Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    meiden ik ga er vandoor! lekker weekend vieren!
    denk dat ik zondag weer ffies online ben!!! [​IMG]

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmm die smiley werkt hier niet helaas....:)

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    HAHAHAH.. maar hij is wel leuk hoor!

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    thanks! dag dag meiden!
    fijn weekend! x

5. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Fijn Natas, dat het niks ergs is. Minder fijn natuurlijk dat je er wel last van blijft houden waarschijnlijk, maar ja ;) Shop ze vanavond!

Hier net terug van de boekenmarkt, was leuk :D Berg boeken voor mezelf en voor Fenna gescoord, helemaal leuk dus.

Ga nu lekker een pan verse groentensoep maken en dan duik ik de bank op met het eerste boek :) Heeeeerlijk zo'n weekend :)

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Tara krijgt alweer een beetje praatjes alleen dan praatjes met slissen omdat alles helemaal dik is .... Haar voortandje zit echt los en staat nu een klein stukje lager als andere voortandje ,hoop echt dat hij weer vast gaat zitten .......

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    aahh maar is wel bikkel als ze nu alweer praatjes krijgt ;)

Wat trouwens erg leuk was bij de dokter hij kon voelen hoe de baby lag terwijl de verloskundige dat dinsdag nog niet kon erg vreemd.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Avond!
    KNP heeft weer giga fouten gemaakt, dus we zitten zonder internet en telefonie. Ben dus niet zoveel online, alleen op mijn werk waar het ontzettend druk ik...

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ben je lekker mee aszz!

Ik bedacht vanmiddag pannekoeken te gaan maken voor t avond eten.
    Wil ik net gaan beginnen kom ik tot de ontdekkig dat ik helemaal geen boodschappen heb gedaan.
    Gaat lekker met me!!
    Nu is Marcel maar naar de winkel, hahaha.

Ga straks even mijn 24 weken foto spammen!!

Zo gaat darren bij m'n moeder logeren, en ik ga ontzettend vroeg slapen, ben super moe.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    goodevening,

fijn dat het niks ernstigs is natascha!

Cygnet, balen dat je nu nog niet weet wat er is he.... hoop dat de HA je toch verder kan helpen volgende week!!

Ik ga zo naar mijn vriendinnetjes, zouden ff sex and the city the movie kijken en cosmo's drinken (ik niet dus he :p) misschien tot morgen!

11. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hallo,

Ik zit al in mij 21ste week maar heb me volgens mij nog niet hier gemeld :D ben een hele tijd niet meer online geweest door mijn 2 miskramen had ik daar niet zo een behoefte aan.
    Maar nu is dus alles prima had woensdag me echo en het zag er super uit en ik krijg mijn 2de zoon :D we hebben zelfs al een naam maar die verklap ik niet.
    ik ben 24 mei uitgeteld (1 dag na de communie vanmijn eerste zoon) :D

Ik wil alle dames nog feliciteren met hun zwangerschap.

Groetjes
    Nadine

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Welkom Nadine!
    Fijn dat het nu allemaal goed gaat met je zwangerschap, voel je je ook ok enzo...?

13. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Ja heb alleen wat rugpijn maar verder nergens last van gelukkig.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    welkom Nadine

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hello!!!!

Cygnet: Klote dat ze niks kunnen vinden...hopelijk gaat het snel weer wat beter...

Natasch: Fijn dat het niks geks is.....buikspieren???? Nooit van gehoord hier...

Leuke smiley zag ik voorbij schieten...hahahaha

Marjan: Fijn dat de kleine meid al weer praatjes krijgt dat is altijd een goed teken...

Babe: Veel plezier vanavond...

Aszz: Fijn he kpn, hier ook veel gedonder....vocht op de lijn waardoor ik geen binnenkomende lijnen kan ontvangen....hij gaat dan wel over maar als ik opneem is het niks...Kan wel zelf bellen...

Nadine: Welkom en gefeliciteerd....

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Truste meiden!

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Weer een week verder vandaag!!! Gaat lekker snel!
    Vandaag bij de prenatal geshopt... uitverkoop van positiemode... 2 jurkjes super leuk voor 25 euro samen! Kan je niet laten hangen toch? Haha En een nw telefoon en een nw laptop gekocht!!

Ga nu lekker slapen... ben moe van het shoppen de hele dag!

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Het is nu 3 uur. Lig al een uur aan big tasty's te denken.. Ben er dus maar ff uit gegaan om wat te eten, had zo'n honger!
    Nu maar weer poging tot slapen doen...

Hoop dat iedereen lekker slaapt nu... Truste!

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee maar, het is bijna 10:00... ben ik de eerste vandaag? Dat kan toch bijna niet?
    Hier een beetje ziek kindje (38.6).. ik denk de naweeen van de BMR-prik in combinatie met doorkomende hoektanden. Dat werd trouwens eens tijd zeg... Hij had 8 tanden en 4 kiezen met 12 maanden en 5 maanden later is er niets bij gekomen. Die eerste 12 waren tussen 9,5-12 maanden gekomen...

@Nadine WELKOM! Fijn dat je je goed voelt en natuurlijk ook gefeliciteerd.

@Nathalie: fijn dat je goed geshopt hebt. Ik slaag niet bij de Prenatal. Of eigenlijk slaag ik op dit moment nog nergens... vind positiemode gewoon echt niet mooi.

Wij moeten ivm de verhuizing overstappen van UPC naar Ziggo... Als dat maar goed gaat ... precies in de week van de Olympische spelen!! AAAAH! :$

Wij gaan vandaag naar een bouwmarkt. Verf uitzoeken e.d. Verder doen we niet zoveel. Voel me vandaag wel wat beter maar doe het liever nog even rustig aan. Misschien aan het einde van de dag even naar mijn ouwe oma (93). Even horen of mijn nieuwste achternichtje daar al geweest is.

20. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Good morning..

Nadine: welkom en alsnog gefeliciteerd natuurlijk!!
    Yessica: hoop dat je nu dan nog wel lekker slaapt, zag dat je om 3 uur nog een berichtje geplaatst had..

Zag ook voorbijkomen dat er lekker geshopt was.. had ik voor vandaag op de planning staan, maar gaat hem niet worden..
    merk dat ik toch wel wat last ga krijgen van m'n angina, dus blijf lekker thuis..

iedereen fijn weekend!

Deel Deze Pagina