dat gaat snel... man ik heb hier opvliegers... dat heb ik het loeiwarm en een uur later weer normaal...
Mei mamma's Data 1. Dag 1. Pipelina 2. Inge75 2. Loesje13 MvM 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama 4. Eekje 4. Tinkerlbel1984 6. desi23 7. Yadi 12. Mamaris 12. Sjudith onbekend: BabeBabe, Muisje1 Afspraken Sjudith: 23 okt. gyneacoloog + echo
Meiden die ik nog niet eerder had gezien hier: welkom en gefeliciteerd! Leuk hoor...!! Die lijst, ik weet niet hoe ik die moet aanvullen; gewoon alles kopieren?? Ik ga na woensdag (NOD) de vk bellen voor een afspraak. Daarna krijg je toch een termijnecho bij de gyn?? Daarna zal ik 'm aanvullen. Ik ben MOE trouwens. Pfff niet normaal. Kan m'n ogen bijna niet open houden, op m'n werk ook niet trouwens... Hoe doen jullie dat? Ik pas nog wel m'n broeken maar heb gister toch even m'n oude positiekleding aangetrokken om even te kijken hoe het zat. Echt veeeeeeel te groot allemaal. Las net m'n oude vk kaart, zag ook dat ik 4 kg lichter ben nu dan bij de 1e afspraak toen. Gek, ik vind mezelf veel zwaarder lijken. Hihi.... Waar bestellen jullie online zwschapskleding?? Zo... heel verhaal.. ik ga aan de koffie (nu ik het nog lust).. fijne avond!
Via de calculator van lilypie ben ik trouwens op 8 mei uitgerekend. Nu ja... zal wel def datum horen bij de echo..
@ Mamaris, de lijst moet je gewoon quoten en dan de woordjes quote weghalen Ik pas ook nog mijn broeken hoor
zo dat is al een mooie lijst,....... hier komt weer een update..... vanmorgen om 8:30 bloed geprikt (hcg was vrijdag 1400) om 14:30 moest ik bij de gyn komen voor de uitslag en nog een echo. wacht...wacht...wacht....... eindelijk 14:30.......loopt ze dik 3 kwartier uit.... En... hcg precies helzelfde 1400..........#$% het gaat dus heel waarschijnlijk niet goed!! maar ja omdat ie nog niet dalend is.....afwachten.... weer met echo kijken en zoals verwacht niets te zien. het bloedverlies is nog steeds donkere vegen,..... woensdag weer bloed prikken en dat wordt ik tussen de middag gebeld.
Mei mamma's Data 1. Dag 1. Pipelina 2. Inge75 2. Loesje13 MvM 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama 4. Eekje 4. Tinkerlbel1984 6. desi23 7. Yadi 12. Mamaris 12. Sjudith onbekend: BabeBabe, Muisje1 Afspraken Sjudith: 23 okt. gyneacoloog + echo Alpenmama: 8 oktober gyneacoloog 1e echo
@Inge: pff, wat spannend zeg....sterkte de komende dagen! Vervelend dat het zo onzeker is. Wat betreft kleding, als ik in Nederland ben wil ik gaan shoppen. Hier is dat echt mega saai of mega duur....denk dat alles hier wel duurder is, maar ja, we komen voor mei nog maar 1 keertje in NL en dan gaan we nog niet alles kopen...we zullen zien! Vanmiddag had ik voor het eerst wat lage buikpijn.
Grappig, als ik in Zwitserland ben ga ik juist altijd naar de Migros voor leuke goedkope babyspulletje en babykleding. Sinds Sandro er is shop ik nog bizar weinig voor mezelf dus geen idee hoe dat verder zit in Zwitserland
Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina 2. Inge75 2. Loesje13 MvM 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama 4. Eekje 4. Tinkerlbel1984 6. desi23 7. Yadi 12. Mamaris 12. Sjudith onbekend: BabeBabe, Muisje1 Afspraken Lee74: 22 sept. gyneacoloog + echo Sjudith: 23 okt. gyneacoloog + echo Alpenmama: 8 oktober gyneacoloog 1e echo
Ja wellicht wel. Bij ons is het standaard dat je de eerste afspraak met 8 weken hebt. Wellicht kun je bellen met het zkh waarom je pas in oktober een afspraak hebt?
@ Lee, ik ben bij de gyneacoloog maar wil oko de vk erbij die ik bij Giulia ook had. Die bel ik dus morgen!
Ten eerste bedankt voor het hartelijk welkom Je kan het gewoon quote en dan de quote haakjes weg halen... en natuurlijk jou eigen materiaal er in zetten...
Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina 2. Inge75 2. Loesje13 MvM 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama 3. BabeBabe MvM 4. Eekje 4. Tinkerlbel1984 6. desi23 7. Yadi 12. Mamaris 12. Sjudith onbekend: Muisje1 Afspraken Lee74: 22 sept. gyneacoloog + echo Sjudith: 23 okt. gyneacoloog + echo Alpenmama: 8 oktober gyneacoloog 1e echo BabeBabe: 23 sept. intake VK
Hoezo gaan jullie allemaal gelijk naar de Gyn? ik heb een afspraak voor Take in bij de VK en die geeft me dan papieren e.d. voor het maken van een echoafspraak voor tussen de 10 en 12 weken.... toch? hihi, is mijn eerste zwangerschap dus weet ook nog niet alles!