haha sterreke! dat denk ik wel ja! vanochtend ook flink aan de arbeid gegaan hier maar toen ik eenmaal alleen zat , had ik geen drive meer en lekker zp opgestart!
HAHAHAH ja hoor... Ik moet zeggen sinds mijn baas het kantoor verlaten heeft (circa half uur geleden) leek het of hij mijn motivatie ook mee naar buiten heeft genomen!! Want sindsdien staat zp weer aan
Ziet er wel een beetje naar uit he?! Maar ik heb het ook en sinds ik minder werk ben ik thuis ook weer wat leuker...En inderdaad gewoon je boodschappen moet je gewoon kunnen doen...Hier gaan die dingen best wel weer goed. Als ik maar luister naar mijn lijf....Maar m'n oren zitten nog wel eens dicht...
Dag en Babebabe wat doen jullie eigenlijk voor werk volgens mij hangen jullie ook altijd op een kantoor net als ik...
Ja vind het altijd zo grappig dat de meiden hier die op kantoor zitten ook op zp kunnen tijdens het werken...Gaat in de bakkerij niet zo lukken...
yep ik ben een echte kantoormiep ik doe secretariaatswerk in combi met planningen maken erg leuk maar zodra ik het rijk alleen heb is motivatie ook even te zoeken hoor
ik zit hele dag achter mijn pc, nota's maken, inkomende nota's controleren, zendingen inplannen (zit in de logistiek op kantoor) ik kom eigenlijk alleen van m'n plek af als ik naar de fax/keuken/plee moet
tja ik ook babe.. thermoskan met thee op het buro en aangezien ik niet eens pauzes heb ,zit ik vastgekluistert aan mijn burootje
Ja is leuk als je altijd op internet kan maar ook errrrrrug verleidelijk!! Als je ff geen zin meer hebt is er zooooooo veel dat je (onopvallend) kunt gaan doen! Hyven, mailen, zp-en, googlen... noem maar op! Lachen ik dus ook heel de dag achter de pc, behalve koffie halen, pissen, faxen en printjes halen! Ik doe boekhouding en commerciële binnendienst, ons bedrijf importeert Italiaanse meubels, leuke branche!
lekker toch dat semi werken nog een half uur hier en dan op naar huis sorry babe... jij moet dan nog een uurtje....... pfff beeb is lekker druk vandaag! voel de hele dag al schopjes Manlief heeft het gisterne ook gevoeld aan de buitenkant ! je zag mijn buik ook heen en weer gaan haha! echt leuk ! placenta ligt aan de voorkant + vetlaagje....dus beeb moet flink schoppen wil je dat bij mij kunnen zien!
tja ik weet het maar ik werk nu van 9 uur tot half 5 en we zitten maar met 3 man op kantoor... en eet nu net zo lief mijn broodje achter het buro dan dat ik collega's moet gaan zitten aankijken ( 1 collega werkt maar tot 1 uur... dus blijft er eigenlijks maar 1 over... ) dus de werkdag is gewoon korter voor ons... als de arbo dat weet...............8)
Hier ook sinds een paar dagen steeds duidelijker wordende schopjes! Mijn mannetje lukt het nog niet echt om te voelen, hier zelfde placenta+vetlaag-probleem...
wij hebben ook "geen" pauzes.... wij kunnen niet een uur weg zeg maar, dus er word geluncht e.d. achter buro... de mensen die roken gaan zo'n 6 keer per dag ff in de loods staan, maar als je niet rookt kom je dus bijna niet van je plek af!
Ah ja wel logisch... mijn collega is nu op vakantie en nu vind ik het ook een beetje raar om met mijn baas als een getrouwd stel met zijn tweeën om een tafel te zitten lunchen... We ouwehoeren de hele dag door dus heb je niet zo heel veel te vertellen tijdens de lunch
hier ook zeer drukke beeb elke dag, echt lagguh! Johan heeft het nu een paar keer gevoeld, vooral 's ochtends schoptie echt hard