Oh enn een grote doorbraak. Halverwege juli mag ik naar de dermatoloog. En dan word eerst gekeken hoe, maar zeker weten word het haar groei in me gezicht verwijderd. JEUJ . Niet meer elke dag die plukken op me kin weg halen WOEHOEE
IK wil ook rapley gaan doen, lijkt me super! vriendin van mij geeft haar zoontje al vanaf 4 weken oud likjes appelmoes?!?!?!?!?! Ik vind dat dus echt vreemd... dat hebben ze dan nog helemaal niet nodig, en die darmen vinden dat vast niet fijn!!
Haargroei in het gezicht, erg vervelend lijkt me!! Hoe doe je dat nu dan? Epileren of scheren..? En wordt dat strax weg gelaserd?
Ik scheer het want als ik epileer zit het er ook met eendag weer, endat is pijnlijker dn scheren haha.. Dus t scheermes erover ze gaan het dan denk ik indd laseren.. Sorry kwam een yoga les tussen door *whahah* ..
hier ook zwembadje op staan. voetbal ook aanstaan. al een beetje verbrand... lekker dagje vandaag . alles weer rustig. morgen shoppen en naar cb. hoop niet dat het zo'n gehaast wordt, want daar wordt zij ook zo onrustig van.. hoe is het hier?
l LEUK ROMPERTJE !! Heeft Marit ook !!!! Begint nu een beetje te passen(50-56) is alleen nog veel te wijd !! Spaghettibandjes zakken de hele tijd af !!! Ze ligt wel eng met haar snoetjes , Natas !!
Indd leuk rompertje faith slaap altijd heul anders op dr buik.. Ik ff kijken of ik m op pc kan krijgen haha
Marit slaapt op haar buik met hoofd naar 1 kant en haar beentjes helemaal onder haar buikje getrokken ..Maar mag ze van mij alleen als ik erbij ben ..
Zo slaapt ze altijd, als wij er bij zijn. Als we even gaan roken draaien we dr op dr rug Bekijk bijlage 80879