goedemorgen! zo weer even tijd om online te zijn storingen? oh niet veel van gemerkt eigenlijks... nou ja hij doet het weer! alles goed? x
Morning! We zijn weer online! @ zw.lijn: Bij Mika niet gehad en nu (ook nog) niet! @ scheren: dat doet me mannetje voor me! De schat! Ik wil echt niet met zo'n behaarde doos bevallen..ieksss! @ naam: we zijn er nog steeds niet uit...gelukkig hebben we nog 18 wk! @ kaartje: ook nog niet naar gekeken! @ kamertje: ook niks aan gedaan.. @ alles voor baby: heb nog niks, nada, noppes gedaan cq. geregeld, ben ik nu een ontaarde moeder?? @ Loran: Balen zeg van de bedrust! Maar alles voor je kleine ukkie! @ Marion; Arme tara! Wat ze overstuur? @ Pienie: mooie buik hoor! Wauw!
Goedemorgen dames mooie buikfoto zeg. Net met verloskundige gebeld over mijn buikpijn ze wil dat ik me urine inlever bij de dokter ze denkt aan urineweginfectie mag het togh niet hopen dus ik assistent van dokter gebeld moet ik over uurtje komen om urine in te leveren zegt ze tegen mij het is het beste als je nog ff een uurtje wacht met plassen want je urine moet even in je blaas hebben gezeten nou ik sta nu al op springen moet zo nodis plassen
ik heb ook al een paar keer urine ingeleverd, maar geen blaasontsteking, bij mij gewoon baby die mama plaagt ze kunnen vrij snel zien dan of je een onsteking ofzo hebt hoor!
Ik denk zelf ook dat geen infectie is hoor. maar goed. heb sinds woensdag aaf en alleen als ik lig op me linkerzij heb ik geen last egt vreemd. ik zit te twijfelen om die speciale buikband van anita te kopen die ondersteunende weet iemand of dit wat is?
@ Marjon, hoop dat je dochter snel van de pijn etc. af is. jeetje vallen op een salontafel, je kan het niet voor zijn. Naomi valt er ook al wel eens op..
Nou heb me potje ingeleverd nu wachten tot ik gebeld word met de uitslag ppfftt zelf lopen gaat moeizaam me buik steek te erg dan. en wil vnaaf nog zo graag naar hoogeveen baby shoppe
werd net weer gebeld ze kan niets vinden moet straks om 15uur weer komen omdat de pijn niet afneemt gaat de dokter me even onderzoeken ppfftt
Pff Natascha... das niet leuk zoveel pijn... denk dat je vanaaf beter rustig aan kunt doen... Loran ook al teruggeroepen zie ik... doe maar kalm aan jij!
nee baal er ook van was net weer begonne met werk. lig nu op me linkerzij op bank dan heb ik minst last