekerheid nog 1.. tis ook meer voor mezelf omdat ik t na 3 jaar niet durf te geloven..

Deel Deze Pagina