Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    heb net bij simply colors een shirt besteld..

met de teskt: Mag ik een hele dikke kus??
    achterop: Want ik word GROTE ZUS!!!

:D

die mag ze met 6 weken aan :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Loran, Leuk !

Cali, hoe kom je eigenlijk aan zo'n "aparte" en moeilijk uitsprekende nickname haha? Is het een samenvoeging van iets?

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik ga even op de bank liggen, ben moe ..

4. caliginous

21 okt 2008
    14
    0
    0
    Maastricht
    Leuke tekst zeg! Wil ook een shirtje bestellen met tekst om het zo te vertellen. Bij mn eerste zwangerschap waren mn ouders er absoluut niet blij mee, vind het daardoor heel eng om te vertellen. Moet me daar echt overheen gaan zetten.

@ Kaatje: Ik heb een veelvoorkomende naam en daardoor is er bijna nooit een nickname beschikbaar die me bevalt, caliginous vind ik gewoon een mooi woord :)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oke :)

6. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Wat een welkom...ik voel me al helemaal thuis hier!;)
    Heb ook het probleem dat er straks een vriendin langs komt en die heeft me gisteren verteld dat ze een miskraam heeft gehad.
    Wel moeilijk is het om het er dan over te hebben,bij haar is het verdriet nog zo vers!

Bij hoeveel weken gaan jullie het tegen anderen vertellen?
    Ik heb zelf 8 weken in mn hoofd voor mn dierbaren (familie,beste vrienden) en bij 10/11 weken wil ik het tegen iedereen vertellen.

Ben benieuwd hoe jullie dat doen!
    Wel moeilijk om het voor je te houden he?
    HEt liefst schreeuw je het van de daken!!!

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    #1667 linnie83, 12 sep 2009
    Laatst bewerkt: 12 sep 2009
    Leuke tekst Loran voor op het shirtje

Ik vond het tegen mijn vader ook moeilijk om te vertellen, omdat zijn vrouw ons helemaal uit elkaar aan het drijven is en hij dit niet inziet dus af en toe stom reageerd.

Ik woon nu in eindhoven en de rest van de familie in dordrecht en omstreken. Nu verw88 hun dat ik dus iedereen af ga als we die kant op reizen, maar ik heb gezegt dat ik dat niet meer doe omdat Jordy dan helemaal van slag is. Ik ga maar naar 1 persoon en hunnen komen maar daar heen, mijn broer en oma geven mijn groot gelijk.
    Alleen mijn vader is het er niet mee eens en wil dan dus niet bij hun op visite komen. Ik moet maar daar langs komen.
    Ik had dus gebeld of hun afgelopen woensdag ook naar mijn oma wilde komen, maar je raad het al. Ze kwamen dus niet want ze hadden een nieuw hondje. :)'( Ik dacht je kan die hond toch ook even in zijn bench doen) Maar goed. Dus heb ik maar door de telefoon verteld tegen mijn vader dat ik zwanger ben. Hij reageerde wel heel leuk, maar zijn vrouw moet mij nog steeds bellen om mij te feliciteren. Ik begin me steeds meer aan haar te ergere.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pooh, bij levi hebben we het gelijk dezelfde dag nog verteld,maar waren toen zo lang bezig en iedereen wist dat we bezig waren dus kon het ook echt niet voor me houden.
    Nu weten mijn souders, oma en vader het. We gaan het proberen tot de eerste echo stil te houden maar begin dinsdag met moeders voor moeders dus denk dat ze er dan wel achter gaan komen in de straat

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    waar blijft de rest? :D

10. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik snapte hem ook al niet, hihi
    Ik zit nu lekker een beetje tv te kijken en op die vriendin aan t wachten...vind het wel moeilijk om intens met haar mee te leven, want ik vind het uiteraard super rot voor haar, maar ik ben zelf zo blij!

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    dierebare weten het al, maar met de rest wil ik w88 tot ik het hardje heb gehoord of gezien, maar weet niet of ik het zo lang verborgen kan houden, want mijn buik is al aardi aan het groeien

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pooh, weet die vriendin al wel dat jij zwanger bent?
    Zo niet dan denk ik dat ze het wel liever van jou hoort als van een ander ( zou ik tenminste hebben ) idd lastig... :(

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    waar blijft de rest? :D

ik was bezig met type en dacht kan het beter anders verworden hihihih

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    maar het verhaal staat er nu goed :)

15. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Kaatje85: Ze is er gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben.
    Ze vertelde eerst over dr misrkaam en daarna vroeg ze aan mij hoe het met mij gaat na mn miskraam...ze zei: "Of is het misschien al zo ver???" Tja, wat moet je dan zeggen? Dus wel eerlijk verteld.
    Ben wel blij dat ze het nu weet, dan hoort ze het inderdaad van niemand anders...
    Ik hoop ook dat ik nog 4 weken mn mond kan houden tegen mn moeder!Wordt echt op mn lip bijten denk ik!!!

16. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hallo allemaal,

Gefeliciteerd Pooh, Ik las je verhaal over die vriendin die een miskraam heeft gehad.
    Ik heb daar helaas ook ervaring mee, alleen dan vanaf de anders kant. Vlak na mijn 2e miskraam hoorde ik dat mijn schoonzus weer zwanger was. Ik vond het in het begin erg moeilijk. Ik heb denk ik 2 dagen gehuild, maar daarna kon ik aan het idee wennen en vond ik het eigenlijk ook wel erg leuk om weer tante te worden.

Ik had het allang verwerkt voor haar buikje begon te komen en sindsdien voelt het juist goed.
    Neem haar snel in vertrouwen en vertel het haar nu. Dan krijgt ze van jou de extra tijd die ze verdient. En dan zal ze straks lekker met je mee genieten.

Groetjes

17. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Linnie83: Wat een verhaal joh! Moet eerlijk zeggen dat ik het van je vader ook wel een beetje gek vind dat hij dan niet de moeite neemt om jou te zien...(je moet maar zeggen als ik het misschien verkeerd gezien heb hoor!)
    En vooral van zn vrouw, dat ze dan nog niks heeft laten horen!
    Ben je zó blij, en dan belt ze niet even...
    Kan me wel voorstellen dat je er een rotgevoel bij hebt...

18. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Oh, onze berichtjes waren tegelijkertijd!
    Goed dat je het verteld heb! :)

19. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Ik heb trouwens toen ik voor de tweede keer zwanger was, gelijk de hele wereld gebeld. Bij de derde alleen familie en mijn beste vriendinnen.
    En nu zijn we wat stiller geweest. Niet omdat niemand het mocht weten,maar omdat we er zelf ook liever niet teveel aan dachten.
    Na het kloppend hartje van afgelopen maandag hebben we gelijk onze ouders en broer en zussen gebeld. Dat was super.
    Maar het blijft spannend.

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @pooh. Ik moet ook wel zeggen dat ik er een beetje klaar mee ben. Ik ga er zelf ook niet meer de moeite voor doen, maar soms is het wel moeilijk. Me vader en ik waren vroeger alles voor elkaar en toen die heks in beeld kwam (sorry kan het niet anders zeggen) is hij heel negatief veranderd. Hij mag niks meer voor ons doen enz enz.

Deel Deze Pagina