Mei 2010 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by YenD, Apr 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    BV : ja ik geef nu wel extra ja . Zoey vraagt hier ook zelf om .
    Enne mijn meisje is nu bijna 1200 gram aangekomen weegt nu 3280 :)

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Linnie kun je niet eens overleggen met apotheek wat de minime tijd is die tussen het geven van de motilium en BV moet zitten? Want ook al voed je op tijden. Soms willen ze gewoon eerder en de andere keer later. Maar iets meer structuur is denk ik wel Makkelijker met medicatie.
    Uber dikke knuffel!!!

Maar Foris is over de helft als je zijn zus wil inhalen. Hahahaha! Die is 13 kg

Aszz: leuk dat je over rapley begint, dat is ook mijn in steek geweest bij Annemijn. En wil het straks weer doen.

3. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Koen doet als hij wakker word niet eerst ff rustig rond kijken maar gelijk schreeuwen...ongeduld!!!

Enne nu hij KV krijgt is poep kleur veranderd...das normaal? of niet?

4. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ik heb trek in een kaassoufle ;) Vreemd genoeg staat dat niet als tussendoortje op het menu van Sonja :p

Bijvoeden: Idd zoals ik al zei, ieder zijn ding :) Wij zijn er bij Fenna vrij vroeg mee begonnen en dat ging prima, vandaar dat we het ook hebben doorgezet. Met Mees gaan we het weer zo doen, vindt hij het niks dan stoppen we weer :)

Kimonootje: Je mag weer zwemmen hoor! Dat soort dingen mag alleen niet als je nog vloeit van de bevalling ;) Over de nachten, wow dat is lang :$ Ik wist niet eens dat dat al mocht, 10 uur tussen een voeding, ik dacht dat dat pas mocht bij een bepaald gewicht?

Marjand: Oh nee hoor dat is helemaal niet gek! Dat had ik bij Fenna ook, dat zijn de hormonen, lang leven het vrouwenlijf :D Het schijnt da dat gevoel 'tussen de oren' zit bij vrouwen die toch weten dat ze meer kinderen willen, althans zo legde mijn dokter het uit.. Toen Fenna 2 maanden was wilde ik alweer :) Nu weet mijn lichaam dat het klaar is en mis ik het dus totaal niet. Sterker nog, als ik er aan denk voel ik alleen een gejuich van mijn lichaam dat het niet meer hoeft :D

Schema: Ga ik er dus echt ingooien morgen. Meneer kreeg gister zijn laatste voeding om 22.30 uur, toen om 05.30, daarna om 10.15 uur en nu slaapt hij nog steeds :$ Dus eigenlijk vanaf gisteravond half 11 ;) Dat gaan we dus anders doen, niet gek dat meneer 's avonds niet wil slapen :p

5. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

Aug 19, 2007
    1,357
    0
    0
    Hé meiden,
    hier ff ego berichtje: heb al weer keelontsteking :x:x:x en dit keer ook koorts erbij.. lig nu dus in bed. vanmorgen heeft m'n moeder Mick naar psz gebracht en gehaald en heb nu Niek ook daarheen gebracht.. dus nu slapen en lees volgende keer alles wel bij..

hoop dus dat ik snel geopereerd word..

6. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @tink: hoeveel drinkt hij dan???? Ik krijg er met moeite per voeding tussen de 100 en de 130 cc in...En dat is veel vaak iets van 75 cc er voeding. En het is niet dat hij dan slaapt hij wil gewoon niet meer....

7. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    beterschap kimm

8. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik ga er weer vandoor. Ff lekker in de tuin zitten nu alles slaapt.
    Even mijn hoofd legen ;)

Spreek jullie vanavond

9. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

geniet er van meissie!!!

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Hier ook wakker worden is ETEN!!! En wel NU!!!
    Maar na het eten lekker rond kijken en kletsen te hem. Hij lekker lachen. Dat is ook al spelen. Je hebt een heel leuk boek dat heet heel toepasselijk Baby. Staat heel mooi in omschreven wat voor ontwikkelinggen er zijn. Maar ook wat je kunt doen met spelen. Is vast ook in de bieb.

En de kleurverandering is normaal!!

11. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    sinds een dag of 2 is het na het eten ook rond kijken (soms) en dan kletsen we wat...Maar vaak valt hij inslaap. Dus misschien is hij dan nog niet helemaal toe aan spelen.... (of niet elke voeding dan denk ik)

12. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Hij krijgt flessen van 150cc maar drinkt die de ene keer wel de andere keer niet op.. Wel heeft hij 's avonds ineens een inhaalslag en wil dan een extra fles dus hij krijgt genoeg. Maar dit ritme is gewoon niet ideaal voor ons, hopelijk pikt hij het nieuwe ritme snel op :)

Nog steeds geen geluid boven, ben al bij hem geweest maar hij ligt prinsheerlijk te knorren haha! Ach het scheelt, het is ook veel te warm om je druk te maken ;)

Ga zo de was doen, dan hoort hij wel iets denk :)

13. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Ja, Sureyya was ook zwart met een bruine gloed erover, en blauwe ogen, die nu hazelnoot bruin zijn.
    Derya was natuurlijk veel te vroeg maar had ook een hele bos, donker blond haar(over haar hele lijfje zelfs:D) en blauwe ogen, die nu ook hazelnoot bruin zijn.
    Derya is donkerblond gebleven, stijl haar en Sureyya is van zwart naar midden blond gegaan,krullend.
    Feyza is echt zwart nu en heeft donker bruine ogen, ben dus erg benieuwd wat zij gaat doen.

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Hooooooooi,

was ik weer :)

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    wat hebben we het toch slecht ..T&T lekker in zwembad , Marit in het campingbaedje aan het tukken en moeders ook op haar gat ............................................................

16. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

en kan ik mijn kist gaan bestellen, lach ik me dood???

17. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zijn voor de moeders die bv geven jullie beebs ook zo verslaafd aan de borst die van mij kan er geen genoeg van krijgen

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    :$:$:$:$

19. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    1,195
    0
    0
    schipperin
    Tink, de kraam zei tegen mij dat het minstens 6 voedingen per dag moeten zijn, en vanaf 4kg mogen het er 5 p/d zijn. Meer mag natuurlijk ook bij bv. Moest de eerste week wel om de 3uur zijn om zsm weer op het geboortegewicht te komen. (althans, zo is het mij uitgelegt:()

Balen!!!! Was effe vergeten dat ik ongie ben dus kan niet zwemmen... Normaal dauw ik er een ponnetje in maar dat durf ik nou nog niet;)

20. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    nou en?????

Share This Page