moge!!!!! groot nieuws.......ik heb gejogaaaat!!!! Scheet bagger maar het viel allemaal reuze mee. Was wel weer eens leuk. Dacht dat mn knip weer helemaal zou open scheuren maar nee hoor gewoon lekker joga-en
hmmm niet echt nieuws waar jullie op zitten te wachten denk ik...nou kan me niks schelen vertel het lekker toch!
"Fijn" om te horen Marjan YenD, klinkt idd als een goeie nacht, en morgen lekker uitslapen Mars: Wat een horken zeg over die foto's :x Hier weer hetzelfde verhaal, bah hoe krijgen we nou dat uurtje erbij? Klinkt heel verwend ik weet het, maar dat uurtje elke dag gaat je wel opbreken Hij slaapt elke avond rond 10 uur / half 11 en dan tot half 6 / 6 uur... Laten huilen is geen optie want dan is Fenna ook wakker... Lastig hoor! Dan voor de mama's met al wat oudere kindjes een vraag: Fenna slaapt sinds 2 weken zonder speentje. Mama helemaal trots natuurlijk, nadeel is alleen dat ze nu in bed nog een uur (of langer) gaat liggen zingen voor ze gaat slapen. Zingen is beter dan huilen natuurlijk, maar zoals gister sliep ze pas na half 9 Dat vind ik echt te laat, maar erheen lopen oid heeft geen zin.. Arm meisje had helemaal wallen vanmorgen Iemand tips? Ik wil natuurlijk niet het speentje terug geven
Tink ik denk dat dat vanzelf beter gaat met Fenna...ff door bijten maar het lijkt mij dat de vermoeidheid op de duur gaat winnen.... Enne ooooh hebben jullie al zo'n lange nacht! Wow leg het eens uit aan Koen. Ik bedoel hij is nu 5 en een halve week en komt nog elke nacht tussen 3 en 5.
Goedemorgen/ Marjand Charlotte komt hier ook nog steeds om de 3a4 uur Hele rare nacht gehad vanacht rond 2uur schrokken we wakker want Charlotte was mega hard aan huilen/ gillen ze was compleet overstuur en we hebben haar pas na een kwartier rustig kunnen krijgen geen idee wat er aan de hand was maar was egt zo zielig
Komt ze ook overdag nog om de 3 / 4 uur? Koen wel...Ach het is niet anders....Gewoon maar rustig aan doen toch Had ze misschien kramp? Of was ze geschrokken?
Tink, dat ene uurtje is hier ook het probleem!! haha, hij krijgt tussen 9 en 10 de laatste fles en slaapt dan tot een uur of 6... maar ik gooi dan zo'n 4 a 5 x de spen er weer in en als ik ga douchen gooi ik hem in het ledikant, ik heb zo'n muziekdoos die plaatjes op het plafond schijnt, kijktie daar ff naar, kan mem ff douche en dan zijn we kwart voor acht beneden
oh en Marjan, volgens mij zijn de doorslaapbaby's hier de uitzondering haha, en niet andersom enne, als je hem 's nachts alleen de speen geeft, slaaptie dan niet verder? ben hier vannacht om 4 uur ook slaapwandelend naar Jelmar geweest, speen erin en tot 6.15 niet meer gehoord
wij hebben geen schema me meisje geeft aan als ze bv wil soms zijn we om 7 uur r uit en soms slapen we na haar voeding en gaan we er om 10 uur uit
ik blijf dus niet liggen tot laat... ik ga er tussen 7 en 8 uit, dit om ook het ritme voor mezelf en Jelmar beetje erin te houden, ook ivm. me werk later weer enzo, maar ik kan als Johan eruit is en naar z'n werk en zo'n lawaai gemaakt heeft toch ook niet meer in slaap vallen hahaha, Nou, Mem gaat ff stofzuigeren, kan Jelmar lekker in slaap donderen en dan gaan we buiten koffie drinken en alle leuke boekjes lezen die in de babykadoos zat
JHa overdag ook hoor ze laat er egt niet meer tijd tussen. Geen kramp want ze trok niet met haar beetjes en haar buikje was niet hard. Miss had ze gedroomd en daardoor wakker geschrokken ofzow ik weet het egt niet maar was mega zielig
@Natasch: Ja echt zielig dan.... @Babe: Speentje kan hij niet goed in z'n mondje houden. En gisteren heeft hij bijvoorbeeld heel slecht gedronken dus dan vind ik het ook wel belangrijk dat hij nog wat binnen krijgt...Vind het opzich ook niet erg hoor...maar door slapen is volgens mij heel vaak (niet alleen hier bij de meimama's) pas als ze wat ouder zijn. En ach ik zie er de laatste maanden toch al niet uit dus die ene keer wakker in de nacht trek ik wel...Straks als ik weer moet werken moet ik er toch ook weer om half 5 uit....Bah moet er nog niet aan denken...nog maar een dikke maand en dan moet ik weer...
Gister avond zei je nog : Nou vul dat zelf maar in . Goedzo!!! Wel veilig? Offuu volgende maand streepje turen Wij gaan zo naar de gyn WOehoe
krijg je een brief van thuis dat je em op kan halen! Marjan, dus geen speentje... heb je al verschillende soorten geprobeerd? en Yoga was hier eerste keer ook ff aftasten, maar gaat weer prima idd
@mars: ja,ja ik wet wat ik zei...vond het dood eng met mn knip....ehhh veilig....nou ja niet echt maar ben net ongi geweest. @babe: heb sinds van de week die van difrax en die wil hij wel maar vind het nog moeilijk hem niet te lanseren...
Zo Faith heb de fles gehad ligt nu in de maxi cosi. Ik heb dr beertje op dr koppie gezet boven op en dat bevalt dr niet, hij moet voor dr liggen in ieder geval inzict haha