ja wij hebben hem vorige week uitgekozen alleen nog de tekst aanleveren bij de drukker en wachten tot het moment supreme
ach wij hadden vakantie en nu lekker de tijd om de boeken door te bladeren..... maar op zich kan je het ook nog in je verlof ofzo doen hoor!
Middag Kaartjes: Die van ons zijn ook al uitgezocht en 'besteld', zijn superleuk al zeg ik het zelf Moet altijd wel lachen als mensen de kamer helemaal klaar hebben en nog niet aan het geboortekaartje. Weet je wat het is, ALS je kindje te vroeg geboren wordt heb je die kamer nog niet echt nodig, dan moeten ze vaak wel even in het ziekenhuis blijven. Maar kaartjes wil je dan wel al versturen Maar ach, zo is er voor alles wat te zeggen Hmm ik had een lekkere lunch, verse witte bollletjes met knakworst Verder heb ik vanmorgen weer gewerkt, nu lekker niksen, ga zo nog even een tukkie doen. Morgen lekker een dag vrij en dan alleen de vrijdag nog Grrr het sneeuwt hier weer :x
Alpenmama mooie buik!! Kimonootje ik denk dat iedereen zijn / haar hond anders behandelt. Maar die van ons luistert verder goed hoor! Hij zou nooit iets van de salontafel graaien. Hij kijkt alleen maar heeeeeeeeeeel lief naar ons als er lekkers op staat (geen idee waarom ). Dat ie op de bank mag, is gewoon eigenbelang: is zooo gezellig!!
tja das waar tinkerbel... ik ga van de week de tekst even schrijven en dan zijn wij er iig klaar mee babykamer volgt daarna hihi
kaartjes: wij gaan vanavond het kaartje kiezen. We hebben al een lijstje gemaakt van mooie kaartjes. Ook de tekst hebben we al. kamertje: zaterdag gaan we behangen. Volgende week het vloertje er in en dan wachten op de meubeltjes... Huisdieren: wij hebben een goudvis en die eet niet van tafel... Ook mijn buikje met 20+4 even:
Hello lady's!!! Hier ben ik weer.... Onze hond mag wel op de bank, maar dat is zeker eigenbelang. Want als ik zo ga slapen hier (mijn middag dutje) is ze zo lekker warm... Eten zal ze nooit of te nimmer pakken als ik niet zeg dat het mag. Zelfs al laat ik iets vallen in de keuken en ze staat er naast eet ze het niet op tot ik (of erik) zeg dat het mag....Zelfs als haar voer in de bak gaat, gaat ze eerst zitten en als ik dan ja zeg gaat ze eten...Maar smekend kijken doet ze natuurlijk wel als er iets lekkers te halen is... Kinderen is ze mega lief voor, mijn zus woont hier in de straat en haar kleine meid kan voor de hond staan met een koekje ofzo ze zal het nooit pakken ofzo. Maar ik vind wel een dier blijft een dier en een kind een kind dus die ga ik niet samen laten...Kinderen doen soms zulke onverwachte dingen waar een hond van kan schrikken dat die misschien hapt...Dus nee wel onder toezicht... Azss: gefeliciteerd met de goede echo.....ga maar snel spammen hier. Iemand al iets van tante gehoord? Ben benieuwd.... Baby voelen, hier nu echt de hele dag door, gisteren avond werdt ik er gek van (wel leuk gek hoor) maar ik wilde slapen en babe dacht nog ff te gymnastieken.... Maar eigenlijk altijd op de zelfde plek (ongeveer dan he) Baby ligt met het hoofd naar beneden, en de schoppen zitten altijd links naast m'n navel ongeveer.... Nijn en alpenmama lekkere buiken weer hoor.... eh wie vergeet ik allemaal.....
o,ja...En ik slaap ongelofelijk klote....Heb zo'n pijn in mijn bekken dat ik er heel vaak wakker van wordt...Iemand nog tips?
ik ga vanmiddga naar de fysio voor mn bekken. Gister bij de ha geweest en zij verwees me door. Ik ben benieuwd. Als ik nuttige tips heb, dan horen jullie het!
Loop nu al vanaf begin dec. bij de fysio voor mijn bekken. Dus weet wel wat oefeningen maar s'nachts die pijn is echt vreselijk. Nu heb ik natuurlijk ook de tip gehad met het voedingskussen te gaan slapen tussen mijn knieën en enkels...Maar ik heb zo'n ruzie met dat klote ding....
ik slaap oko met dat kussen... geeft me wat meer steun tegen de buik aan en dan inderdaad tussen de benen ingeklemd... vooral ruzie met hem bij het omdraaien... maar goed verder schijnt het goed te zijn voor je bekken... ik heb sinds een paar weken last van mijn schaambot dat hij zo pijnlijk is en mijn rechter binnenbeenspier is ook erg pijnlijk... heeft dat ook iets met de bekken te maken?
Ja dat is ook door je bekken...en ik weet dat het beter is met dat kussen slapen. Maar ik draai mega veel in mijn slaap en dan ben ik dat ding steeds kwijt...het houdt je bekken stabiel he... Ik waarschuw jullie weer na dit berichtje ga ik mijn buik weer spammen....Deze week niet eens een blote buik geprobeerd, vorige week zo geschrokken van mezelf. Zit er nog van bij te komen....(jullie hebben hem daarom ook niet te zien gekregen)
Wel leuk he.....ik wil nu ook dat hij gaat golven door de baby...Lijkt me grappig om te zien...Maar ik geloof dat ik een beetje een watje van een baby bij me draag want hij kan er nog niks van...