je mag 600 kcal meer eten tijdens de borstvoeding en dan moet je denken aan een stuk fruit meer, paar boterhammen meer, beetje meer vet (dus ook boter op brood) en een liter extra vocht tot je nemen. Ze zeiden bij de borstvoedingsbijeenkomst gisteren dat je nog steeds moet oppassen met rauw voedsel als carpaccio en voorverpakte vis enzo. Je bent in die periode vatbaarder voor voedselvergiftiging en zou het via borstvoeding door kunnen geven aan je kindje. Weet niet wat ik ervan moet denken eerlijk gezegd! ver gezogd??
Haha gezogd!! Nou ik weet wel dat ik na de bevalling een beste biefstuk naar binnen ga werken! Marjan, ik heb de kip eerlijk gedeeld met darren. Hij is er helemaal gek op! Ik ga nog ffies tv kijken en dan lekker slapen! Tot morgen meiden!
*Loopt vermoeid binnen en gaat op een bank liggen* Hallo meiden, ik zou vaker komen, maar het is erg druk. Zoals jullie weten ben ik aan het verbouwen. Nu doet mijn vader de verbouwing, maar die staan op het punt te verhuizen. De planning was rustig ons huis verbouwen en dan in maart rustig zelf verhuizen. Dit gaat iets anders... het gevolg in februari gaan zij verhuizen en ons huis moet dan klaar zijn. Op zich geen probleem, maar mijn familie heeft er nog een handje van om te stressen om zo een moment. In plaats van rustig aan doen wilt mijn moeder liefst alles in een dag klaar hebben. De slaapkamer is verbouwd, maar morgen gaan we kijken voor een nieuwe kast. Mijn moeder wil alles regelen (ben ik onwijs blij mee, want zij kan het heel goed en ik niet) en dus ook mijn bureau gedeelte... dus morgen druk druk druk en dan een paar dagen druk, want de babykamer wordt de volgende fase... Ben er dus niet echt... zo een hele lijst... Zijn er nog leuke, vervelende, boeiende dingen gebeurt?
Tante Mars, wat een schattige honden! Dit is mijn Banjer... Ik vind het trouwens wel typisch dat bij jullie twee Banjers in de buurt wonen... Ik ben er nog nooit 1 tegengekomen die ook zo heet!
Pff de 2de nacht dat ik wakker wordt van lage rugpijn! En kan dan gewoon niet meer slapen herkend iemand dit? Wordt er gek van. Darren zit op school, gaat vandaag bij opa slapen, dus lekker rustig dagje. Ff gesprek zo, dan wachten tot de box er is, en dan ff lekker zonnebanken. Morgen naar de ha voor m'n darmen. Ben echt doodop, hoop dat ik snel weer lekker kan slapen. Ga nu ff eten! Oh trouwens: voor de koffie drinkende mensen: moet je eens bij de Hema een cappucino met caramel bestellen!! Dan wil je nooooit meer wat anders!! Daag!! Leuke honden btw.
Goedemorgen! even vluchtig bijgelezen. Tante Mars: hoe is het nu met je? Arka: druk druk druk.... werk ze meis! verder weet ik het even niet meer... ben zelf ook druk op het werk maar blijf wel online en meelezen hoor x
Goedemorge dames. egt mooi hond zeg.. oohh yessica de box vandaag bezorgd leuk leuk MOrgen word onze babykamer wagen etc bezorgd Ff vraagje voel me er erg dom bij maar goed kan altijd vragen. heb boven in me buik recht net onder me borst sinds gister aaf al het gevoel dat de baby trapt maar me baarmoeder zit ja niet eens zo hoog dan kan ik de baby daar togh ook niet voelen?
Sterreke, wat ene prachtige hond mooie bouw!! Helemaal TOP, die banjer hier is dik en oud hhaha (die llabrador).. Ons Banjer (&Benyi) willen zich niet laten kammen maar je snapt het is nodig, met dit weer gaan ze niet kaal.. Gisteravond kwam Banjer bij me op schoot zitten, en hij wist dat ik de kam had want nikey laat zich wel kammen. Dus ik heb m twee uur zitten kammen. Je zag gewoon (na 3 jaar) het is goed doe het maar.. Yessica: balen dat je weer niet heb geslapen, ben blj dat ik EINDELIJK dat stadium voorbij ben, wel vaak wakker snachts maar niet meer hele nachten gelukkig. Natas: SPannend Altijd leuk als de meubels en kinderwagen worden bezorgt .. Dag: Gaat aardig, vannacht veel pijn gehad. Maar we mogen dalijk weer naar het ziekenhuis gelukkig..
Tante mars: sterkte in het ziekenhuis. Aszz: Heel veel plezier bij de 20-weken echo. Natascha: ik heb soms ook het gevoel dat de baby hoger schopt als dat eigenlijk kan! weet ook niet wat dat is! Hier hebben we het geboortekaartje uitgezocht en ben er helemaal blij mee! Zit alleen nu ziek op de bank! das wat minder!
o ja, Wat allemaal een leuke honden voorbij zien komen! Zijn jullie ook benieuwd hoe het straks gaat met hond en kleine? Onze hond vindt de spullen in ieder geval heel interessant! (box, kinderwagen)