fijne avond babe! geniet ervan!!! @ hier: lekker de halve middag op bank liggen slapen... eerst boodschappen wezen doen en naar kapper geweest... heerlijk !
Is ook niet bij iedereen gelijk natuurlijk, maar in principe is het zo dat hoe meer HCG in je urine hoe donkerder het streepje maar streep=streep want zonder HCG helemaal geen streepje
Ik heb vanmiddag ook heerlijk niks gedaan alleen boodschapjes en verder lekker ghost whisperer gekeken op de bank heb het laatste seizoen ook al helemaal gedownload dus kan lekker doorknallen
Hallo meiden! Mag ik met jullie mee schrijven? Heb namelijk gisteren licht positief getest, maar vanochtend een digi test gedaan en..."zwanger"!!! Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!
Hai hai, Welcome. Heb je denkelijk al twee keer gefeliciteerd, maar bij deze nog een keer op dit forum: GEFELICITEERD! liefs, mamaT
o, en meiden is het een idee dat we net als bij de NOD forums een appart onderwerp openen voor de lijst en dan deze houden om te kletsen? Eer dat je nu de lijst hebt gevonden ben je wel even zoet....
de lijst staat tegenwoordig onder Kaatje ( in haar handtekening ) en kan je dan aanpassen en pb sturen aan haar
was inderdaad erg onoverzichtelijk! @ wat zijn jullie plannen voor vanavond? hier lekker voor tv hangen met manlief ( hij kijkt nu nog voetbal ) maar straks lekker rtl 4 kijken rond prime time!
ok dan moet Kaatje wel veel blijven kletsen anders is het net zo hard zoeken telkens Ik ga zo de laptop uit doen en misschien een beetje tv kijken of dutten. Ben bek af, vandaag buiten in de tuin bezig geweest... liefs
Haai.. @ nieuwe zwangere: van harte dames! Wij krijgen vanavond visite van een stel hele goede vrienden, het gaat ze natuurlijk direct opvallen dat ik niet meer rook. Maar het zwanger worden ligt nogal gevoelig bij ze, zij zijn al ruim 2 jaar bezig en het wil maar niet lukken! Ik weet zeker dat ze wel blij zijn voor ons, maar ik weet ook zeker dat het vooral haar pijn gaat doen....moeilijk moeilijk...
Fijne avond dan maar Marjand! kijk je wel uit met in de tuin werken?! wel handschoenen aan doen hé!!!