yes mooie foto tante ook egt super mooi allemaal weer wat hebben we ook heerlijke kinderen Tante meestal slaapt charlotte ook zo maar ze had honger dus was op die foto aan zoeken hahaha
Vind het handige dingen, Faith vind kleding over dr hoofd niet zo fijn. Dus doe ik degene die ik heb altijd naar beneden uit.. Ga zaterdag even kijken bij Hema
rompertje hadden we gekregen vind zo sgattig word haar te klein wil er eigelijk nog 1 halen maar geen idee waar die vandaan komt Marjon begrijp bij de hema dus Tante wat een mega speen:O
Das een klote speen, heb nog geentijd gehad om een leuke te vinden ja of ze zijnvanaf 6 maanden . Dit is een van me tante zeggertje, komt bij de action weg. Ben er niet weg van gelukkig nu al 4 dagen geen speen gebruikt. Haal morgen bij de etos even een andere, want Da en Kruidvat hadden geen leuke..
Ja he, heel raar wij zijn zelf kort en best wel breed haha. Me vader en zijn vader daarin tegen lopen beide tegen de 2 m. Mischien daarvan geerft, je zal dr ook echt geen negen pond geven, maar dat is ze toch
Ik heb hier difrax speentjes ( kersmodel ) , hebben ze niet overal trouwens .........Ze heeft hem steeds minder nodig , moet alleen de kids erbij weg hoouden want die willen de hele dag speentje in haar mondduwen en ik wil dat ze tut zo min mogelijk in heeft .............
ben ook blij dat ik morgen weer ga wegen , als ik zo jullie foto's zie zal Marit ook wel die kant op gaan .........................
tante ik heb ook die action speen herkende hem al heb hem alleen voor de sier . Ik heb gewoon bibi spenen maar klopt echt leuke hebben ze niet Ik heb er een van de andre van duin colletie met ha ha ha erop ofzo enne dat blauwe truitje/jurkje met die bloemetjes heeft Zoey ook vond hem zo leuk en als jurkje past hij haar prima. Spagetti bandjes rompertjes hebben ze bij de hema ja
Die blauwe heb ik van me zus gekregen met een witte legging alleen die past ze niet en t truitje wel haha. Vind die speen niks waard vn de action. Ik heb indd ook altijd BIBI spenen maar niet veel soeps. Difrax kers model pakt Faith niet, nou ligt elke speen er altijd uit haha. Ze heb het er niet op kokhalzen gek doen raar kind. Ben heel benieuwd Marjon
Marjon nee label hadden ze eraf gehaald:S maar thnx vind heel mooie rompers alleeen die bandjes zakken van schoudertje das wel vervelend haha soms zit ie dan mega strak dus wil ff maatja groter kopen. Charlotte heeft de difrax spenen combi model
super schattig rompertje natas! die wou ik ook kopen als ik een meisje had gekregen!! maar t zal dean niet staan denk ik