Surreya, prachtig meiske! maar ik vind oorbelletjes bij baby's ook nog niks.. sorry vind het wel erg sneu dat je alleen maar zulke reacties krijgt... maar goed, dat is ieder z'n eigen mening natuurlijk, het is jou meissie en als jullie het mooi vinden dan is dat dat!
Balen Linnie, Marien had gister ook zo'n dag, zo frustrerend! Als het toch niet uitmaakt, misschien toch even laten liggen, zodat je heel eventjes iets met Jordy kan doen...?
Ik baal als een stekker! Wimbledon is alweer bezig maar overal is alleen maar dat K-voetbal op tv, nergens Wimbledon!! (vind voetbal heel leuk maar alleen als oranje speelt )
Ik voed CHarlotte nog om de 3a4 uur dus ik zou gewoon gaan voeden waarom niet? kijk als het al 1of2uur later is dan pak ik haar lekker bij me op me borst leggen en dan tukt ze zo weer verder
@linnie: zal ik jordy een dagje meenemen? sterkte meissie! @sterreke: ik voed dan gewoon...ik herken sowieso geen huiltjes...ja de zeur huil maar verders niks hoor
goedemorgen gaat goed los hier al op de vroege ochtend ik lekker pas om 05 u en 09. u eruit gemoeten. sliep alleen pas 01 uur .... ik ga lekker de zon in. hierin het oosten is die al lekker warm
Marjand dat komt nog wel hoor heeft hier ook poos geduurt herken nu paar geluidjes. Honger huiltje krampjes huiltje huilen gewoon ff om het verwerken van alles en het huiltje voor als ze het te warm heeft.
Het is hier heerlijk zal charlotte zo ff uit bed halen ff voeden en dan lekker buiten zitten hier rond 4 en 7.30 ook lekker togh
ja kom maar halen dan heeft hij een leukere dag als hier Sterreke: Mike heeft reflux weten we sinds gisteren dus hij heeft heel veel pijn. GA hem dan niet zomaar laten liggen. dAt kan ik niet
Linnie, dat is zeker heftig... Moeilijk hoor, hier ook wel eens van zulke dagen. Maar nu is het erg warm buiten, kan je niet voor Jordy lekker een badje buiten zetten? Dan heeft hij de dag van zijn leven en kan jij je wat bezig houden met Mike? Babe, oh ja dat is een verschil, Mees heeft dan echt honger 's morgens! Ik zit te denken om een echt schema in te gaan voeren, zoiets: 6.30 uur fles en wakker / spelen / wandelen 10.30 uur fles en naar bed 14.30 uur fles en wakker / spelen / wandelen 18.30 uur fles en naar bed 22.30 uur in bad, fles en naar bed Is dat wat misschien? Over de rijstebloem, Nutrix heeft dat idd ook dus ik denk dat dat het is Op het pak staat dat het vanaf 4 maanden mag maar wij deden het al vanaf 12 weken ofzo. Eigen iedere moeder die ik ken deed het al zo vroeg, net als het fruithapje etc... Maar daar zijn de meningen over verdeelt! Je doet dan in de laatste fles 2 eetlepels rijstebloem erbij, daardoor wordt de fles dikker en zijn ze langer verzadigt
wat een weer mannetje slaapt prinsheerlijk en mem lekker in de tuin met boekje maar natas, dat zijn veel huiltjes! hihi, ik weet de hongerhuil en de krampscheet huil, dan ligtie namelijk te persen en te stinnen haha, kleding........... ik vind het nog steeds moeilijk wat die jongen nou aan te doen met dit weer!! hij heeft nu een rompertje zonder mouwen, t-shirt en 3kwart witte broek aan.... is dat geod, of teveel?
mijn vriendin begon inderdaad ook al met 12 weken 1 schepje erdoor en met 14 weken aan het fruithapje nou, dan ga ik dat over 4 weekjes ook lekker doen hihi, dan moet ik ook bijna weer aan het werk, dus zou mooi zijn alstie dan tot 7.00uur slaapt Linnie, echt balen dat Mike zo'n pijn heeft hoop dat de medicijnen snel helpen!! moet Mike dan later ook geopereerd worden net als Jordy? en kan dat dan niet eerder? Ik ga ff figuurcorrigerend zwempakken bestellen bij de Wehkamp
Goedemorgen!!!! Om 01:00 gaan slapen en om 08:00 werd Julotte wakker, eten gegeven en nu slaapt ze nog.... mag niet klagen dus! Alleen hebben we nog niet echt een ritme. Ze eet nu wanneer ze wil en ik weet niet zo goed hoe ik dit moet doen. Moet ik zo doorgaan of nu een ritme gaan creëren? Om de drie uur voeden dan? Ik moet over 6 weken (pfff het vliegt voorbij) weer werken en wil dan wel een beetje een ritme hebben met Julotte. Wat zouden jullie doen? Vrijdag gaat ze trouwens voor het eerst logeren bij mijn moeder!!! Spannend wel! Nog een vraagje, Julotte krijgt borstvoeding gecombineerd met afgekolfde borstvoeding. Ik kolf of voed niet regelmatig, soms om de 4 uur of soms om de 7 uur. (kolven dan he, ze krijgt wel eerder eten natuurlijk) Het vloeien is zo goed als over..... als ik dan ook ga yoga-en.... is dit dan safe?? Ik ben nog niet ongi geweest.... En dan nog iets..... de BABYMASSAGE!! Ik heb nu de grepen digitaal maar het is een pfd document en is nogal groot, volledige cursusinhoud..... Wie het bestand wil.... pb me even je e-mailadres dan mail ik het naar je! Verder niets meer.... ga kolven, Julotte badderen en voeden en dan lekker bruin worden in de zon..... O. ja nog wel 1 ding, mag je nu weer normaal in de zon? Ik hoor wel eens dat je na je bevalling onder invloed van alle hormonen ook nog een "zwangerschapsmasker" kan krijgen?? Klopt dit? Nou tot later weer!