Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjand ben vrijdag ook al niet naar werk geweest en daar was een collega niet zo blij mee omdat er stapels wek voor mij liggen dus moet vanmezelf heen vandaag.
    kan niet maken niet te komen

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Volgens mij zijn we allemaal wel een beetje aan het aftellen....Heb er ook zo geen zin meer in.

Ik had met mijn bazin afgesproken dat ik voor 2 dagen terug zou komen en dat zij mag bekijken welke dagen...Nou ze had me al gezegd dat ze wil dat ik de vrijdag terug kom. Maar verder niks meer gehoord dus ik zeg vrijdag: joh wil je een deze dagen eens kijken welek dag nog meer, ik moet toch ook dingen regelen zeker kwa opvang enz...

Zegt ze: ja maar ik kan natuurlijk niks beloven.....:$:$:$:$

Ik: Niks beloven?!:x Ik moet toch weten waar ik aan toe ben?! Nu zegt ze dus ineens dat ze me alleen de vrijdag kan garanderen...en voor de rest weet ze het niet...Ik ga verdikke al over 11 weken met verlof, ik wil toch ook weten waar ik aan toe ben?!

Nou dat kan nog gezellig gaan worden hoor....Ze naait me gewoon (en als het dan nog lekker was) Ik heb altijd voor haar klaar gestaan, altijd kwam ik aan rennen als er weer eens problemen waren met personeel en nu probeert ze me zo te wippen....Klote zooi....

Maar goed er zijn ergere dingen op aarde maar voel me flink genomen en ben niet al te gemotiveerd meer nu....

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ja en als jij gisteren onder de trein was gekomen lag dat werk er ook voor je collega...Jij kiest er ook niet voor om zo'n pijn te hebben en je collega kan makkelijk lullen die heeft nergens last van...En speelt lekker met jou gevoel. Je baby wil straks een moeder die ook nog wat kan...

Dus wat zeg je dan tegen mij.....Ja marjan ik zal luister naar je en gewoon de volgende keer naar de fysio gaan.....Goed zo natasch!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

Met de zweep er maar weer over :p

Ik ben ook een moeilijke thuisblijver hoor... net als natas blijft het werk hier nameljk ook gewoon lekker op me wachten, Tenzij ik dood neer zou vallen... dan MOETEN ze wel iemand anders regelen :p

maarre, Marjand, als jij voor je verlof nog niks weet, moet je gewoon lekker 2dagen KDV regelen en zij mag die dagen dan pas weer aan gaan passen als er op een andere dag plek is op die KDV voor jou kindje... Ik snap haar trouwens niet helemaal, het is voor haar toch ook prettiger om te weten waar ze aan toe is? ik bedoel, bakkerij is toch redelijk voorspelbaar werk qua drukte e.d.?

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey meiden!
    even vluchtig bijgelezen..
    pffff kan me ook niet echt concentreren hoor op deze eerste werkdag van de week... beeb is lekker druk :D
    heb nu alweer zin in het weekend!!!
    x

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Joehoe :)

Hier ook even snel bijgelezen, mijn werkdag zit er alweer op.

Verlof: Toevallig heb ik vanmorgen vrij gevraagd (en gekregen) voor de laatste week voor mijn verlof :D Dus moet nu nog 9 weekies, en ik werk natuurlijk nog maar halve dagen, dus ik denk dat het heel snel zal gaan :) In totaal nog maar 35 halve daagies, wow :$

Werken ging weer goed, gesprek gehad met manager en dat was ook positief, dus weinig te klagen vandaag ;) Behalve dat ik over 2,5 week een belangrijk examen heb dus moet zometeen flink aan de studie :( Maar ja, eerst ff hier checken ;)

Babykamer: Manlief heeft volgende week de hele week vrij genomen en dan gaat hij er aan beginnen en hopelijk ook gelijk afmaken :p Behalve het inrichten etc want dat ga ik uiteraard doen ;) Dus over 2 weken is hij hier ook af, dan ben ik 26 weken dus prima. Kan ik daarna rustig eens gaan kijken voor lakentjes enzo, want die heb ik ook nog niet :)

Nu *schop* aan de studie!

Liefs XXX

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Pfff ik verveel me op het werk vandaag... heb geen zin én zit ook nog eens alleen... bah is het al half 5 ?

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Lastige werkgevers: Snap echt niet waarom ze zo moeilijk moeten doen. GRRRRRR

Aftellen: Ik moet zeggen dat het hier ook al is begonnen, ELke keer na mijn werk heb ik harde buiken enz, EN dan werk ik nog maar 3 ochtende. Ben benieuwd of ik de 34 weken wel ga halen.

Was: Heb geluk omdat de badkamer tegen zit, heeft mijn schoonmoeder gevraagd of ze de was moest doen en daar zeg ik dan natuurlijk geen nee tegen :D

Blaasontsteking: Zijn hier meer meiden die dit hebben gehad tijdens de zwangerschap?
    Vergingen jullie ook van de pijn? Weet nl af en toe niet meer hoe ik moet liggen.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    balen van je blaasontsteking, ik heb het nog nooit gehad (afklop!!)

Dag, is het dan ook al bijna half zes??? :p haha, dag gaat echt traag vandaag zeg... pfff

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    erg he babe...
    ach die werkgevers kunnen me wat!
    de mijne heeft nog niet gereageerd op verzoek van part time werken en geeft aan dat hij nog niet weet of hij er uberhaupt mee akkoord gaat ( mag weigeren aangezien ik niet onder een cao val en het een klein bedrijf is van minder dan 10 werknemers... )
    maar ja hij weet ook dat ik niet meer full time terug kom en als hij moeilijk blijft doen iig ouderschapsverlof aanvraag wat hij niet mag weigeren en dan met hetzelfde probleem zit.... reden van dit alles is dat er geen goede vervanging voor mij is en dat meneer zelf ook nog maar 3 dagen werkt dit jaar ivm afbouwen aangezien hij al 65 jr. is....

gezeik om niets...

11. Que

Que Niet meer actief

Allereerst wil ik me ook aanmelden. Misschien een beetje laat maar ikke ben 30 mei 2010 uitgerekend!!!!

Even over je blaasontsteking. Haal pillen van dokter Bloem (Cranberry Balans) die mag je gewoon slikken tijdens je zwangerschap. Deze kan je preventief slikken dus om het onder controle te houden maar je kan het ook als kuur gebruiken om je blaasontsteking weg te krijgen. Ik slik deze pillen zelf al 3 jaar omdat ik een ziekenhuisbacterie in mijn blaas heb zitten die helaas nooit meer weg zal gaan. Als ik de pillen niet slik dan heb ik binnen een dag blaasontsteking. Ik heb het er met de vk over gehad en dit zijn de enige pillen die je tijdens je zwangerschap voor blaasontsteking mag slikken. Je hebt namelijk ook nog een ander merk maar daar zitten wel stoffen in die schadelijk zijn voor je baby. T zijn echt goede pillen die ook echt helpen om een blaasontsteking weg te krijgen zonder dat je aan de antibioticum hoeft.

SUCCES!!

Ow ja je kan als je blaasontsteking hebt beter rustig aan doen omdat het heel veel van je lichaam vraagt om zich te herstellen. Dus advies ga naar bed met een warme kruik en een pak appelsap. Of 1,5 liter water!!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Welkom Que!

Bazen, gelukkig doet die van mij niet zo moeilijk. En ik werk nu ook maar 20/24 uur, dat wordt niet minder.

Even spammen met de babykamer. Er moeten nog accessoires komen hoor. Ziet er nog een beetje kaal uit.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

En de andere kant.

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    WOW wat een leuke kamer meis!
    hard gewerkt :D
    gaaf hoor!

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Welkom Que!
    gezellig dat je mee komt kletsen :D

16. Que

Que Niet meer actief

Dank jullie!!

Ik ben toch blij dat ik niets meer met een werkgever te maken heb :p!! Alleen dat stomme UWV :x

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mooie kamer!!!

Welkom Que!! hoezo UWV? je werkt helemaal niet?

Dag, hoeveel werk je nu en hoeveel wil je gaan werken?
    Hebben hier ook een klein probleempje... mijn vestigingsmanager mag maar iemand aanemen voor de uren die ik minder ga werken....... en dat zijn maar 12 uurtjes, waar ga je in godsnaam iemand vinden met en verstand van dit werk en de wil om maar anderhalve dag te werken?

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Welkom Que en bedankt voor je tip.
    Ga even bellen of me schoonmoeder die wil halen.
    Ik heb nu wel een antibiotica kuur. Kan het daarmee samen??

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Leuke kamer trouwens.

12 uur werken: Zal zeker wel moeilijk zijn om daar iemand voor te vinden.

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ babe: ik werk nu 5 dgn a 7,5 uur per dag en wil de helft gaan werken....

Deel Deze Pagina