Ik heb nu ook een collega op werk die minder werkt.. en inderdaad.. daar is niet iedereen blij mee. Ze denken dat ze zich aanstelt... maar ze heeft ook een mk gehad en is daarna pas na een jaar weer zw geworden dus ze wil nu wat rustiger doen.
haha bedankt Ben ik de eerste vandaag? Waren er om 06.45 uit, en net met mijn allen de hond uit gelaten. Levi ligt weer in bed zodat hij nog even 2 uurtjes kan slapen. Als het goed is ben ik vandaag 8 weken, en begin al te groeien. In plaats van mijn flubber buik begint het nu al echt een stevig buikje te worden
ik ben bij Thijme en Tara allebei maar 9 kilo aangekomen , en als ik op et laatst zei dat ik bijna was uitgelteld , dacht iedereen dat ik net op de helft was ..
Moet zeggen dat ik deze zwangerschap wel heel anders ervaar. Bij Levi was ik zooo beroerd en nu eigenlijk niet echt. Vind ik toch wel een beetje eng. Maar ja zal wel goed gaan Dank je wel. 9 kilo is netjes ! Ik viel eerst 5 kg af en toen 13.5 kg aan. Op het end (38 weken ) zag ik er zo uit
Goedemorgen... Ik heb het niet roken van gisteravond met een smoes van: 'heb zo'n keelpijn' kunnen verdoezelen. We willen het nog even stil houden tot ten minste het eerste bezoek aan de gyn op 1 okt. Ook tegen mijn ouders en broers en zussen! Ik moet ook echt nog een 'goede manier' bedenken om het onze vrienden te vertellen, zij willen zo graag en wij gunnen het ze ook zo.. Las net wat over vervelende stiefvaders en moeders. Ik ben maar gezegend met mijn geweldige stiefouders. Mijn zoon en die van mijn zusje zeggen ook gewoon opa en oma tegen ze. Ik ben ook reuze benieuwd hoeveel kilo's er deze zw.schap bij gaan komen, bij onze zoon was het in totaal 17 kilo. En ik ben maar een guppie van 1.63, dus dat was een behoorlijke toeter..haha
Zo he, dat waren heel wat pagina's om door te lezen! Alle nieuwe mama's: super gefeliciteerd en welkom!!!! gaat alles verder goed met iedereen? Hier gaat het prima. Moeheid lijkt steeds wat erger te worden en gisteren voor het eerst boven de pot gehangen terwijl mijn maag nog leeg was..... Gisteravond hebben we bezoek uit Nederland gekregen, schoonzusje en vriend en die hebben namens schoonouders en zwager en henzelfv een heel zwanger pakket meegenomen! Super leuk. Creme-pjes, boek voor as papa Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, boek Zwanger week voor week en een boek om het zelf in bij te houden. Erg lief. @Schoonmoeders: jeetje wat een verhaal van die schoonmoeder die het dorp op de hoogte heeft gebracht! Daar zou ik zeker nog het nodige mee bepraten. Mijn schoonmoeder belde gisteren of ze het misschien aan een oom en tante mocht vertellen met wie ze op pad ging het hele weekend. Dat vind ik wel netjes! Liefs Alpenmama
Kaatje, fijne dag vandaag, mooi buikje al. Bij mn eerst zag je nog niks met 24 weken, er waren er zelfs die nog niet zagen dat ik zwanger was met 8 maanden. Ben benieuwd hoe dat nu zal zijn. Moet me nog op de lijst zetten, domme vraag maar hoe moet ik dat doen
Morning meisjes! Hier nog steeds druk aan de klus (in huis dan he ) dus weinig tijd voor het forum. Wel even een vraagje aan de meiden die al een kleintje hebben... (Misschien hebben jullie het er al over gehad, dan sorry ) Maar hoe gaan jullie dat doen als de baby er is? En dan bedoel ik qua kinderwagen.. Nemen jullie zo'n buggyboard of een tandemwagen of een duowagen of echt alleen een draagdoek? Ik vind het moeilijk hoor maar neig toch echt naar een duowagen! Ben benieuwd naar jullie mening... Fenna is pas 20 maanden als de tweede er is en wij maken best vaak lange wandelingen, ik vind niet dat ze al zoooo lang op zo'n buggyboard moet kunnen staan tegen die tijd. Lastig! Nu even ontbijten!
@kaatje: Je had zeker een aardige buik. Moet zeggen dat de mijne ook behoorlijk groot was. Als je mijn buikfoto's van Jordy wil zien moet je maar even een pb sturen, want die staan namelijk op mijn hyves. Dan moet je daar maar vriendjes met mijn worden
@buggy,draagdoek,duowagen: Daarom wilde ik een draagdoek. Als ik kleine stukken ga wandelen. Kan Jordy lopen of op zo'n buggyboard en anders kan Jordy In de buggy en de kleine in de draagdoek. Een duowagen heeft Jordy's oma die hier 2 straten verder woont en die mogen we dan ook hebben. Moet tegen die tijd even kijken hoe het gaat, maar ik denk toch dat ik voor een draagdoek ga. Moet alleen nog even kijken welke Wante r zijn er zoveel