wel grapsig he? hij telt alleen geen dagen af... dus zal elke week wel een nieuwe moeten maken om hem up to date te houden trusten iedereen, oant moarn!
Yessica: Ik heb een verhoogde kans op een ks omdat mijn placenta laag ligt. Hij ligt voor, das geen probleem maar hij ligt voor het geboortekanaal en normaal bij 20 weken ligt deze hoger. De kans is nu schijnbaar nog klein dat ie omhoog komt. En daarom heb ik bij de 30 a 32 weken een extra echo om dit te onderzoeken. Als ie dan nog laag ligt wordt het waarschijnlijk een ks. Wat betreft het stoppen met werken, ik hoop tot 36 weken te kunnen werken maar als ik het eerder beu ben mag ik eerder (34 weken) stoppen. Maar misschien ben ik dan al helemaal op of bi weet ik wat je nog meer kan doen besluiten om toch eerder te stoppen. Na mijn verlof heb ik ook nog vakantie die ik waarschijnlijk 50/50 opneem. Dus dan ga ik 6 weken lang 3 ochtenden werken en dan weer normaal. Ik ga ook lekker slapen, heb vannacht geen oog dicht gedaan....
pfff....wat moest ik veel bijlezen!!! Wat een leuk thema tijgertje!!! Ik zoek nog oranje voor in de babykamer! Wie weet wel een idee! Cygnet kan me voorstellen dat je schrikt!!! Hopelijk is het allemaal onschuldig. Ikzelf ben heel erg bang voor hoge bloeddruk en hersenbloeding. Maar ik had daar laatst heel naar over gedroomd en toen werd ik wakker omdat de lamp vanzelf aanging .Nu ben ik daar dus bang voor. Mijn vader is overleden aan een hersenbloeding en hele familie heeft zo ongeveer hoge bloeddruk. Deedtje: wat sneu voor je zoontje! Vind het zo zielig altijd als die kleintjes zo benauwd zijn. Linnie beterschap met de blaasontsteking!! LindaV .bij mij hielp een zout dropje moet je natuurlijk niet teveel van nemen, want dan is het weer niet goed voor je bloeddruk. Natascha ..je kunt alleen maar meer klachten krijgen door er langer mee door te lopen en dan heb je straks meer problemen om normaal te kunnen werken. Voor zulk soort dingen moet je tijd maken MarjanD .al gevraagd bij de KDV naar flexibele opvang. Weet niet of dat wat is hoor??? Maar wie weet de oplossing. Ik heb trouwens met mijn leidinggevende afgesproken dat ik eind jan. Reactie wil om mijn voorstel. Als ze dat niet doet, heeft zei straks pech als ik geen opvang kan regelen. Aszz wat een prachtige babykamer!!! Mooi behang!!! Babebabe denk dat er zat moeders zijn die 12 uur willen werken, dus hup naar het uitzendbureau!!! Linnie .ik zou niet zomaar stoppen met ab kuur alvorens met een arts te overleggen We zijn hier geen artsen (sorry que, maar ben het niet met je eens om te adviseren om te stoppen als je er geen opleiding voor hebt gevolgd) Que .wat heftig wat je hebt meegemaakt! Hoop dat het UWV je goed kan helpen. Rugweeen is spierenquestie .Kan je mannetje leren wegmasserenJ Succes met je 20 weken echo deel 2. En de jongetjes zijn hier flink in de meerderheid!! Sureyya had je dan ook klachten dat ze om die reden naar je baarmoedermond keken? Hoe kan dat nou he?! Hoop dat de injecties helpen. Gaan ze nu ook voor de zekerheid longrijping doen of is dat daar nog te vroeg voor? Sterkte!! Yessica mooie buik Ik moet ook 6 weken van tevoren stoppen met werken, want zit ook in de ziektewet. Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Alles was goed. Bloeddruk 130/65. Baby zag er goed uit op de echo. Was alleen verbaasd....mag waarschijnlijk over een maand toch terug naar de verloskundige als het goed met me blijft gaan. Dit terwijl ze vorige keer hadden gezegd dat ik daar bleef tot en met de bevalling. Raar!!!
Morning Pff iets TE diep geslapen vannacht, kan maar niet wakker worden Ga zo maar eens een sprong onder de douche wagen, misschien dat dat helpt Vandaag weer een half dagje werken, dinsdag alweer Vanavond komt mijn beste vriendin met haar dochtertje van 2,5 maand eten, gezellig Ga dus maar een berg pannenkoeken bakken, lekker makkelijk Nu hijs is mezelf van die bank af en ga ik douchen *schop, schop, schop*
morning !! Hier ook vroeg wakker ,moet er deze week vroeg uit ..de hele week suikercurves maken en moet ik nuchter testen en een uur na onbijt ....en dat alles moet gedaan zijn voordat ik kids naar schoolbreng anders ben ik weer 20 min te laat met prikken .........
Morgen!! Pfft ben heel erg moe. Gister niet in slaap kunnen vallen, sliep pas rond half 1. Om half 5 werd Nathan in eens wakker... Die heb ik weer neer gelegd en tegen de tijd dat ik weer sliep, moesten we er ook bijna weer uit... Heerlijk! NOT! Gelukkig moet ik maar 1x in de week er vroeg uit
goedemorgen, hier ook vroeg opgestaan, een flinke nachtmerrie gehad en ik ging toch niet meer slapen.... Fijne dag allemaal!
Morning! weer een dag aant werk.................... geeen zin!!!!! maar goed, we shall see hoe het gaat
Morgen! hier ook weer een dagje op kantoor even de boel opstarten en wegwerken en dan hopelijk wat meer tijd voor ZP!
Goedemorgen dames. kom nu pas me bed uitrollen zo eerst ff broodje eten dan douche hopen dat ik niet weer duizelig word ben bijna elke keer heel erg duizelig als ik in de ochtend douche zo vreemd. Las iets over voorliggende placenta en laag ik heb ook voorliggende placenta mar die van mij ligt hoog gelukkig. vandaag maar weer nieuwe boeken met geboorte kaarten halen hebben er nu al 3 versleten maar niet skunnen vinden.
Goedemorgen, darren toch nog maar een dagje thuis, hij is niet helemaal lekker, maar ook niet echt ziek, hangt er een beetje tussen in. Net weer deurwaarder aan de deur, bah bah, hoop dat die sanering nou eens van de grond komt, wat gaat daar toch een tijd overheen. Vandaag beetje wassen en zo, morgen komt m'n moeder weer stofzuigen, ideaal!
He Yes, Je kan vraag over het uitje beter in het zwart doen, want deze blauwe kleur is niet zo goed leesbaar Balen dat er een deurwaarder langs kwam... hoe gaat het verder? al wat achteruit kunnen zetten voor afbetalingen e.d.? hoop dat die schuldsanering snel op gang komt!
lijkt me geestelijk zo'n zware last .......je weet maar nooit wat er nu weer gaat gebeuren Yessica ......
Ja het is best klote zo, sparen kunnen we niet, we hebben alles nodig voor de rekeningen. Marcel doet in t weekend klussen bij vrienden enzo, van dat geld kopen we alles voor de kids en kleding voor ons enzo. Maar ja, echt veel is het niet natuurlijk. Ik denk dat er over 2 maanden in de sanering zitten, dan hebben we het klusgeld ook voor extra. Zal ff m'n ondertekst in andere kleur zetten.