Hoi meiden, Heeft iedereen een lekker weekend gehad? Hier ging het wel. Nog altijd niet in orde.. bleh maar het gaat wel ietsjes beter. Morgenochtend weer even naar de HA.. misschien dat hij nog iets weet. Getver, ik kwam vanavond in een programma van Holland doc terecht. Dat ging over de IC van een kinderziekenhuis. Ik kwam er precies in toen een kindje van 26 weken en 2 dagen met keizersnee werd gehaald. Je zag de artsen hun uiterste best doen. Ik had de TV natuurlijk uit moeten zetten maar nee, ik bleef kijken. Toen gingen ze de vader halen en hem vertellen dat ze gingen stoppen met reanimeren (20 minuten). Ik moest zo ongelofelijk hard huilen. Ik vond het zo zielig, vooral voor die man maar ook voor die vrouw die nog op de operatietafel lag! Ik moest wel even denken aan Derya... Jeetje, wat een wonder hoor. Gelukkig kwam er even later nog een vroeg geboorte in beeld (28 weken en 3 dagen) en dat ging helemaal goed. Pfff.. Maar ik schrok gewoon van mezelf zo hard moest ik huilen. Ik ga zo maar eens naar bed. Last van mijn rug. Ik hoop dat mijn nieuwe boek een beetje leuk is... Goedenacht en tot snel. PS: we hebben weeeeeer frietjes gegeten
Cygnet, jeetje dat is best heftig zeg! Daar kan ik ook slecht tegen hoor. Ben moe maar wil eigenlijk de green mile afzien, ookal heb ik die al 100x gezien.
hier de toekomstige babykamer flink opgeruimd. DIe moet leeg! Volgend weekend gaan we het laminaat erin leggen en dan kunnen de meubeltjes in week 9 gerust komen. Gisteren de Storm gekeken. En daar werden moeder en baby door de storm gescheiden van elkaar. De moeder dacht dat ie verdronken was, maar bleek dat iemand het kindje gestolen had. Kwam ze pas velen jaren later achter. Kon daar ook slecht tegen hoor!
Hoeven we die ook niet meer te zien haha, grapje hoor! Maar lijkt mij ook wel een leuke film om te zien! Is toch ook met Barryt Atsma die in komt een vrouw bij de dokter speelt? Goedemorgen iederen! Cygnet, 26 weken... dat ben ik over een weekje al!! Kan me inderdaad echt niet voorstellen dat die kleine er dan al uit zou komen... pffff, gelukkig kunnen ze tegenwoordig wel echt veel doen voor zulke kleintjes, maar inderdaad niet altijd... Het is weer maandag, weer 5 dagen werken.... OMG als het dan de eerste dag is, dan zie ik het niet zitten zo'n hele week... maar goed, we komen ervast wel weer door! Zwaar slecht geslapen hier, kon vanaf half vijf gewoon niet lekker meer liggen op zowel rechts niet als links, constant superpijn vanuit mijn heupen/bekken dat compleet door m'n hele been straalde... AAAAUWWW!!! dus ben beetje minnetjes nu... gaaaaaapie,
Goede morgen!!!! Hier gisteren lekker uit eten geweest met erik...Heerlijk en lekker makkelijk. Zo meteen even naar de fysio, ben bang dat we minder kunnen gaan afspreken omdat er natuurlijk maar een x aantal worden vergoed door de verzekering...Misschien is het dan wijzer om er een paar te bewaren voor tegen de tijd dat ik moet bevallen... Daarna nog even wat latex halen voor op de muur, heb net niet genoeg...dan kan ik vanmiddag of morgen nog even een wandje doen...Dan de plintjes laminaat erin en klaar is kees... tot strakkie's
hahahahahahaha dat dacht ik ook, maar ik heb hem al gezien..... Die pijn heb ik ook na het slapen, klote he...Heb wel oefeningen van de fysio maar ja die helpen maar even...Denk dat we gewoon maar moeten lijden....
Oehh Barry atsma, jammie jammie... Marjan, ben benieuwd naar jou baby kamer. Oranje toch? Babe, slaap je met een kussentje of iets tussen je benen? Ik heb gewoon een 40x40 kussentje van de bank gehaald. Slaap eindelijk weer beter nu. Wij hebben ff relax dagje, op maandag spreek ik nooit veel af, moet altijd zo bijkomen van t weekend en m'n huis schoonmaken. Droger is weer eens kapot, dus moet alles weer aan de lijn.
Moge Yes, Ja oranje op 2 wanden...en dan bedoel ik echt oranje oranje!!! Mijn broer gaat als het lukt 2 mooie posters afdrukken van teigetje, want de posters die je kan kopen zijn altijd met pooh en dat vind ik zo'n watje...hihihi...Verder donker laminaat erbij....En de 2 nieuwe ramen die ik ga krijgen worden ook oranje de rest is roomwit (of hoe je het ook wil noemen) Hey Yes kun jij zien wie er al gestemd heeft op de poll? Want dan kunnen we de rest vragen om in elk geval te stemmen of te laten weten of ze mee gaan ja of nee...Want dan kunnen we gaan reserveren...
Ik heb getracht te slapen met kussentje, voedingskussen en zo'n soort rolkussen, maar vind het allemaal maar niks! en met deken tussen m'n benen krijg ik 1 koud been dus........... ik denk dat het nu al wennen word aan vroeg wakker zijn hihi een Teigetje kamer, gaaf!!
Goud is ook leuk, wij hebben 1 wand ziler Zodra de spullen allemaal goed en wel op hun plek staan zal ik wel ff een fotootje spammen!
Bij mij begint het nu ook wel te kriebelen om er aan te beginnen ..Als het goed is gaan we dat deze week doen /!!!
Grappig ik had dus 1 wand goud en nu ik mijn oranje muur heb wil ik hem niet meer goud, erik word echt knetter debiel van me.... Heb verder al een hoop leuke teigetje spullen, een coole schemerlamp en een teigetje van hout die je aan het plafon kan hangen aan een tros houten ballonnen....Ik leef tegenwoordig op marktplaats voor dat soort dingen want nieuw zijn ze zo mega duur....(vind ik dan) Knuffels ofzo zou ik nooit via marktplaats kopen maar van die beelden enzo kan best die kun je lekker afsoppen dus niks aan het handje....
mp is heel handig voordie dingen ..Ben nu voor Thijme op zoek naar lego , gewoon een grote partij losse lego waar hij lekker mee kan bouwen ..
Marjan, ik ken iemand die onwijs jaloers gaat zijn op jou tijgertje kamer. Darren is een super tijger fan! Hij heeft elke knuffel die ik ervan kan vinden. Pooh en knorretje vind hij ook nix, ijoor gaat nog wel en roe is ook erg leuk. Binnenkort ga ik aan zijn kamer beginnen, dan ga ik de foto's die we gemaakt hebben laatst van hem en tijger op poster formaat maken.
hier ook een teigetje fan ik heb echt superveel knuffels en schilderijdingen van teigetje Ik hou e babykamer nu neutraal, maar denk dat er later zeker teigetje in zal komen!
Goedemorgen dames. PPfft hier ook slechte nacht gehad kon niet op me linker en niet op me rechterzij liggen alleen op me rug maar volgens mij is dat niet zo goed:x om half 12 mag ik naar fysio gelukkig want me hele onderrug zit vast rot gevoel.
Meiden: hebben jullie allemaal gestemd op de poll?? We willen graag weten wie en hoeveel mensen er mee kunnen op 6 maart, dus willen jullie een pb naar mij sturen als je mee kan op die datum??
Goedemorgen! Hier vandaag een dagje thuis met een ziek kindje! Mijn jongetje heeft een astma-aanval! Kom net van de huisarts en zijn dosis puffers worden ff verdubbeld! We hebben er een nacht opzitten...pff! Dus rustig daggie vandaag!