Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

#16581 Aszz, 20 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2010
    Nou ik ben ook een Fries, maar de mentaliteit van sommige is gewoon echt NIET normaal. En dat is inderdaad ook wel zo in andere delen van het land zijn, maar zoals hier heb ik het nog nooit meegemaakt.
    Sta er zelf ook wel van te kijken, want had het echt niet verwacht. Ze verdommen het ook om nederlands te praten tegen Rein ;) Die jongen woont hier net een half jaar en verstaat het steeds beter, maar lang niet alles. Zo triest.

2. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    @ As: balen zeg voor Rein! Hopelijk kan hij straks iets verder weg aan de slag en treft hij daar wel leuke en gezellige collega's. Het maakt je werk zoveel leuker als het gezellig is op het werk!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bij Rein is het zelfs zo, dat als hij het op zijn werk niet leuk heeft hij het nergens leuk heeft.... Hij zit er dan echt mee in z'n kop, en dat merk je thuis ook wel.
    Niet dat hij boos is ofzo, of chagerijnig, maar hij is dan zo stil en terug getrokken. Ik word er echt boos van, het liefst ga ik naar die sukkels toe geef ze een knal.
    Gelukkig heeft hij wel een paar leuke collega's waar hij veel mee werkt, waaronder nog een 'buitenlander' ( zo noemen ze 'm ... ) die uit Amsterdam komt.

Uuuh ik moet me nog steeds aankleden. Gelukkig is Nathan al aangekleed. Moet stofzuigen, dweilen, de was doen ( kleintje ) en de vaatwasser legen. Dan is het wel weer genoeg geweest :p

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ sterreke: dank je wel... de nieuwste staan er nog niet op. Maar ik ben een beetje lui :)

@ Babe: no worries...

@ Asz: dat is irritant voor rein en natuurlijk dan ook voor jou!

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Haha Aszz "buitenlander"... doet me aan Limburgers denken, volgens mij zijn die hetzelfde als friezen. Ik heb daar bij de albert heijn gewerkt, en verstond het eerste half jaar geen zak van wat er in de kantine allemaal gezegd werd.. heel irritant! Daar noemen ze alles wat niet uit Limburg komt "Hollender" :p
    Pas als je ze verstaat kun je vriendjes met ze worden... en dan zijn ze best leuk!
    HIHI misschien ben ik nu wel ruzie aan het zoeken, zijn er limburgers onder de mei mama's??? Nou ja... in dat geval... sorry.. hormonen! :D:D:D

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik heb er trouwens ook één thuis zitten hoor die heb ik "gered" HIHIHIHIH

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hey ik kom uit de buurt van Amsterdam. Ik wordt gelijk overal amsterdammer genoemd en er wordt regelmatig gevraagd of ik gras op zak heb...

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heb je dat niet dan? :p

Ach, hij gaat zo die teamleider bellen, er staan iets van 3 vacatures open en er komen nog aardig wat bij. Dus ik heb goede hoop!

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Babebabe op jouw werk zijn ze ook niet al te snugger hè... wel blogs blokken maar geen zp... whahahaha

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ sterreke dat dacht ik ook

@ Asz de eerste keer dat iemand mij dat vroeg snapte ik het serieus niet... lol

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Goedemorgen meiden!
    hier best druk weer vandaag op kantoor dus gluur van de zijlijn mee :D
    Knuf aan allen !!!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wooooow de baby is druk aan het schoppen! Het zijn geen duwtjes meer, maar flinke schoppen en ze worden krachtiger met de dag!

Hmmm krijg nu ineens zin in de lente :D

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    herkenbaar asz

@ dag: ja ik dacht ik klets weer eens... nu kon het weer even

@ wandelwagen: wanneer schaf je dat ding aan???

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ligt eraan welke je wil Yadi , sommige wandelwagens hebben ze op voorraad en sommige moeten ze bestellen en dan kunnen er wel wat weekjes overheen gaan !!!!!!!!!!

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hoeveel zijn een paar weekje...

16. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Wij moesten 12 weken wachten op onze Quinny Buzz...

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    wij moesten ongeveer 8 weken wachten op onze maxi-cosi mura

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen dames..

Zal straks weer een poging doen, om alles vanaf vorige week bij te lezen.

Het gaat hier nu eindelijk weer eens redelijk (had ook al een kort berichtje bij hyves gezet).

De harde buiken blijven, worden wel iets minder gelukkig.
    Maar heb echt even een aantal dagen flink de rust genomen.

Hoe is het met jullie??

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

De Bugaboo was op voorraad ( en een leuke actie! ) dus die hebben we al met 6 weken ofzo gekocht.
    Erg vroeg, maar goed.... Dan heb je 'm maar vast.

Ben ook zo'n persoon die alles voor de 26 weken klaar MOET hebben, anders word ik onrustig en nerveus :p
    Maar nu is alles dus al klaar, op een boxmobiel na. Niet echt noodzakkelijk.
    Oh en nog wat kleding/linnen enzo.

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Aszz,
    Dat ze stug Fries door blijven praten dat soort mensen heb ik ook een hekel aan... Dat doe ik dus echt niet, je kan bij mij zelfs geen Fries accent meer bespeuren :D (komt van al dat contact met die "hollanders" :p) maar dat is echt niet netjes nee!!

Verders hebben wij de Mutsearts Style Combi, en die hadden we na 8 weken binnen :)

Deel Deze Pagina