Come on baby wat voor hond heb je? Ik ben idd heel benieuwd hoe het straks zal gaan... mijn hond is echt mijn allessie, we behandelen hem nu als een kind, en hij wordt al jaloers als ik met mijn vriend knuffel... En hij ligt altijd op de bank, etc... Hij heeft wel geroken aan de box en wippertje maar haalde toen soort van zijn neus op... En toen mijn vriend de box in elkaar aan het zetten was vertrouwde hij er niets van... dacht waarschijnlijk dat het een bench was! Aszz veel plezier bij de echo! Tante Mars succes in zh! Yes veel plezier met de box, leuk leuk leuk wat is het voor iets?
Ik denk trouwens sinds een paar dagen de baby af en toe te voelen!! Soort luchtbelletjes voel ik, dat kan het zijn toch?
Leuk hoor dat je het begint te voelen! begint dan wat grijpbaarder te worden vind ik... elke keer die plopjes en schopjes
hier is de baby aardig rustig afgelopen daagjes wel wennen want voelde steeds meeer nog niet egt schopjes maar tussen de schopjes en plopjes in hahaha snappen jullie het nog
Wij hebben een newfoundlander, ze is nog wel jong hoor 8 maand en ook echt nog puppygedrag haha! Maar hoop echt dat het goed gaat maar ik denk dat ze heel lief zal zijn voor de baby. Laat haar af en toe wat knuffeltjes en zo zien en daar snuffeld ze dan zo voorzichtig aan net of ze het aanvoeld. Zat net even in januari mama's te lezen, krijg er zo te kriebels van die geboorteberichten te lezen!
Jeeeuh alles was super! Baby was zooo mooi. Heb er een dvd en veel foto's van. Zal zo even spammen. Eerst de kleine naar bed, dan even poetsen, vanmiddag komt oma ook nog een keer... Dus het zal wel vanavond worden
@Aszz.. GEFELICITEERD met de goede echo!! Ben benieuwd naar de foto's.. @tante Mars.. hoop dat alles goed was in het ZKH.. Hier een baaldag. Hebben mediabox van UPC gehad, maar kregen het niet voor elkaar om het zelf te installeren. Vanmorgen kwam er een monteur langs.. Maar na een nieuwe kabel, nieuw kastje en weer lang wachten, kreeg ik net weer hetzelfde in beeld (monteur was alweer naar andere klant omdat hij niet een half uur wilde wachten op installatie) dus nu komt de monteur zo weer terug.. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hoe is het verder met iedereen?? zag ook leuke foto's van hondjes voorbij komen.. hier jammer genoeg geen huisdieren.. manlief heeft er echt een hekel aan.. en ben zelf best wel allergisch, dus zit er ook niet in..
hello, ik zag een leuke hond voorbijkomen en iemand moet naar het ziekenhuis (succes) en de ander de 20 weken echo (veel plezier). Iemand is ziek (beterschap) en voor de rest werkt mijn hoofd niet meer.
Zooo, kom even snel foto spammen hoor! Ben aan het werk en ontdekte dat mijn camera in het beeldscherm echt werkt.....hahhaha
Goedemiddag ladies! @tante mars: veel sterkte in het zh! Zag een paar leuke honden voorbij komen. Wij hebben ook een hond, een witte herder. Maar hij heeft hier duidelijke regels... Las (weet niet meer van wie) dat de hond op de bank mag... Hier mag de hond niet eens in het woongedeelte komen! We hebben een open keuken, een hal, en boven een stuurhut, dat is zijn terrein. Ik heb er ook een hekel aan als je je glas steeds in de gaten moet houden omdat hij anders met zn staart alles van tafel zwiept, of als er chips/worstjes e.d. op tafel staan dat hij er bijna boven kwijlt... Nee, geen hond voor mij in het woongedeelte, maar dat kan ook zijn omdat wij vroeger geen hond hadden en ik het dus ook niet gewent ben @kamer: Gister zijn de meubels binnen gekomen, en heeft vriendlief alles in elkaar gezet. Zooo mooi en lief!!! *zwijmel* @kaartjes: We zijn druk aan het uitzoeken. We zagen er ook van Disney, en toen stond onze keuze vast!! Vroeg ik er naar bij de drukker, zijn ALLE Disneykaarten uit de collectie gehaald, niet meer leverbaar!!:x We zijn allebei erg Disney-gek, weet iemand nog een tip waar ze nog wel leverbaar zijn??? Liefs Kimonootje
@ alpenmama: zo dat ziet er goed uit! mooie buik hoor! @ kimonootje: kun je ze online niet terug vinden ? in de boeken staan vaak codes die je via google dan ook wel weer kan traceren...
mercard en intercard maakten er in het boek nog wel reclame mee dat ze aparte disney collectie hadden....