Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Oh ja, diegene die wij gebruikt hebben was van vrienden , die hebben em al terug, anders had je die van ons wel over kunnen nemen :) maar hij is ook niet heel duur bij de dump!

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    waarom wil je de puckababy afbouwen? ik heb juist net de mini aangeschaft, en daarna is er zelfs een 4 seizoenenslaapzak, en dan istie zo groot dat het vast niet meer nodig is hahaha, en overdat heb ik hem in een stretchdoek van de Hema met z'n handjes vast, want als ik het zonder probeer... dan schriktie en gaan die handen meters de lucht in en istie weer wakker........

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Wij bakeren charlotte ook elke nacht in maar kan haar overdag ook wel in die delta leggen en kan de nacht ook wel keer weer zonder inbakeren proberen.

Dames doen jullie de kleine elke dag in bad of om de dag?

Dames met spiraaltje deed het pijn en hoe lang duurt dit? ik ben nu namelijk aan de pil maar wil togh van de hormonen af liever.

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zoo ben bij me moeder blijven over nachten met Faith, ze had om 21.30 uur laatste fles gehad en om half 5 was ze er weer :). Netjes..

Zo gaan we naa het CB prikken, ben zo benieuwd hoeveel ze is gegroeid, de laatste keer was ze daar 3090 :)..

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik doe Jelmar 1 x in de 2 dagen in badje maar zoals gister haddie heel erg gespuugd en zat het zelfs in z'n haar enzo dus toen nog maar een keertje xtra gebadderd :)

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Noah gaat om de dag in bad. De dag dat hij niet in bad gaat was ik hem.

Ik vond het spiraaltje plaatsen geen pijn doen. Maar dat was wel na de 1e bevalling, dan gaat het wat makkelijker.
    Ik laat 'm weer plaatsen over 4 weken, bij de nacontrole.

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Kreeg een tip (nadat wij al te prikken geweest waren natuurlijk...) om een koud washanjde mee te nemen en dit na de tijd tegen de prikgaatjes te houden, zou helpen om de pijn weg te nemen!
    Jelmar heeft er verder trouwens weinig tot geen last van gehad, tijdens de prikjes was het ff 10 minuutjes krijsen, maar daarna was het goed, niet overmatig geslapen en geen koorts gehad gelukkig!

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh en het duurde iets van 5 minuten.

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Okay thnx moet ik dan eerst de dokter bellen en die verwijst mij dan door naar zkh>?
    In spiraal zitten togh de minste hormonen?

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    whahahaha, ligt hier iemand te stinnen op het aankleedkussen hahaha, maar de poep wil er niet uit volgens mij ;) hij huilt er gelukkig niet bij, hij lacht en praat wat en dan looptie helemaal rood aan, drukken schat!!:D:D

11. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Goedemorgen!!!

Sara viel gisteravond weer slecht in slaap, dus dat was weer steeds opstaan tussen 12 en 1, maar nu lekker uitgeslapen na de ochtendfles, dus ik lig er nog!! Ga nu opstaan voor de volgende voeding....daarna even op boodschap en dan verder helemaal niks.

Bad, hier zeiden ze 1 tot 2 x per week in bad!! Wij doen soms 2 x, maar vaker 3 x. Ze heeft toch geen droog huidje en geniet ervan en ik vind het wel zo fris.....zeker als ze spuugt ofzo.

Dag en Kim, gefeliciteerd met jullie trouwdag!!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    we gaan meteen naar huis hier liggen de navelbandjes (die had ik gekocht dom hé )al klaar :) Ik kreeg de tip ook indd haha.

M ik ben benieuwd wie de dood van die vrouw (weet toevallig wie het is) op zn geweten heeft

13. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Nou het is natuurlijk altijd makkelijker als hij zonder kan slapen. Ik merk dat hij er heel erg aan gaat wennen en bij Fenna werd het op een gegeven moment zo erg dat ze zonder dat ding gewoon echt niet meer kon slapen, ook niet in de kinderwagen :( Dus als ik hem een keer vergat of hij zat in de was had ik een groot probleem ;) Maar ach we gaan het proberen en als het niet lukt, dan niet :)

Zo mijn zus kwam tussendoor even een bakkie doen, zo gaat de tijd wat sneller :) Ben zo benieuwd hoe ze het gehad hebben :D

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik ga met Dean naar de fysio.

Heb de delta sleep ook, dom van mij om die te vergeten. Ga hem er straks in leggen.

Doegieeee!!!

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    met lood in de schoenen gaan we die kant op

Tot straks

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Succes !! CB toch ?

Ik mag donderdag ik zie ons meisje groeien ...
    Maatje 56 past !!!!

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ja, gaat lekker hier in de buurten Mars, dat gedoe bij Q allemaal! niet zo best

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Noah moet 5 juli naar het CB. Ben ook wel benieuwd wat hij weegt.
    Prikjes stellen we nog even lekker uit.

Rein leeft! Ik ga nu dus even lekker shoppen :D Moet venkelthee hebben bij het houtjetouwtje winkeltje hier, en even naar de drogist.

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik ga er ook ff vandoor dames.
    Ben ff centrum in pampers halen bij de trekplijster en nieuw lader voor me laptop

20. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Hello 2 all..

Is weer ff geleden dat ik mij heb gemeld!
    Hoe gaat het hier?

Als iemand de gouden tip heeft tegen krampjes buiten de 'gebruikelijke druppeltjes, fietsbewegingen e.d' please let me know!
    Arm ventje krijst het echt uit, hebben er ook een zwaar beroerde nacht op zitten!
    Is weer ff wennen na nachten achter elkaar doorslapen!

Ik moet donderdag voor het eerst naar het CB, ben heel erg benieuwd wat hij weegt en hoeveel hij is gegroeid!

@ spiraal plaatsen: toen ik mijn mirena destijds liet plaatsen, heb ik de hele spreekkamer van de arts onder gekotst, ik raakte bijna van de wereld..
    Heb daarna met pcm de hele middag op bed gelegen!
    Voor mij geen spiraal meer..

Ik heb nog niks beslist wat betreft anticonceptie, ik wil abslouut niet meer aan de pil, en dus ook geen spiraal!
    Prikpil is sowieso geen optie vanwege de hoge dosis hormonen!
    Moeilijk..

Deel Deze Pagina