Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

pffff het schiet gewoon niet op.... :x

2. ben t met jullie eens.. de dagen gaan nu wel mega langzaam haha

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ze kruipen echt gewoon..m isschien komt het ook omdat ik elke dag uitkijk naar mijn banner en dan me goed bewust ben van de dagen... maar het zijn vooral de uren op het werk die zo lang duren....

4. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He meiden!

Hier ook een baaldag :(
    Ben supermoe, en helemaal niet lekker :(
    Helaas is bij ons de hele afdeling ziek dus kan ook niet naar huis...
    En ik moet tot half 6!!!! Heb het koud, ben moe, en sacherijnig niet te zuinig :D

Zo, iemand iets te vertellen waar ik vrolijk van wordt? Ik mag morgen naar de vk en dan krijg ik een echo datum, dat is opzich wel vrolijk (hoop ik). Misschien mag ik pas over 5 weken, dan ben ik weer NIET vrolijk hahaha...

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    het is een echte maandag volgens mij voor iedereen.... verschrikkelijk..

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    manlief zit nu bij arbodienst... moest op gesprek komen....
    ben even flink aan het duimen draaien hier....

7. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Dag.. zeker echt een maandag!!! zal vast wel meevallen dat gesprek, maar laat je het toch nog ff weten...

8. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Sorry, kan je niet echt opvrolijken.. moest wel lachen om jouw berichtje, dus je hebt mij wel iets opgevrolijkt haha

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

ja laat het je zeker evne weten... hij zit nu ongeveer in gesprek en als hij klaar is smst hij eventjes hoe het was! ;)

10. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Hey meiden

Hier is de misselijkheid begonnen sinds woensdag... DAG EN NACHT ziek, dus absoluut niet aangenaam.
    Maar anderzijds (klinkt vast stom) geeft het mij een gevoel dat alles goed gaat daarbinnen...

Vrijdag naar de gyn EINDELIJK :)

@ allemaal: ik lees steeds met jullie mee maar reageer niet veel (gebrek aan tijd). Ik voel wel mee met jullie vreugde, verdriet, hoop, verlangen,...

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    mannetje smste net en het ging idd heel algemeen ivm leefadviezen enzo... slaat nergens op dus :D

12. tinkerbell aaah arme jij.. morgen een echo jahoeee dat is dan wel weer iets vrolijks toch ;)

julied vervelend dat je je zo beroerd voelt!

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    stilletjes hierzo...

14. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    Jeetje, wat gaan jullie weer snel!
    Zag net een reactie dat iemand ook bloed had verloren (maar het is al weer zo'n stuk terug dat ik niet meer kan vinden, wie het had geschreven...:() Wilde alleen even weten of dat toch goed was gekomen?? Moest net weg dus had geen tijd meer om te reageren, en nu kan ik het niet meer vinden..

Ben hier ook aan het bankhangen, alleen lijken de dagen daar nog langzamer door te gaan!! was het maar woensdag, dan weet ik tenminste meer! :( maar ben dr bang voor. is wel minder dan gister, maar waarom stopt het nou niet??? word helemaal gek van mezelf... heb eigenlijk de hoop al opgegeven...
    maar dan lees je toch weer positieve verhalen, en de vk was ook nog redelijk positief... ooohhhh ik weet het even niet meer....
    Sorry voor het klagen maar het lucht wel een beetje op...:)

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    @ano85: Hoi ano, ik heb ook bloed verloren zo'n anderhalve week geleden. Op donderdagavond wat en vrijdagochtend weer. Daarna heb ik het hele weekend donker bruinverlies gehad. De volgende donderdag mocht ik voor een echo en daar bleek het gewoon helemaal tip top te zijn!! :)

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    geeft niets hoor ano ! kan me voorstellen dat je niet lekker in velletje zit
    en je duidelijkheid wil hebben...
    sterkte ermee en ik hoop met je dat het snel woensdag is!

17. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Ano.. geeft helemaal niet, juist logisch dat je er zo mee bezig bent.. heb er "gelukkig" geen ervaring mee, maar heb wel een vriendin die in de eerst 3 maanden regelmatig bloedverlies had. En ze is nog steeds zwanger(34 weken ong.) en gaat allemaal goed.. maar zal voor je duimen hoor

@Dag.. had al zo'n vermoeden dat het een algemeen gesprek is, maar toch fijn om te horen dat het ook echt het geval is..

@Julied begrijp precies wat je bedoelt.. vervelend dat je beroerd bent, maar aan de andere kant toch een vette bevestiging dat we zwanger zijn..

18. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    @Alpenmama: dat klinkt gelukkig toch positief... nou dat geeft weer een klein beetje goede hoop! thanx!:)

19. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0

gefeliciteerd en welkom :d

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    dank je wel kim! fijn dat je mijn gezeur aan wilde horen!
    ga zo lekker naar huis en dan hoor ik het hele verhaal van mannetje wel aan!

Deel Deze Pagina