Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai allen,

pff wat een zware dag. Moest vannacht wakker worden om te eten en daarna mocht ik er om 6 uur weer uit. Ik moest helemaal naar Amersfoort voor die stomme cursus. Dat zou tot 19uur duren, maar hij heeft me om 17.00uur samen met mijn vriendin naar huis gestuurd. Ik deed niet anders dan hoesten en proesten. Ik voel me echt nog grieperig, maar ik heb al een week thuisgezeten dus jammer genoeg morgen toch werken.

Hoe is het met iedereen? Zijn jullie ook zo 'ziekjes'?

liefs.
    mamaT

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dat zou je wel denken, maar ik zal straks even googlen of het kan. Ik ga nu heel even de tafel dekken. Tot straks!

liefs,
    mamat

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    smakelijk !!!!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Bij mij hoort het ookal wel altijd bij de ongi-pijntjes en die kun je nu wel een paar weekjes houden , heb ik tenmiste bij T&T wel gehad .............................Normaal gesproken is dat dan een dagje en dan komen de duiveltjes en nu blijft het een beetje ddortrekken de hele tijd , maar ja .......................is niet zo erg ..als het maar niet erger wordt

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier vanochtend ook pijn in mijn onderrug met uistraling naar mijn boven benen. Heb ik bij Levi ook 1x heel erg gehad. Hier was het na een stukje autorijden gelukkig weer over.

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik moet nog even wachten totdat het tijd is.

Ik heb soms een weeig gevoel in mijn onderbuik. Herkent iemand dit?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MamaT. dat had ik bij Levi heel erg, afwisselend met een constant honger gevoel. Nu alleen af en toe dat weeige gevoel

8. Ik heb vandaag een intake gesprek gehad met moeders voor moeders. Kan nu hele flessen vol piesen! haha!
    Wel leuk kreeg gelijk een tijdschrift en een boek cadeau, jippy mijn eerste leesvoer!

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik heb echt steken in mijn rug en als ik draai in bed krijg ik ze ook in mijn zij en in mijn bil en trekt het een beetje naar beneden> als ik even gerust heb gaat het even maar daar wordt de pijn weer erger. Gelukkig straalt het bij mij niet uit naar mijn voet.
    En mijn banden voel ik ook al weer enorm.
    Wat een geklaag toch weer hihihi

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan klaag ik met je mee :) hier af en toe last van mijn banden maar helaas ook van mijn bekken :( Bah wil geen BI dit keer :x

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik ebn ook bang dat ik BI krijg, maar hoop het dus niet. En ben benieuwd hoe lang ik kan door werken als ik nu al zo last heb :S

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hoe weet je dat je last van je banden hebt? Is dat een trekkend gevoel in de baarmoeder?

Wilde nog wat vragen. Al bijna 2 weken hoest ik enorm. Ik hoest zoveel dat ik zowat moet overgeven. Herkent iemand dit? En is het verstandig om morgen de huisarts te bellen?

liefs,
    mamaT

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MamaT, bandenpijn is ( bij mij ) een zeurende en stekende pijn in en rondom mijn liezen.

Dat hoesten herken ik net echt. Had bij Levi wel zo'n soort bal gevoel in mijn keel met slikken.

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik vind banden pijn soms net als een lichte spierpijn voelen en soms net het gevoel je ongesteld gaat worden.

Ik hoorde wel als je ziek/ verkouden wordt tijdens je zwangerschap dat dit vaak langer duurd omdat je lichaam eerst voor je kindje zorgt en dan pas voor je eigen lichaam. Weet niet wat hier van waar is, maar als je het niet vertrouwt zou ik wel even langs de dokter gaan

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Jeetje, wat ben ik moe..
    ga richting bed.. trusten..

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Truste

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hoi meiden!

Ik heb vandaag een etostest gedaan en er verscheen meteen een tweede streepje. Ik ben ook ZWANGER!!! Helemaal happy de peppy natuurlijk :D Al zijn mn man en ik nog wel een beetje wantrouwend richting de test "zou het echt zo zijn?". Ik wil donderdag nog een keertje testen, maarja er kan toch niet zomaar een tweede streepje op de test verschijnen?

Ik ben volgens de berekeningen op 24 mei 2010 uitgerekend. Mag ik met jullie mee kletsen?

Groetjes,
    Anouk

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @ noukje: Van harte en welkom.

19. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ linnie: dankje :)

Nog even een banner check.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Noekje, welkom en gefeliciteerd. Zie dat je ook een september 2008 mama bent. Leuk ! Er is eventueel bij de september mama's ook nog plek hoor :D

Deel Deze Pagina