Ja je bent idd gek the Twilight saga rules!!!!!!! Maar moet je wel een beetje affiniteit met vampieren hebben maar het is zooooo romantisch! Ik heb me laten vertellen dat je bv ook op kamertemperatuur mag geven (volgens mij staat het zelfs op borstvoeding.com.) Dus kun je een flesje in je tas doen in aluminiumfolie ofzo dat het toch een beetje op temperatuur blijft / niet te warm wordt. Misschien een keertje thuis testen of Vienne het lekker vindt als het niet heel warm is!?
Nou, ik ben erg benieuwd wat deze nacht gaat brengen.....madam heeft heel wat geslapen en door haar slechte drinken van vandaag een voeding minder dan normaal.....ze moet eigenlijk nog twee, maar nu is het al het tijdstip van normaal de laatste voeding....komt ze misschien vannacht wel een x extra. Hoop het niet natuurlijk, want we zijn al verwend met doorslapen! Leuk boek: mama manual van Pauline van Wijk. Staat heel veel in van 0 tot 4. Heel leuk geschreven en niet alleen over die zogenaamde roze wolk, maar ook over de donderwolken....gewoon zoals het is.
geef geen BV meer, maar heb het schoongemaakt met sterriel gaas en gekookt afgekoeld water Nu flessen en op bed.. Tot morgen (moet weer om half 5 opstaan 6 uur bus) KNUFF
goedemorgen Hier weer een heerlijk nachtje gehad me meisje heeft weer heerlijk in dr eigen wiegje geslapen en is op de normale tijdstippen gekomen .
goedemorgen beeb heeft van 22.00 tot 6.50 geslapen toen 3 x gespeend en weer tot 8uur geslapen, topkind! Twilight, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de 30e!!! komt zondag een special over eclips op NET5 heb er nu al zin in!! ga met mijn zwager heen mijn man vind er niks aan en hij wel!!
Morning Mees heeft geslapen van half 9 tot half 6 De heerlijkheid Daarna bij ons in bed genomen en de speen gegeven, en zo de fles kunnen rekken tot half 7, top dus! Heb toch nog wat aan het schema gesleuteld, hij gaat gewoon standaard na elke voeding naar bed. Dan maak ik hem een uur voor de volgende voeding wakker, even spelen, weer een fles en naar bed. Hopelijk helpt dat een beetje Vandaag met Fenna de tuin in, lekker met water spelen Vanavond viert mijn zwager zijn verjaardag, worden we expliciet uitgenodigt, lekker handig met 2 kinderen die gewoon naar bed moeten Soms zijn die mensen zo dom! Dus ik blijf lekker thuis, manlief gaat alleen en komt net voor de voetbal naar huis. Ben benieuwd naar NL vanavond
Sjeee dat is lang.. Heb me verslapen vanmorgen mn natuurlijke wekker ging niet af .. Maar gelukkig om 6 uur wakker geworden en de bus van 20 over 6 nog kunnen halen .. Fles mee en in de bus gevoed, wat een feest haha..
moge!!!! Hier een drukke dag vandaag...straks komt de schoorsteenveger, en een vriendin. Vanmiddag een kinder verjaardag en vanavond huis vol mannen voor de voetbal... Zag een hele boel lieve foto's voorbij komen. Wat een schattie's hebben we toch gemaakt... @BV: Opwarmen, Koen heeft de BV altijd op kamer temperatuur gehad. Hij wil het niet warm. Dus is geen probleem. Staat idd ook op borstvoeding.com, en ook in mijn bv boek. Is dus echt geen probleem.... Ehhh verder weet ik het allemaal even niet meer....
Ik ga echt dood van de pijn, had al steed zo'n druk daaronder wat langzaam aan in me zij omhoog ging. Maar nu is het een hel, ik stond daarnet op in de trein en zakte van de pijn door me benen . Toen lopen naar de bus wat ok niet fijn was. Weer zitten weer op staan om uit te stappen, en vervoglens een half uur gelope nwaarik normaal noggeen 5 minuten over doe .. Het doet zo'n pijn.
@yes: Die luifel ga ik ook maar eens bestellen geloof ik....enne ik zag darren hoor...Echte filmster!
Yes 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 [/QUOTE] Ehhh leer je tellen vandaag??? Wat bedoel je? Ben gewoon blond he...geen cryptische omschrijvingen graag...
mocht niet eerder typen want dan werd ie niet geplaatst (30 sec regel) . uhm dokter, tja volgende week wel even
mogguh trouwens , hierook drukkies !! Snel ff wat aan de poets , Marit badderen en dan naar cb ... Morgen met Tara naar de kindercardioloog om te kijken of ze idd een gaatje tussen twee hartkamertjes heeft , hoop dat ze dit nu kunnen uitsluiten en dat Tara een gezonde ruis heeft ............................