Oke, sorry... wist niet precies wat IUI was Maar dat is wel spannend ja! een tweeling, goh, dat lijkt me echt wel zwaar het eerste jaar! Maar ook wel heel erg leuk! Heb je dus ook nog kans op jongen/meisje
zo ben ik weer... hard ge-boodschap-d... lol... @ dag: je mag zeuren... wacht maar tot ik mijn mond open trek. Bah wat heb ik een klote dag vandaag... @ Cygnet: die foto's doe ik idd ook, maar ik ga wat eerder beginnen. Ik denk na de echo volgende week. @ Kou: ja hier nog een koukleum... vooral nu het weer van lekker naar herst om aan het slaan is. Overigens ben ik ook onwijs moe. Ik lag voor 10 uur gisteren in mijn bedje. Ik ging er pas halg 9 uit. Vnaaf is hubs aan de vergader en ik ga denk ik lekker op tijd mijn nestje opzoeken... Ik zou nu wel willen @ BabeBabe: als je thuis bent en op de bank ligt... dan kom ik er in mijn gedachten bij... Ik zet dan wel een kop thee op en een filmpje doe ik gelijk in de dvd-speler @ marieke: das hoop voor een 2-ling
Yadi: klagen kan soms wel lekker zijn hé?! hmmm op de bank liggen heb ik ook wel zin in! lekker hoor!
zit nu snoeptomaatjes te eten...brood hoef ik voorlopig nog niet... eerst dit maar en dan straks nog 2 kiwis en dan een soepje erbij ofzo..
@Deedtje:Ik heb dat ook, zo'n geruststellend gevoel! Ik heb een mk gehad, maar heb het idee dat het deze keer allemaal wel goed gaat komen, stom he? @Linnie83: Leuk!Ik werk ook op KDV. Ik snap je dilemma. Zou het zelf ook niet weten wat ik dan zal doen. Ik vertel het ouders ook niet gelijk, denk pas tegen de 12 weken.Collega's wel eerder, denk bij ongeveer 8/9 weken. @Cygnet2:Bedankt voor de tips en geruststellende woorden! Je heb inderdaad gelijk dat je er geen invloed op kan uitoefenen en dus gewoon moet afwachten, hoe moeilijk dat ook is... @Marieke1610:Jij hebt dus ook net 3 weken vakantie gehad?Ik ook, ik moet morgen weer:x...ach ja, heb aan de ene kant helemaal geen zin, maar de tijd gaat er wel lekker snel door. Meestal vliegen de weken voorbij als je aan het werk bent... Ik heb het ook vaak koud! En we hebben een probleem, want we zijn boven aan het verbouwen en er hangen nog geen verwarmingen! Dus nu het zonnetje schijnt laat ik lekker het zonnescherm omhoog, dan warmt mn huis een beetje op! Heb net gesport, maar durfde niet echt goed buikspieroefeningen te doen! Ga zo nog ff boodschappen doen...
Goedemiddag!! Computer is gecrached!! Dus moet nu bij mijn ouders alles teruglezen.. Dus ik doe dat heel stiekem Vanmorgen de VK gebeld. Kan pas 21 oktober heen om 9.00uur. Krijg dan een echo. Ben dan 9 weken ....
@ dag: echt wel... owh jij hebt ook ruzie met brood? Ik kan van alles eten, maar gewoon brood... YAK (dat is een beest, maar ik bedoel de uitspraak)... Ik heb dus lekker een bapao meegenomen... hihi... ik stond in de winkel en ik wist het opeens... Ik ga spinazie met vissticks eten... DAAR HEB IK NU TREK IN... rofl
@ Pooh: Idd heel vreemd dat je zo'n goed gevoel kan hebben! Het is natuurlijk geen garantie, maar het maakt het voor jezelf wel wat makkelijker om mee om te gaan! @ Dag; ik heb net heerlijk een boterham met kaas en snoeptomaatjes op...Mjammie! @ marieke: Wow 40% kans op een 2-ling! Dat is veel! Heb je zelf een voorgevoel? Mijn opa (vader van mijn moeder) is een tweeling, ze zeggen dat er een generatie over heen gaat, dus wie weet ook hier een 2-ling.. Ik zou daar geloof ik wel even aan moeten wennen hoor, ineens van 1 kind naar 3 kinderen..poehee
@ pooh: dat jij energie hebt voor sporten.. ik lig echt voor mijn doen vroeg in mijn nest... in de ochtend vraag ik me af hoe ik de middag haal! @ Loran: lekker stiekum...
geeft niet babebabe t kan bij ons dus idd nog alle kanten op yadi ja he ik vond 40% ook best een hoop.. ik had 2 even grote eitjes, door de puregon.. dus ja dan is die kans wel heel groot als je ook pregnyl spuit daarna pooh ja erg he dat we weer moeten werken.. zooo geen zin in. ik ben dan morgen nog vrij maar toch.. blerg haha ik moet meteen van woensdag door tot en met zondag. hier ook al 3 dagen koud.. en ik heb t nooit koud! alleen zondagnacht had ik t dan weer stikheet haha tis of t een of t ander.. loran dat is minder van je pc!! balen he dat je zo laat pas kan. ik dus ook pas de 19e oktober.. maar goed, wachten word beloond zeggen ze he ow ja de 19e oktober echo mag van mij ook wel op t lijstje
@ deedtje: tweeling.. ja het is mogelijk als het in de fam zit... als het aan beide kanten zit natuurlijk nog mee...
deedtje.. ik heb totaal nog geen gevoel.. aan de ene kant denk ik wel omdat ik zo vroeg al flink posi teste van misschien zijn t er wel 2. maar dat slaat natuurlijk nergens op. ik hoop stiekum dat t er gewoon 1 is hoor.. want t kost allemaal al genoeg geld haha maar als t er 2 zijn zijn we er natuurlijk ook heel blij mee hoor! hoop alleen echt niet dat t er 3 zijn haha want dan weet ik even niet meer waar ik t moet zoeken. maar dat is maar 1% dus dat zal niet haha
de oom's van mn vriend zijn ook 2ling.. maar wat ik begreep is dat t gen voor 2ling word doorgeven via de moeder.. dus als er bij mij 2lingen voorkomen zou dat bij mij spontaan ook kunnen gebeuren ..maar dit is niet zo hihi maar ja bij ons is t natuurlijk via de iui zo dat die kans er is
volgens mij ben ik trouwens heel erg.. gisteren de laatste 3 testen gebruikt.. 2 matcare, 1 CB. ( had in totaal 15 testen, waarvan deze keer 7!! gebruikt ) matcare: na 5 min. op beide een vage 2de streep. Clear Blue: Binnen 10 sec. ZWANGER!! en een hele duidelijke 2de streep, op de teststrip (3voor 20,- )
haha ja inderdaad ruzie met brood maar vanochtend ruzie met mijn yoghurt met crusli puffs erin... niet echt prettig moet ik zeggen.... tot nu toe wel een liga binnengehouden en mijn tomaten.... hmmmmmmm een bapao! lekker !!!!!!!! hmmmmmm jammer maar helaas.... heb hier gene magnetron en geen bapao... helaas.......
@Yadi:Had ook totaal geen zin om te sporten, maar ben mn hele vakantie al niet geweest en liep een beetje achter met betalen...Het was dus een moetje Nou meiden, ik ga nu ECHTN boodschappen doen....misschien tot later!!!
Ja? Via de moeder? Ohjee, dat is bij mij dus het geval..haha Ik ga er vooralsnog gewoon vanuit dat er 1 minimensje in me groeit! @ Yadi: bij vriendjelief zitten er geen meerlingen in de familie! Wat gebruiken jullie allemaal veel testen Ik heb er maar 1 gedaan, 2 dg voor NOD, en streep knalde eraf!
hihi deedtje dan is t voor jou dus ook nog spannend haha ik heb vanmorgen de laatste gedaan, heb er nu dus al 7 gedaan haha eigelijk schandalig maar ja geloof t soms nog niet zo ofzo.. wil volgende week of over 2 weken nog even een digitale doen, kijken of dat 1-2 weken versprongen is..
Hier echo gehad,, dooierzak is iets te klein is 0.64 en moet rond de 1 cm zijn, we hoeven ons geen zorgen te maken, er is goede hoop ..