JAAAA!!!!! ik heb eindelijk m'n big tasty op! En hij was lekkerrrr... Nu ff bank hangen en daarna naar bed! Morgen lekker zwemmen met darren.
Hallo Dames, Ik kom weer af en toe ff buurten. Ben er 5 weken tussen uit geweest. Nu weer lekker thuis met een mooiƫ bruine en grotere buik. Ik ga jullie weer een beetje proberen te volgen...en ik houd jullie weer van alles op de hoogte! Morgenochtend heb ik mijn verlate 20 weken echo...spannend! En dan moet ik nog van alles gaan regelen, want ik heb allen nog maar de meubeltjes en verder nog niet echt opgeschoten. ( bewust mee gewacht ) Fijne Zondag allemaal!! ( heb het namelijk al weer druk vandaag )
Ego berichtje: vandaag 20 weken zwanger Op naar aanstaande vrijdag dan heb ik mijn 20 weken echo!!!!!!! Yessica ik zat gister morgen om kwart voor twaalf al aan een groot big mac menu bij de mac hihihihi heerlijk he zwanger zijn
Silvia, ik heb echt lang moeten wachten op m'n big thasty!! Maar gelukkig heb ik hem wel kunnen eten! Vanacht gelukkig niet wakker gelegen, wel 300 x m'n bed uit geweest om te plassen. Straks lekker zwemmen, Marcel gaat naar fc Utrecht dus die zie ik vandaag niet zoveel.
Trouwens sylvia, wil je vrijdag bij de echo weten of er jongetjes of meisjes of j/m in je buik wonen?? Of laat je het een verrassing?
Goedemorgguu allemaal. Wat een sneeuw weer he vandaag. Ego Ppfft werd wakker en me rug zit onderin helemaal vast blij dat ik morgen weer fysio heb denk dat komt doordat ik nu met voedings kussen slaap.
Goede morgen!!!! Hier net uit mijn nest gerot...hihihi Gisteren veel te laat naar bed gegaan, we hebben 3 films zitten kijken en ja dan wordt het laat. Mijn muurtje is mooi opgedroogd dus die hoeft niet meer...Vandaag even wat digitale bestanden aan mijn broer geven kan hij er posters van maken... Heb ook zo'n zin in vettigheid maar hubbie is aan de lijn dus zal dat een keertje s'middags moeten doen denk ik...Zal hem niet verleiden met een bord patat. Verder weinig te melden hier...mijn pa is jarig dus vanmiddag naar mijn ouders voor een bakkie....
Middag Zo hier een lekker luier ochtendje gehad. Ga me zo maar eens douchen, anders wordt het helemaal niks met me Verder weinig plannen, even naar de bouwmarkt maar dat is ook niet echt spannend te noemen Vanmiddag eten we bij mijn ouders, mijn zus komt ook. We gaan lvast even een 'opzetje' maken voor het kraamfeest, heb al wel leuke ideetjes Bij Fenna viel het ons zo tegen, na 3 maanden nog kraamvisite Nu lekker allemaal in 1 keer, alleen de echt 'belangrijke' mensen mogen apart komen, verder lekker genieten van ons gezin Maar ja, nu dus hapjes, drankjes, versiering etc alvast bedenken, dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken in mijn kraamweek
Helleuww,, Ik heb thuis geen internet ... De modum heeft t begeven, en dat na 2 maand bij de provider. We zitten te wachten op n nieuwe maar die staat pas voor na het volgende weekend op t programma, dus nog ff gedult .. Hoop wel dat ie voor het weekend word bezorgt maar ja daar heb je geen zeggenschap over ... Ik verveel me ook helemaal niet zonder internet hihi.. vind het wel lekker.. Kom van de week nog ff buurten ... En owjaa hier is alles goed . Doeii Xx
Helleu! Hier een lekker rustig dagje! Vriendlief heeft gisteren de wandelwagen en maxi cosi enzo van zolder gehaald, het heeft daar 4 tot 5 jr gestaan, maar het ziet er nog steeds mooi uit! Dus we gaan het gewoon weer gebruiken! Heb alles eraf gehaald en lekker uitgewassen, maar tjee wat een ellende is dat zeg de bekleding van de maxi cosi eraf halen en er weer op doen..pff Verder weinig te melden...dus tot later!
middag!! Big tatys, bah!! haha, ik ben meer van quarter pounder Net een lekkere kitkat en halen vanavond chinees.... vink niet zoveel aan, maar goed, vriendlief is er gek op! Wij zijn hier ook lekker aant chillen, zijn net even een blokje om geweest in de auto, ff frisse neus halen in de heerlijke natte sneeuwdrap! En nu is Johan aant gamen en ik ben weer lekker serie aant kijken op de toplappie
Ben weer thuis van zwemmen. Het was niet zo geslaagd helaas, darren had z'n luister modus uit staan vandaag. Hij heeft m'n vriend in dr gezicht getuft en andere mensen geslagen. Heb het idee dat ik de hele dag politieagend was. Beetje jammer, vooral als ik speciaal voor hem ga zwemmen en patat eten. Net een heel gesprek gevoerd met hem, maar ja of het helpt is de vraag. Ik ben doodop na zo'n dag, zo lekker betijds naar bed.
@geslacht wil ik heel graag weten vrijdag dus ik hoop dat die 2 hun beentjes mooi open houden om ons een blik te gunnen... mogen ze ook alleen maar nu ze in de buik zitten als ze dadelijk geboren zijn en opgroeien moeten ze hun benen dicht houden tot ik en de papa dood en begraven zijn..
Haai! We hebben weer internet, van de buren Je moet wat.... Vanochtend gezwommen, en vanmiddag hebben we de kinderkamer bijna af kunnen maken. Alleen nog luxaflex. Zal even bijlezen, daarna eten ( we zijn heel erg laat! ) en daarna komen mijn broertje + vriendin op visite.
hye meiden! zo weer een weekendje achter de boeg... gaat altijd zo snel voorbij... maar goed wel weer lekker genoten plafond gewit in kinderkamer en lamp opgehangen en volgende week gaat als het allemaal goed gaat echt het kozijn erin en dan kunnen we de vloer leggen!!!! verder niet echt iets b ijzonders... x
Ik ben jaloers op de meiden die een rustig weekendje hebben gehad.... ik ben echt kapot van het klussen...zou morgen nog wel een dagje rust willen hebben maar moet helaas werken.... Dinsdag weer controle bij de vk! Ga ff lekker bankhangen en dan naar bed! Slaap ze allemaal