Fijn Natas, dat het niks ergs is. Minder fijn natuurlijk dat je er wel last van blijft houden waarschijnlijk, maar ja Shop ze vanavond! Hier net terug van de boekenmarkt, was leuk Berg boeken voor mezelf en voor Fenna gescoord, helemaal leuk dus. Ga nu lekker een pan verse groentensoep maken en dan duik ik de bank op met het eerste boek Heeeeerlijk zo'n weekend
Tara krijgt alweer een beetje praatjes alleen dan praatjes met slissen omdat alles helemaal dik is .... Haar voortandje zit echt los en staat nu een klein stukje lager als andere voortandje ,hoop echt dat hij weer vast gaat zitten .......
aahh maar is wel bikkel als ze nu alweer praatjes krijgt Wat trouwens erg leuk was bij de dokter hij kon voelen hoe de baby lag terwijl de verloskundige dat dinsdag nog niet kon erg vreemd.
Avond! KNP heeft weer giga fouten gemaakt, dus we zitten zonder internet en telefonie. Ben dus niet zoveel online, alleen op mijn werk waar het ontzettend druk ik...
Ben je lekker mee aszz! Ik bedacht vanmiddag pannekoeken te gaan maken voor t avond eten. Wil ik net gaan beginnen kom ik tot de ontdekkig dat ik helemaal geen boodschappen heb gedaan. Gaat lekker met me!! Nu is Marcel maar naar de winkel, hahaha. Ga straks even mijn 24 weken foto spammen!! Zo gaat darren bij m'n moeder logeren, en ik ga ontzettend vroeg slapen, ben super moe.
goodevening, fijn dat het niks ernstigs is natascha! Cygnet, balen dat je nu nog niet weet wat er is he.... hoop dat de HA je toch verder kan helpen volgende week!! Ik ga zo naar mijn vriendinnetjes, zouden ff sex and the city the movie kijken en cosmo's drinken (ik niet dus he ) misschien tot morgen!
Hallo, Ik zit al in mij 21ste week maar heb me volgens mij nog niet hier gemeld ben een hele tijd niet meer online geweest door mijn 2 miskramen had ik daar niet zo een behoefte aan. Maar nu is dus alles prima had woensdag me echo en het zag er super uit en ik krijg mijn 2de zoon we hebben zelfs al een naam maar die verklap ik niet. ik ben 24 mei uitgeteld (1 dag na de communie vanmijn eerste zoon) Ik wil alle dames nog feliciteren met hun zwangerschap. Groetjes Nadine
Hello!!!! Cygnet: Klote dat ze niks kunnen vinden...hopelijk gaat het snel weer wat beter... Natasch: Fijn dat het niks geks is.....buikspieren???? Nooit van gehoord hier... Leuke smiley zag ik voorbij schieten...hahahaha Marjan: Fijn dat de kleine meid al weer praatjes krijgt dat is altijd een goed teken... Babe: Veel plezier vanavond... Aszz: Fijn he kpn, hier ook veel gedonder....vocht op de lijn waardoor ik geen binnenkomende lijnen kan ontvangen....hij gaat dan wel over maar als ik opneem is het niks...Kan wel zelf bellen... Nadine: Welkom en gefeliciteerd....
Weer een week verder vandaag!!! Gaat lekker snel! Vandaag bij de prenatal geshopt... uitverkoop van positiemode... 2 jurkjes super leuk voor 25 euro samen! Kan je niet laten hangen toch? Haha En een nw telefoon en een nw laptop gekocht!! Ga nu lekker slapen... ben moe van het shoppen de hele dag!
Het is nu 3 uur. Lig al een uur aan big tasty's te denken.. Ben er dus maar ff uit gegaan om wat te eten, had zo'n honger! Nu maar weer poging tot slapen doen... Hoop dat iedereen lekker slaapt nu... Truste!
Nee maar, het is bijna 10:00... ben ik de eerste vandaag? Dat kan toch bijna niet? Hier een beetje ziek kindje (38.6).. ik denk de naweeen van de BMR-prik in combinatie met doorkomende hoektanden. Dat werd trouwens eens tijd zeg... Hij had 8 tanden en 4 kiezen met 12 maanden en 5 maanden later is er niets bij gekomen. Die eerste 12 waren tussen 9,5-12 maanden gekomen... @Nadine WELKOM! Fijn dat je je goed voelt en natuurlijk ook gefeliciteerd. @Nathalie: fijn dat je goed geshopt hebt. Ik slaag niet bij de Prenatal. Of eigenlijk slaag ik op dit moment nog nergens... vind positiemode gewoon echt niet mooi. Wij moeten ivm de verhuizing overstappen van UPC naar Ziggo... Als dat maar goed gaat ... precies in de week van de Olympische spelen!! AAAAH! Wij gaan vandaag naar een bouwmarkt. Verf uitzoeken e.d. Verder doen we niet zoveel. Voel me vandaag wel wat beter maar doe het liever nog even rustig aan. Misschien aan het einde van de dag even naar mijn ouwe oma (93). Even horen of mijn nieuwste achternichtje daar al geweest is.
Good morning.. Nadine: welkom en alsnog gefeliciteerd natuurlijk!! Yessica: hoop dat je nu dan nog wel lekker slaapt, zag dat je om 3 uur nog een berichtje geplaatst had.. Zag ook voorbijkomen dat er lekker geshopt was.. had ik voor vandaag op de planning staan, maar gaat hem niet worden.. merk dat ik toch wel wat last ga krijgen van m'n angina, dus blijf lekker thuis.. iedereen fijn weekend!