Linnie, heerlijk he van die ouders Mijn moeder heeft een half jaar geleden het contact verbroken. Heel verhaal maar komt er op neer dat ik geen ja en amen meer zei. Nu had ze mijn vader en zusje zover dat ze niet op Levi zijn verjaardag zouden komen omdat ze anders haar zouden afvallen. Heb toen een goed gesprek gehad met mijn vader en nu komen ze gelukkig wel. Mijn broertje is wel in mijn moeders achterste gekropen en heeft het contact met ons verbroken
@Linnie83: Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik heb het wel een beetje met mn schoonvader, mn schoonmoeder is 6 jaar geleden overleden en hij is daarna ook erg veranderd toen hij een nieuwe vriendin kreeg... Oh, mn vriendin komt...ik stop ermee voor vanavond... Fijne avond nog!!!
Wat een ouders zijn er toch op de wereld. Ga er echt alles aan doen dat ik nooit zo achterlijk ga doen. Op Jordy's verjaardag deed zo ook al zo achterlijk. (ze= vrouw van mijn vader) Ze feliciteerde Jordy en mij en de rest van de avond hefet ze ons genegeerd en alleen maar met mijn schoonzus gepraat. Ze gaf zelfs geen antwoord als ik iets vroeg, maar volgens mij is ze gewoon gepikeert dat we geen oma tegen haar zeggen
ow wat irritant zeg. Ze is Jordy's oma toch niet, hoeft hij het ook niet te zeggen. Zo makkelijk is dat.
Heb even bijgelezen.. pfff.. ff weg en zoveel tekst!! Wel gezellig!! Pooh: Uit ervaring. In april heb ik een curretage gehad na een MA. Op een dag belde een vriendin, die uiteraard ook op de hoogte was, om te vragen hoe het met me ging. Ik vertelde haar dat ik een MA had gehad, maar dat ik in God geloof en dat Hij weet wat goed voor me is. Ik had er dus wel vrede mee. Ze heeft me daarna nog een keer gebeld, maar omdat ik bezoek had zou ze me later even terugbellen. Op een zaterdagochtend ging dan nog een keer vroeg in de morgen de tel. Ze is zo een overbezorgde vriendin dat ik dacht dat ze me belde om te vragen hoe het ging. Ze belde met het nieuws dat ze zwanger was.. en eigenlijk al precies even ver als dat ik destijds was.. Die dag dat ze me belde, belde ze eigenlijk om me te vertellen dat ze zwanger was. Ze had zo een schuldgevoel dat ze het mij nie had verteld, terwijl ik het haar wel had verteld. Vooral omdat ik bij haar op bezoek was en ik aan haar vroeg of ze dan wel niet zwanger was (ze had wat last van zw-kwaaltjes). Ik was heel erg blij voor haar, ondanks dat ik net zelf een MA had gehad. Daaropvolgend vertelde een andere goede vriendin mij na terugkomst van vakantie dat ze zwanger was van haar tweede. Ze is net in februari bevallen, maar ik had haar aangeraden niet weer aan de pil te gaan. Ze had er namelijk 2 jaar over gedaan om zwanger te worden, dus miss dat dit ook wel duurde. Ze vond het ook nie erg als ze meteen weer zwanger zou worden, dus vandaar dat ze nie aan de pil ging. Wederom was ik heel blij voor haar. Vooral omdat ik haar bij Ryan niet durfde te vertellen dat ik zwanger was, omdat zij ook al zolang bezig was. Een derde vriendin heeft mij veel doen meegenieten van haar zwangerschap, na mijn miskraam. Ze belde me om te vragen welke namen ik leuk vond en om andere dingen te bespreken in verband met haar zwangerschap. Gek genoeg deed dit mij absoluut geen pijn. Al met al is het dus belangrijk om je vriendin op de hoogte te houden en haar zoveel mogelijk doen meegenieten. Maar zeg aub niet.. jouw dag komt ook nog wel, want dat soort termen zullen hen wel breken. Gewoon met elkaar praten zonder medelijden te tonen, ook voor hen die al jaren bezig zijn. Beetje veel gepraat he?? liefs, mamaT
Ja dat vind ik nou ook anders heeft hij 5 oma's en 3 opa's snapt zo'n kind ook niks van. Zijn hier trouwens nog draagdoek mama's. Zit namelijk te denken om voor onze volgende spruit een draagdoek te kopen. Iemand hier ervaring mee? En welke kan je dan het beste kopen. Ik wil er in ieder geval 1 die je moet knopen, maar er zijn er zoveel dat ik er niet echt uit kom.
Nou, is dat wel verstandig? Als je daar aan begint, kan je je kind nooit meer neerzetten. Ik was afgelopen jaar bij familie in het buitenland en die vrouwen droegen hun kinderen de hele dag.. ze kunnen zelfs nie in slaap vallen als ze nie gedragen zijn..
Ik wil het pas vertellen als we ronde de 10/11 weken zitten. Maar of dat vol te houden is?? Eerst maar de echo afswachten, maandag bellen voor afspraak :d
Linnie, ik zit er idd wel aan te denken. Had bij Levi een buikdrager, maar heb het 2 x geprobeerd en deed te veel pijn aan mijn bekken ( bekkeninstabiliteit ) mamaT, ik denk dat dat best mee valt hoor. Tenzij je je kind 24 uur per dag gaat dragen maar ik denk dat een draagdoek in sommige situaties erg handig is, zeker als je nog een ouder kind hebt. Zo heb je en je baby dicht bij je, en je handen vrij voor je oudste
het is ook niet de bedoeling dat ik het 24 uur ga dragen, maar vooral als ik ga wandelen enz. Jordy is namelijk dan 1 jaar en 9 maanden als de kleine komt. En een dubbel buggy vind ik minder om naar een drukke stad te gaan enz
Het is in sommige gevallen wel handig, maar ik ben bang dat je kind straks nie anders wil. Ik las het trouwens ook in een tijdschrift (was ik aan het lezen toen ik op de curretage zat te wachten). Ging toen over twee zussen die het een uitvinding vonden, omdat die kinderen steeds gedragen wilden worden.. zo kon ze toch nog het huishouden doen..
Ik zou de draagdoek in huis sowieso niet gebruiken,maar dan idd als je even naar de winkel of markt gaat, of tijdens de hond uit laten ect.
Ja precies, dan is het goed... Weet je dat ik nog nie zover durf te denken?? Bye the way,.... kan iemand me helpen voor een tekst op de shirt voor Ryan, wil m eigenlijk volgende week maandag of zondag voor hem aandoen als iedereen bij mams op bezoek is.
https://www.simplycolors.com/ Babykleding in alle kleuren van de regenboog - Rainbowbabies Ja je hebt die standaard tekst van "Stoer ! ik word grote broer" zal eens nadenken voor je
Ik wil mijn werkgever op de hoogte stellen rond 12-14 weken.. Aangezien ik kraamverzorgende ben en dan geen nachtdiensten hoef te draaien Mijn dochter heeft veel in draagdoeken gelegen. Ik heb een mini-monkey. Ze heeft hem als hangmat gebruikt, en veel in de draagdoek. Ze was er ook zo weer vanaf hoor, duurde geen eeuwigheid. De 2de zou ik ook in die draagdoek doen, vooral makkelijk om beide handen vrij te hebben voor mijn dochter
Ik ben heel erg benieuwd hoe ze op mijn werk reageren. Heb er bij Levi niet zo'n leuke tijd gehad. Doordat ik al snel last had van BI werkte ik na 20 weken nog maar 20 uur, later nog maar 3 uur per dag. Veel collega's waren denk jaloers dat ik lekker naar huis kon ( zagen dan niet dat ik smiddags op bed lag ) en gingen roddelen ect. Hoop gedoe. Ik wilde parttime terug komen, mocht niet dus zou niet terug komen ( dachten hun ), uiteindelijk wel op zoek gegaan naar iets anders maar kon niets vinden dus heb ik de laatste week van mijn verlof besloten full time terug te komen.