Zo daar ben ik, helemaal kapot en zere bekken Volgende week de fysio maar bellen Tinkerbel, vind het ook lastig. Of het wordt een duo wagen,maar als dat financieel niet gaat lukken dan wordt het waarschijnlijk een buggyboard of draagdoek (draagdoek valt denk ook af ivm mijn bekken ) Ambertje, welkom en gefeliciteerd. Hoop dat het deze keer wel goed mag gaan, je komt denk onder controle van een gyn te lopen? Kim , de enige reden die ik kan bedenken is dat jij je pagina aantal anders hebt staan,want raar is want het gaat toch om de link van die blz. Zal de lijst even plaatsen.
In het onderschrift van Kaatje85 staat een link naar de lijst toe. Mocht je de lijst verplaatsen, wil je dit a.u.b. even doorgeven via een pb. Dit kan door op mijn naam hierboven te klikken. Mei 2010 mama's Data 01. Dag 01. Pipelina BV Verassing 2e kindje 01. Julied 01. Mannin 1ste kindje 02. Loesje13 MvM FV Verassing (nog...) 1ste kindje 02. JuniperMana 02. Lee74 03. Alpenmama BV ZKH Verassing 1ste kindje 03. BabeBabe MvM FV ZKH 04. Arka ZKH 2ste kindje 04. Eekje BV ZKH 2de kindje 04. Tinkerlbel1984 FV TB 05. madeliefs BV TB verrassing 05. Ano85 1ste kindje 05. Yessica MvM FV ZKH nog niet bekend 2de kindje 07. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 07. Misz86 10. Mus FV ZKH 1ste kindje 10. Linnie83 BV TB 2de kindje 10. MyPrecious 1ste kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Eyereen 13. Tante Mars BV ZKH 1e kindje 14. Kimm29 MvM BV (hoop dit x langer) Verassing 2de kindje 15. MamaT BV ZKH (verplicht) 2de kindje 18. josine 19. Deedtje BV, ZKH (verplicht), 2de kindje 19. Marjon2 BV ZKH (verplicht) 3de kindje 19. Nathalie83 20. tummetje FV ZKH 1e kindje - wilt geslacht weten 20. Wupsie 21. Marjand BV TB 1e kindje 21. Loran BV TB 2e Kindje - verrassing 22. Marieke1610 22. Pooh82 23. Mirreii BV, ZKH onbekend: Muisje1, Kaatje85 Afspraken 14 sept: Tante Mars Gynaecoloog + Echo 15 sept: Yessica inwendige echo 15 sept: Kaatje85 intake mvm 16 sept: Mus Echo 17 sept: Yessica Intake vk 17 sept: Mus intake verloskundige 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 22 sept: Mannin intake VK 22 sept: Eyereen Termijnecho 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 24 sept: Mamaris vk 24 sept: MyPrecious eerste echo (vk of gyn?) 29 sept: Kimm vk 29 sept: Loesje echo 30 sept: Loesje intake VK 30 sept: Arka 2de afspraak 01 okt : Deedtje bezoek gyn, echo ivm uitsluiten bbz 01 okt: mamaT gyn 02 okt: Pipelina echo + intake VK 05 okt: Ano85 Echo 06 okt: Ano85 intake VK 09 okt: linnie83 intake VK 29 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 5 BV (Borst Voeding): 14 FV (Fles Voeding): 6 ZKH (Ziekenhuis): 11 TB (Thuis Bevalling): 6 Verassing: 6 Jongen:0 Meisje: 0
ik ben nog wat vergeten voor de lijst weet niet of ik het zelf kan toevoegen , maar ik moet verplicht inhet ziekenhuis bevallen en wil borstvoeding geven..
Wil iemand mij ook op de lijst zetten? Mijn uitgerekende datum is 22 mei, alleen weet ik nog niet of het ZKH of BV gaat worden.... @Amber: Jeetje, wat een heftige gebeurtenis zeg! En wat een mooi kindje was Fleur! Vind het echt superfijn dat je nu weer zwanger bent! Ben hard aan het verzinnen wat we moeten eten! Denk lasagna ofzo...
Kaatje, zou je mijn afspraak bij de vk er in willen zetten? A.s. dinsdag dus 15 september de eerste afspraak. Dan mag ik ook de afspraak gaan maken voor de echo, spannend! Over de duowagen, ja ik vind het ook lastig, maar denk toch dat dat hem wordt. Even een tipje, wij willen voor de Easywalker Duo gaan en als je die via internet besteld uit Amerika (Amazon.com) betaal je de helft, echt niet normaal Daar gaan wij hem dus ook bestellen tegen die tijd. Eerst even de geslachtsbepaling afwachten haha Wij eten vanavond lekker kip madras, echt trek in! XXX
pooh 82 welkom en gefeliciteerd! we lopen tegelijk zie ik cali (ik noem je ook maar gelijk zo sorry haha) ook jij welkom en gefeliciteerd over het vertellen: hier weet iedereen het al, maar vond dat t bij ons ook even anders lag. als ik spontaan was zwager geraakt had ik gewacht tot de eerste echo met vertellen. maar onze naaste fam en vrienden wisten dat we onze eerste behandeling hadden gehad, en ook wanneer. dus ja.. ze wisten ook allemaal dat als t niets zou zijn dat we dan weer opnieuw zouden beginnen.. dus dan kreeg ik anders toch meteen vragen. dus vandaar dat we het eigelijk meteen verteld hebben plus natuurlijk het feit dat we na 3 jaar zo super trots zijn en mocht t nog mis gaan (hoop t niet natuurlijk) dan hebben we ook steun aan de mensen die t dan wisten...
@ Amber: Van harte met je zwangerschap, en wat zullen jullie een vreselijke tijd hebben gehad. Ik hoop van harte dat je nu een goede en gezonde zw.schap tegemoet gaat! Wij eten een heerlijke verse tomatensoepje, met een stokbroodje uit de oven en lekker een bak knoflookboter erbij..mjammie!!! borstvoeding...hier wil ik het wel gaan proberen, bij mijn zoon niet gedaan overigens. Toen had ik er helemaal niets mee..
Nou we hebben het net ook verteld aan zijn broer en de vriendin blijft leuk om het mensen te vertellen hihi, Ik maak straks lekker een mexicaanse ovenschotel! mmmmm
ik ga ook niet voor BV... vind het gewoon niet handig als ik weer aan het werk moet + het feit dat mijn vriend en familie e.d. dan ook geen fles ofzo kunnen geven... ik heb er zelf gewoon weinig mee... het zal wel beter zijn qua voedingsstoffen e.d. maar die flesvoeding is tegenwoordig ook stukken vooruit gegaan dus ik vertrouw erop dat dit geen probleem is! Qua kinderwagen ben ik ook al aan het kijken op internet hihi, ik weet dat het nog veeeeel te vroeg is... maar heb al zo'n leuke gezien!! X-adventure retro zwart, staat op de site van baby dump, vind ik echt gaaf!
alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd. Ambertje fijn dat je weer zo snel zwanger ben Hier opeens hele erge krampen in mijn buik en moet heel de tijd naar de wc rennen. Hoop dat het snel voorbij is.
vervelend linnie ik heb t vandaag ook.. echt menstruatie krampen.. ff heel heftig en zakt gelukkig snel af.. t schijnt erbij te horen maar vind t wel eng hoor.. steeds t gevoel hebben dat je ongesteld gaat worden..
In het onderschrift van Kaatje85 staat een link naar de lijst toe. Mocht je de lijst verplaatsen, wil je dit a.u.b. even doorgeven via een pb. Dit kan door op mijn naam hierboven te klikken. Mei 2010 mama's Data 01. Dag 01. Pipelina BV Verassing 2e kindje 01. Julied 01. Mannin 1ste kindje 02. Loesje13 MvM FV Verassing (nog...) 1ste kindje 02. JuniperMana 02. Lee74 03. Alpenmama BV ZKH Verassing 1ste kindje 03. BabeBabe MvM FV ZKH 04. Arka ZKH 2ste kindje 04. Eekje BV ZKH 2de kindje 04. Tinkerbel1984 FV TB 05. madeliefs BV TB verrassing 05. Ano85 1ste kindje 05. Yessica MvM FV ZKH nog niet bekend 2de kindje 07. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 07. Misz86 10. Mus FV ZKH 1ste kindje 10. Linnie83 BV TB 2de kindje 10. MyPrecious 1ste kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Eyereen 13. Tante Mars BV ZKH 1e kindje 14. Kimm29 MvM BV (hoop dit x langer) Verassing 2de kindje 15. MamaT BV ZKH (verplicht) 2de kindje 18. josine 19. Deedtje BV, ZKH (verplicht), 2de kindje 19. Marjon2 BV ZKH (verplicht) 3de kindje 19. Nathalie83 20. tummetje FV ZKH 1e kindje - wilt geslacht weten 20. Wupsie 21. Marjand BV TB 1e kindje 21. Loran BV TB 2e Kindje - verrassing 22. Marieke1610 FV ZB 1e Kindje 22. Pooh82 23. Mirreii BV, ZKH onbekend: Muisje1, Kaatje85 Afspraken 14 sept: Tante Mars Gynaecoloog + Echo 15 sept: Yessica inwendige echo 15 sept: Kaatje85 intake mvm 15 sept: Tinkerbel1984 intake vk 16 sept: Mus Echo 17 sept: Yessica Intake vk 17 sept: Mus intake verloskundige 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 22 sept: Mannin intake VK 22 sept: Eyereen Termijnecho 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 24 sept: Mamaris vk 24 sept: MyPrecious eerste echo (vk of gyn?) 29 sept: Kimm vk 29 sept: Loesje echo 30 sept: Loesje intake VK 30 sept: Arka 2de afspraak 01 okt : Deedtje bezoek gyn, echo ivm uitsluiten bbz 01 okt: mamaT gyn 02 okt: Pipelina echo + intake VK 05 okt: Ano85 Echo 06 okt: Ano85 intake VK 09 okt: linnie83 intake VK 29 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 5 BV (Borst Voeding): 14 FV (Fles Voeding): 7 ZKH (Ziekenhuis): 12 TB (Thuis Bevalling): 6 Verassing: 6 Jongen:0 Meisje: 0
kaatje wil je t bij mij aanpassen alsjeblieft? dat ik dus flesvoeding ga geven, in t ziekenhuis wil bevallen en dat wij wel willen weten wat t worden gaat en t is ons eerste kindje ik snap nooit hoe dat met lijsten werkt en wil m niet verprutsen haha
zo ben ik weer ffies! net geprobeerd te slapen maar helaas niet gelukt...hoorde van alles buiten en lag me dus meer te ergeren... helaas....
Ik heb net wel lekker even geslapen moet zeggen dat ik me nu wel beter voel. Dus hopen dat het zo blijft. hihihihih Het waren bij mij meer mijn darmen volgens mij