@Cygnet.. hier nog zo'n laatbloeier qua tanden.. Onze zoon is al 20 maanden en heeft nog maar 8 tanden en een paar kiezen die langzaam aan doorkomen.. enneh succes met verf uitzoeken
Goedemorgen iedereen Nadine welkom Gister aaf ons helemaal suf geshopt bij babypark teveel spullen gekocht maar erg mooi en natuuurlijk de silver lijn badje etc van nijntje daarvoor gingen we heen en was er nog gelukkig voor de rest heel wat dekentjes etc molton zeiltje noem maar op. en ooh ja me redding de voedingskussen heerlijk mee geslapen
*gaaaaap* Ik ben niet blij viel pas om half 6!!! in slaap, en was om 10 uur weer wakker. Snap er nix van, ik wil slapen!! ik ben moe!!! Ga vandaag helemaal nix doen, misschien ff langs m'n moeder om daar in bad te liggen. Heb gister een borduur setje gekocht, een slabbertje waar je de naam van de baby op kan maken, heb al 2 letters gemaakt gister! Ga ik vandaag mee verder. Maar nu toch nog ff poging tot slapen doen, heb het gevoel de hele nacht gefeest te hebben pffff!!
Goedemorgen, Nadine: welkom Yessica: phh om 3.00 wakker liggen, hoop dat je nog een beetje uitrust vandaag! Succes met borduren. Cygnet: hoop dat je zoontje gauw weer beter is en doe zelf ook rustig aan. Lekker shoppen wordt hier ook weer eens tijd, maar om heel eerlijk te zijn heb ik bijna alles al! (teveel geshopt afgelopen tijd) Maar blijft leuk babyshoppen! Wij hebben trouwens ook nijntje badset zilver (met aankleedkussen, luieremmer ,kammetje ,pedicuresetje enz) Ga zo mijn geboortekaartjes boeken weer terug brengen!
Mooie buik, jij kan je dolfijnen cker ook niet meer zien nu?? Heb nog steeds zin in big thasty... Denk dat ik weet wat m'n lunch gaat worden...
Nou idd, denk dat er zeker gemac't moet worden vandaag. Maar ben te moe om m'n bed uit te komen eigenlijk. Ik zie mijn tattoo zelf ook niet meer, best grappig!
Ik zie mijn tattoo nooit... (zit onderin mijn nek ) Zin in KFC... maar die zit een eindje hier vandaan.. Andere keer. Met het uitzoeken van de verf ging het goed, zelfs ook nog even bij de IKEA geweest maar toen we thuis waren, kwamen we tot de ontdekking dat we de spullen die we gekocht hebben bij de bouwmarkt daar hebben laten staan Hoezo suf! Gelukkig is het niet erg veel geld en manlief is nu terug om te kijken of het er nog staat / iemand het gevonden heeft. Maar zo zie je maar weer.. we zijn er allebei niet helemaal bij op het moment. Ik ga even rusten... merk toch dat het allemaal wat veel is. Buik zag een heel mooie buik voorbij komen!
Hai dames! Ben op het werk, moet nog zooooveel gebeuren. Ach, het is wel leuk. Daarnet even snel naar de mac gereden voor een paar Bigmacs. Jumjumjummmmm. Hier gaat het goed. Heb een goede stoel gekregen op mijn werk dus niet zoveel last van mijn bekken. Baby is erúg druk, maar dat is zo lief! Morgen even de rolgordijnen etc. ophangen, wandje behangen en plankje ophangen. Dan zijn we al een heel eind. Nu alleen nog de luxaflex en dan is het eigenlijk wel klaar. Nou ja, wat decoratie en dingetjes. We moeten ook nog wat rompertjes etc. hebben.
Bedankt aszz, jij wel mac... Marcel heeft fijn weer eens een kater, dus die zou wel niet mee naar de mac willen met mij (moeten er een half uur voor rijden, dus ga eigenlijk nooit alleen)
wij hoeven nog niet eens 5 min in auto te zitten om bij mac te komen maar het enige wat ik er weg haal zijn de milkshakes
Ik heb ook alleen maar jurkjes hoor, ik voel me in een broek niet lekker.... die knellen zo... jurkjes rekken lekker mee. En zoiezo draag ik alleen jurkjes en rokjes eigenlijk... Net bij de bouwmarkt geshopt... behang gekocht wat grijs is en dan wit omdat ik daar een boomstam uit ga maken en dan allemaal staaltjes overal en nergens meegenomen, dat worden de blaadjes... Ik weet dat je ook behangbomen kan kopen kant en klaar maar een unieke boom is wel zo leuk! Die maak ik 150 cm breed en 250 cm hoog, dat wordt dus een creatief weekend! Zal het resultaat zeker even laten showen aan jullie!!
Goedemiddag Bedankt voor de verwelkoming. Ik zie dat er meiden weten dat ze een zoon krijgen volgens mij wordt mei een jongens maand hahahaha.
Welkom Nadine, toch grappig dat er zo 'laat' nog nieuwe dames bij komen! Mooie buik hoor!!! zo mooi is die van mij (bloot dan) niet! maar goed... ik was al niet slank, dus ik heb beloofd er niet meer over te zeuren ben veel te blij mt die druktemaker die erin woont! want pfffffffffffff wat kan die bezig zijn 's ochtends zeg! haha, vind het tot nu toe alleen maar leuk gelukkig! Ik heb tussen de middag lekker poffertjes met heeeeeeeeeeel veeeeeeeel poedersuiker gehad daar had ik zo'n zin in! En heb net met boodschappen ook weer veel te veel lekkere dingen in huis gehaalt... negerzoenen, slagroomsoesjes, nibbits lekkere vreetdag voor de boeg morgen!! haha, Ben nu lekker aant chillen achter de pc, zo ff beetje boekje lezen en niet teveel doen, vanavond verjaardag van een vriend van ons dus dat is wel gezellig! Mijn vriendin is nu 36 weken alweer, dus kunnen het toch niet al te laat maken daar vanavond!
óla!!!! Hier ook weer een redelijk actieve marjan....Heb net mijn oranje wandje voor de 2de keer in de latex gezet. Ik denk dat hij nu goed gedekt is....FF afwachten tot het droog is. Dan wil ik morgen als ik op tijd wakker ben de plinten verven en de plafon plint even bij werken.... Gisteren met hubbie laminaat gekocht dus dat kan er dan volgende week in. En dan kunnen we gaan afwerken. Heb net een paar plaatjes op een cdtje gezet zodat mijn broer er posters van kan maken. Dan nog even de comode halen en in elkaar zetten en dan ben ik klaar...(nou ja bijna dan) Natasch: mooie buik... Yes: fijn he nachtrust.....en fastfood... Ehhhhh de rest ben ik al weer vergeten. Maar volgens mij is er zoveel niet geschreven vandaag...
hallo zijn we weer. Las wat over nibbits: die haal ik mar niet, wat zijn die dingen verslavend zeg. Zag ook dat we er een nieuwe mama bij hebben (sorry ben je naam even kwijt) welkom en gefeliciteerd. Hier vandaag weer druke dag gehad even met de dames wezen shoppen. Nou ja even, Süreyya kreeg de MC Donalds in het vizier en moeders vond dat helemaal niet zo erg. Moet normaal niets hebben van MC Donalds (ga ervan aan de rees), maar ben nu verslaafd aan de kipnuggets. O en nog een verslaving, thee, jeetje zeg. Als ik normaal 2 bekers thee in een jaar drink is het veel. Ben helemaal geen thee klant, maar nu, hele slappe met een beetje suiker. Drink zo 5-6 bekers op een avond. Morgen even bij schoonzus langs, nou ja even zal ook wel de hele dag gaan duren, dus zal er morgen ook niet veel zijn denk ik. Vanmorgen trouwens weer even sinds een paar weken met de wc geknuffeld, verder voel ik me prima, heb meer energie, maar als ik eenmaal ga zitten dan stort ik gelijk in. Ben de laatste paar dagen telkens rond 18.30 uur nock out. Maandag weer naar gyno, hoop dat we weer even beebje gaan kijken. Ga nu even meiden douche en dan gaan ze rond 19.00 uur hun bed in. Weet niet of ik vanavond nog kom buurten, misschien morgen pas. Mannetje pikt namelijk ook s'avonds de computer in. Tot later.