Is een extra controle.. Misschien dat er toch een verandering is na 24-uur.. Moet het volgende week weer op kweek zetten nl. (een paar keer elke week)
jeetje meiden, balen voor zowel Loran als Natascha.. hoop dat jullie je beide snel weer beter voelen!! ik heb nu juist tegenovergestelde.. heb namelijk angina (hoop dat ik het goed schrijf) normaal ben ik daar echt beroerd van, maar nu voel ik me eigenlijk wel goed. alleen gevoel dat er iets klem zit in m'n keel, maar doet geen pijn.. volgens dokter kan het komen door de hormonen dat ik dit keer niet beroerd ben.. dus da's weer een meevaller.. hoe is het verder met iedereen??
hey kimm! dat is ook wel fijn zeg dat je daarn u géén last van hebt.. is een vervelend iets inderdaad angina! heb je je amandelen nog dan ? bij mij is het toen overgegaan nadat ze mijn keelamandelen hadden verwijderd...
Hallo daar was ik ook weer!!! Marion: Ach die arme kleien meid...Heeft ze nu nog veel pijn? Pinnie: Mooie foto!!! Natasch: Hopelijk valt het mee en hoef je alleen maar rustig aan te doen.... ehhh storingen hier op zp....denk steeds dat het aan mij ligt maar komt dus echt door hier....
Toevallig had m'n dokter het er vlak voordat ik zwanger was al over dat bij de eerst volgende keer m'n amandelen eruit moeten.. Dus denk dat ik na m'n zwangerschap eraan moet geloven @natasha. sterkte bij de dokter.. @zp dacht dat ze op m'n werk de site geblokt hadden, kon er van de week ook al niet op.. gelukkig dus niet
@ Kimm: hmm das balen meis maar ja als ze er eenmaal uit zijn heb je geen last meer van je angina! had ik ook ( was geloof ik 20 toen ze er bij mij uitgehaald zijn... ) is wel even een nachtje overblijven in ZKH en een week ofzo bijkomen maar dan ben je er wel vanaf!
ben er weer dames het is niets erg zijn gewoon me buikspieren die er moeite mee hebben mee te rekken doordat de boel nu zo snel oprekt allemaal en heb altijd veel aan fitness enz gedaan dus me buikspieren werken niet egt mee ppfftt vnaaf dus gewoon baby shoppe
nou fijn te horen dat het niets ergs is meis! gewoon wat meer rust nemen zelf en dan komt alles goed! x
hallo dames! was weer niks vanochtend zeg... ik vind het er ook vaak uitliggen Pienie wat een mooie foto! Is je man / vriend soms fotograaf of kun je zelf heel goed overweg met de zelfontspanner...? Natas gelukkig zijn het je buikspieren... Ik heb die niet dus vandaar dat ik het niet herkende denk ik hahahah Kimm amandelen eruit is niet zo fijn maar na een paar weekjes heb je waarschijnlijk geen klachten meer!! Dat is wel wat waard toch? ego IK WIL NAAR HUIS! helemaal gehad hier op kantoor. zit in mijn upje ook nog eens
Hallo iedereen, Zijn we weer. Was hier vanmorgen al vroeg, maar de site lag er weer uit. Ben om 8.30 uur vertrokken naar mijn ouders. Mijn ma was afgelopen woensdag jarig en mijn oma is afgelopen zondag 80 geworden. Was nog niet geweest i.v.m gladheid. Kom nu net binnen en en moet nog eten maken. Kom misschien vanavond even buurten en anders morgen, mijn batarijen zijn echt op voor vandaag.
[QUOTE Natas gelukkig zijn het je buikspieren... Ik heb die niet dus vandaar dat ik het niet herkende denk ik hahahah [/QUOTE] haha die is leuk!
Hoi, Hier zijn de uitslagen allemaal goed maar ik voel me nog geen haar beter. De dokter vindt het ook vreemd en nu moet ik maandag terugkomen. Ik hoop dat ik me morgen beter ga voelen want vandaag is het prut. Heb nauwelijks teruggelezen... ben gewoon te bleh op het moment maar zag wel bedrust voor Loran.. Sterkte meid. Tot later
och cygnet... doe maar kalm aan dan en laat je lekker verzorgen door manlief! hoop dat de HA je snel verder kan helpen! @ sureyya: van harte nog met je mams en oma! even opladen na zo'n lange dag ... kan me het voorstellen! fijne avond iig! x
haha die is leuk! [/QUOTE] Hahah ja geweldig. Nou dit is nu voor het eerst dat sporten een nadeel is jeetje hahaha