Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat K*T ano,
    was het alleen bloed of zaten er ook stolsels bij ?
    Het hoeft niet altijd te betekenen dat het helemaal fout is he meid ..Maar ik zou er ook niet gerust op zijn ....Tuurlijk voelje je behoorlijk k*t ook al waren jullie nog niet echt bezig , vanaf het moment dat je weet dat er een wondertje in je groeit , dan geef je je er al helemaal aan over , dikke kkknnuuffff

2. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

@Ano: Sterkte hoor!
    @Tante Mars: succes met de echo vandaag!
    @all: wat hebben jullie dit weekend veel bijgeschreven. Ga het niet allemaal herlezen hoor.

3. lindav

lindav Lid

29 jun 2009
    98
    0
    0
    Goeiemorgen hier allemaal!

Ik kom me ook melden, weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben! :D

Ben uitgerekend op 20 mei 2010
    1e kindje
    ziekenhuis bevalling (medische redenen, heb hiervoor met 22 weken een niet levensvatbaar kindje gekregen)
    en borstvoeding (in ieder geval proberen!)
    (kan iemand mij op de lijst zetten, ik kan echt niet met die dingen omgaan!!!! Alvast bedankt!)

Voel me nog steeds superfijn, nog geen misselijkheid te bekennen!
    Hopelijk blijft dat nog even zo ;).

Ben benieuwd of ik jullie bij kan houden :D....
    We gaan ervan genieten!

@ano85: sterkte ermee, hopelijk valt het allemaal mee!

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Ano85: Jeetje, wat balen zeg! Ook al was je er dan nog niet zo mee bezig, als je zwangerschapstest "zwanger" aangeeft, voel je je gelijk zwanger!
    Ik ben voordat ik mn mk heb gehad ook bloed verloren (meer een bloedstolsel) en bij mij zat het toen nog goed. Het is bij mij later fout gegaan.Maar ik kan me voorstellen dat je de moed al hebt laten zakken...

@Tante Mars: Ik duim voor een mooie echo!

Hier: Lekker geslapen, heb vanochtend (heel dom) nog een zwangerschapstest gedaan, maarja, de uitslag wist ik al natuurlijk:p
    Ik denk dat ik een beetje onzeker geworden ben door mn vriendin die een miskraam heeft gehad. die testte dus 2 dagen achter elkaar positief en de 3 e dag gaf hij ineens negatief aan.
    Dat blijft dan toch door je hoofd spoken.

Maar heb met mezelf afgesproken dat ik nu niet meer ga testen!;)
    Verder vandaag nog een dagje vrij, dus even mn huis soppen, uurtje sporten, boodschappen doen, en dan is de dag alweer voorbij!

5. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @lindaV: Welkom! En wel heftig om je kindje te verliezen bij 22 weken!Bij zoveel weken ga je er volgens mij van uit dat het niet meer fout kan gaan!
    Super fijn dat je nu weer zwanger bent!

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen dames,

Ano, echt klote! Heb je al gebeld met HA/VK? Hoop echt dat het nog meevalt....

Toch eng om te horen hoe vaak het toch nog mis gaat, dat soort dingen ben je helemaal niet van op de hoogte voor je zelf er mee bezig bent!

Ik zit er toch aan te denken nog wel ff testen te halen.... gewoon omdat ik echt totaal nergens last van heb!! Boobpijn is ook bijna weg... vind het beetje een eng geveol dat ik niks voel.... voel me dus ook niet zwanger ofzo.... maar goed, zolang er geen bloed in beeld is zal het nog wel zo zijn....:) wou wel dat het 23 sept was!!!

7. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    net de vk nog gesproken, toch nog een beetje hoop, omdat het niet echt heeft doorgezet, geen krampen, en het lijkt minder te worden.
    Paar kleine stolseltjes... verder helder bloed... maar meer met afvegen.. maak me heel veel zorgen, maar er is nog een sprankje hoop... :(:)
    Ga zo even bellen voor de echo.. hou jullie op de hoogte! hoop dat ik wel snel terecht kan want die onzekerheid is echt zo erg!!:(

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nou ik heb een afspraak gemaakt !! Wilde eigenlijk een weekje later , maar dat zou dan 2 weken later worden omdat ergeen plaats was , dan toch maar een echo met net 6 weken..............
    25 september mogen pat en ik gaan kijken !!!

En als ik nu naar vorige ronde kijk en dan mijn langste cyclus aanhou danben ik uitgeteld op Tara 's verjaardag : 19 mei ...

9. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    Woensdag heb ik de echo..... spannend! hoop zo dat het toch goed zit....:)

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    welkom linda , wat heftig om je kindje te verliezen..........Hopelijk gaat het dit keer helemaal goed en mag je over een kleine 8 maandjes je beepje in handen sluiten ..Hoe komt het dat jullie kindje zo vroeg is geboren ? Als je het niet wilt vertellen , ok hoor ..dikke kkknnuuffffff

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ano , ik ga heel hard voor je duimen dat het toch nog goed zit !!!!

12. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Ano85 Duim met je mee dat alles toch nog helemaal goed is.. Hoop dat je snel wat meer zekerheid krijgt..

Hier weer een dagje werken.. Maar ben zóó misselijk en voel me echt beroerd. Hoop dat m'n collega's niets merken..

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hoop ook dat je snel terecht kunt!!

Vind het erg jammer dat ze ij ons bij de VK praktijk niet zelf de echo's doen hier moet je apart weer een afspraak voor maken in het ZK. Dus dat zal dan na mijn intake nog wel 2 a 3 weken later zijn.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    klinkt niet geweldig kimm , maar stiekum wilde ik dat ik het ook had , ik vind het bij mij zo onwerkelijk , het enige wat er bij mij op wijst dat ik zwanger ben is dat er geen duiveltjes zijn gekomen ..En moe ,maardat was ik toch al door de rottijd die we gehad hebben het laatste 1,5 jr ( bbz , missed abortion , schoonvader overleden , vorige maand vroege miskraam ) .......

Maar misschien komt dat nog allemaal !!

15. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Ano85: Vervelend he?Die onzekerheid?
    Ik had toen ook een bloedstolsel verloren en daarna helder bloed(werd bij mij ook snel minder tot bijna niks). Ik ben toen met 5,5 week naar de VK geweest en een echo laten doen en toen zag ze dus nog wat zitten en een opkomende hartactiviteit! Ik wil je geen valse hoop geven, maar het kán dus wel. Ik zal voor je duimen!
    Heel veel succes woensdsg!

@Marjon: Fijn dat je een datum weet! Is wel toevallig dat je op de verjaardag van Tara bent uitgerekend!

Ik moet nog steeds de VK bellen, maar doe dat volgende week maandag wel.Ik weet liever nog even geen datum voor een afspraak, dan gaat de tijd wat harder (haha, gekke muts ben ik ook he?;))

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja 365 dagen in een jaar en dan op haar verjaardag ..
    Thijme en Tara ( ik noem ze altijd T&T) zijn allebei 10 dagen te vroeg geboren ...Thijme met geplande keizersnede en Tara spontaan .........

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jullie gaan trouwens wel snel hier hoor , ben bang dat ik weleens wat ga missen hier hoor .....Maar probeer zoveel mogelijk bij te houden ...............Als ik thuis ben hou ik het wel bij , maar als ik ben wezen werken en ga dan ff checken dan hebben jullie een boel gekletst....hiihihiihih

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @ ano 85: Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt. Sterkte.

@ nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

@ linda: Das ook wel wat een kindje verliezen met 22 weken. Mischien dat je het al geschreven had, maar hoe kwam het dat je jouw kindje verloren ben. Als het er niet over wil hebben dan is het oook goed hoor :)

Ik heb net de verloskundige gebeld en ik mocht best 2 weken eerder komen, maar dan konden ze toch noch geen hartje horen dus vandaar dat ze me op 10 weken heeft gezet. En de echo komt hier pas na de 10/ 11 weken. Dus het heeft ook geen zin om eerder te komen, dan weet ik toch niet meer.

19. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Marjon: Het is wel grappig, want ik werk op een KDV en ik heb ook een Tara in mn groep en je raadt al hoe haar broertje heet: Tijmen! (je schrijft het wel anders). Je hebt het inderdaad goed uitgekiend, de bevallingsdatum!:D

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    grappig , kun je toch zien dat mensen van een bepaald soort stijl namen houdt ........Tara zou eigenlijk sara of emma geheten hebben , tot een vriendin vanmij zei toen ik 30 weken zwanger was , ik denk als het een meisje wordt dat het dan emma of sara ofzo gaat heten ......

En uiteindelijk is het tara geworden , ben ik wel blij mee , want komt hier niet zoveel voor en thijme ook nog niet ...

Deel Deze Pagina