Hoi! Deedtje, ook al venkelthee geprobeerd tegen de krampjes?? YenD, flink actief op zijn houding letten dus!!! Hopelijk werkt het en hoeft hij geen helmpje! Mars, wauw wat goed dat ze zo mooi groeit!! Heerlijk toch!? Die kleertjes komt vanzelf dat het weer lekker past toch? Ik zit ook net tussen twee maten in nu.... Eten, hmmm ik ben sinds heeeeel lange tijd weer eens aan het echt kokkerellen geweest. Heb pangasiusfilets gemaakt met courgette, tomaatjes en mozzarella op pasta.....jummie! Fijn als iets zelf bedachts ook smaakt.....
Wie is het dan Mars? zou ik em kennen? niet zo best.... net zo oud als ik ben dat meisje/vrouw! Jelmar is hier begonnen aan z'n 8 weken sprongetje.... is hangerig, slaapt maar korte slaapjes, wil constant de fles in de mond hebben, maar niet drinken/zuigen... nee gewoon op de speen sabbelen vinden we leuk gelukkig huiltie niet veel, daar kan ik zo slecht tegen, vink zielig, vooral als er eigenlijk niks aan de hand is, want dan kun je ook niks om het beter te maken!!
hier past Marit qua lengte ook 56 en 62 en 56 met truitjes net iets te ruim , maat 50 past ze ook nog goed ..En de broekjes maat 50 doe ik gewoon met mooi weer aan , een mooie capri !! Handig om bij de hema ipv broekjes , leggings te kopen , je koopt ze nu gewoon een maatje te groot en trekt ze als broek aan ( zo wijd zijn ze voor Marit , maar dat zal voor Faith ook wel ) en in de zomer heb je een korte legging !!
Zo, heb eindelijk ook eens mijn bevallingsverhaal gepost: http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/215567-lieve-kleine-sara-eindelijk-maar-toch.html#post7616314
Hoe weet je dat je productie terugloopt? Ik ben er weleens bang voor, vandaag heeft Marien bijvoorbeeld megaveel gehuild en weet niet waarvan... Hij wil ook continu aan twee borsten drinken dat was eerst niet het geval...
Natas wij doen Marien om de dag in bad. yend ik schrik wel van de voorkeurshouding van Dean...! Hier ook heel erg namelijk, en ben bang dat Marien ook rood wordt dus zo'n helm erbij is idd geen optie Alhoewel, camoufleert wel het haar Tink hoe hadden je kindjes het gehad? Merk je al iets van de osteopaat?
@Babe: Kleine dikzak....Koen ligt nu meteen te huilen...die is nu ruim 5 weken en past bijna nooit meer in 56...Leuk hoor jochie een trauma erbij... eh verder nog niks gelezen ga zo een poging doen...
whahahaha, sorry!! haha, maar Koen was ook al groter bij de geboort he ze schrokken op het consultatiebureau ervan dat meneer 1,2kg. was gegroeid in 3 weken
Whahahaha nee hoor grappie ik vind die 3 onderkinnen best lief staan bij Koen...En wat doet Jelmar het goed dan!!!
Wahahaha die van ons is ook onderweg om een Boeddha beeldje te worden hoor! Vooral na het voeden met zijn bierbuik en dikke plofkop
ik vind het wel schattig, noem hem ook mijn kleine speknekje! vind mijn mem verschrikkelijk als ik dat zeg hahahaha
Mars, ga je ook babyzwemmen in Dokkum? (had ik volgens mij al es eerder gevraagd, maar weet et nie meer....haha) op donderdagochtends van 10.30 tot 11.00uur is dat, maar mag pas vanaf een half jaar, dus zal ergens in oktober voort eerst worden, maar heb der nu al zin in
Hallo allemaal Tante: Gelukkig da het mee viel die prikken. IS ze er niet ziek van? En ook een super inhaal slaag zag ik. HIer minder nieuws. Mike heeft dus ook reflux. Het recept is opgestuurd, maar vandaag is echt een huildag. Hij heeft heel veel pijn en is alleen maar aan het schreeuwen. Moregen met de medicatie beginnen en dan maar hopen dat het snel aaanslaat en mijn kleine menneke snel van de pijn af is. :'(
linnie wat zielig voor Mike! Het is inderdaad te hopen dat hij snel geholpen kan worden... Je weet nu in ieder geval wat het is...