HT en Sengers zitten hier niet in de buurt bij Hema heb ik het gebroken witte pakkie gekocht en van me ouders met sint het roze pakkie gekregen .. Maar me moeder wil dat ik volgende maand mee ga naar de Wibra daar hebben ze heel goedkoop en van goede kwaliteit moltons hoeslakens en overtrek zetten bla bla bla .. Dus ja waarom ook niet..
Nou we wonen in Workum sinds september, daarvoor 5 jaar in het zuiden van het land en officieel kom ik uit Harns Oh ik heb zo geen zin om te koken, ik wil pizza!
Ohhh ja zooo, Workum das toch nog wel een aardig ritje richting Snits of niet??? Nou ja maak ook niet uit Mooie foto's trouwens.. En Harns daar wil ik ook wel wonen in ieder geval groter als dit GAT (holwerd) .. Wij eten opgebakken aardappels met witlof in ham en kaas uit de ovennnnnnn
hier soep met stokbrood met roomkaas en tonijn salade en nog loempia Moet ff zitten bijkomen heb gewerkt toen ik thuis was eerst naar bouwmarkt geweest kleeffolie voor op raam halen kwam ik te kort dus net weer snel heen geweest ga zo weer verder plakken en dan nog haakjes gehaald zo nog ff gordijn ophangen me buik doe trouwens wel zeer maar nog ff volhouden Buddy mooi buik hoor supe
Dank je!!!! Doe je wel een beetje normaal...Kan er ook gewoon 10 minuten langer over doen....Is misschien een idee....
Wij eten vanavond lasagne. De schoonouders zijn er en die eten even mee. (Lasagne uit Jamie Oliver's kookrevoluatie, makkelijk en toch erg lekker!) Ik ben zo benieuwd hoe onze kleine meid eruit ziet.. zal ze op haar broertje lijken? Spannend hoor. Gelukkig voel ik me vandaag een heel stuk beter dan gisteren en hopelijk blijft dat zo. Morgen even een beetje thuiswerken en dan maandag weer volop aan de bak. Ik krijg vrijdag de uitslagen van het bloedonderzoek en morgen nog even urineonderzoek doen voor de zekerheid. Verder zijn we druk met alle voorbereidingen voor de verhuizing. Tjonge, wat moet je toch aan een boel dingen denken. Zo was ik even vergeten dat we ook twee katten hebben.. mmm..die gaan nu voor het eerst van hun leven een paar dagen naar een dierenhotel. Dat vind ik minder zielig dan midden in een verhuizing zitten. Plus het risico lopen dat ze ontsnappen. Het zijn binnenkatten! @tante Mars fijn dat met de beeb en de buik alles goed is. Vervelend van de bekkenverschuiving. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Ga maar lekker zitten op je wolk! Ik zwaai naar je vanaf mijn wolk!
Ga ff off, eten klaar maken (lles soep opwarmen) en dan misschien nog even naar de karwei verf kopen voor boven.. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggg
Mooie buik tante mars ik ben weer aan de twix geslagen lekker moet togh nog meer dan uur wachten tot we kunnen eten me mannetje is pas om 18uur vrij
Ik heb net staat juichen als een klein kind hahahaha.. Hubbie staat op en zegt, ik haal een zak Patat. MJUMMIE
Jammie, lekker Patat etc. hebben we gisteren gehaald. Vandaag was macaroni aan de beurt, en morgen heerlijke spruitjes Hoe gaat het met iedereen? Heb wel terug gelezen, maar kan me niet concentreren. Ookal lig of zit ik, heb continu harde buiken Morgen maar weer overleg met de vk. denk ik..