Mike ligt meestal onder eht zonne scherm in de wandelwagen en dan de kap omhoog. Dus hij ligt in de schaduw
hallo! zo ik zit heerlijk in de tuin na een ochtendje snel zomerkleding shoppen! ben trots op Esmee aangezien die vannacht in haar eigen bedje heeft geslapen en dat vanaf 22.30 uur - 08.00 uur met een voeding om 04.00 uur!!! en ze heeft gisteren vanaf 18.00 uur tot 22.00 uur ook al geslapen!!! blijkt dat de puckababy toch werkt en dat ze schijnbaar een kwartiertje nodig heeft om de dag van zich af te huilen!!! ben er eigenlijk niet zo happig op maar ja het helpt dus wel!!!
YenD: Had je de date al gehad?? Zo, ja hoe was het?. Mischien heb je het al verteld, maar dan heb ik er over heen gelezen
Hallooo! Linnie, arme Mike Sterkte. Warmte, hier gaat het prima. Wij zitten lekker binnen. En hier aan de kust is het ook niet zo benauwd. En een lekker briesje. Noah heeft zijn gewone kleertjes aan, geen sokjes. En hij is netjes 37 graden Vannacht ging het erg goed. Ik ben er 1 keer uit geweest voor een flesje. Om 03 uur kwam hij. Daarna om half 7, toen moest Rein er toch uit en die heeft hem het flesje gegeven. Deze mama heeft dus heeerlijk geslapen! En Noah ook Vanmiddag lekker naar mijn ouders, die gaan morgen op vakantie. En ik ben druk bezig met de koelkast. Ze komen langs want hij mag niet dit defect vertonen binnen zo weinig jaren. De hele motor is kapoet. Maar dat wordt pas volgende week... we moeten ons dus redden met een mini koelkast die achter staat....
bij ons eerst ook hoor maar van de week toch weer geprobeerd en hem aangetrokken en daarna de fles en ze heeft er de hele nacht in geslapen toen!!! nu doen we hem bij elk slaapje aan... en is ze er dus al beetje aan gewend!
Hoi meiden, Jeetje, 2 dagen niet achter de pc en kon weer eens flink wat pagina's teruglezen. FF kijken of m'n geheugen nog een beetje werkt: Marjan: fijn dat je vader dan toch sneller geholpen kan worden. wat een eikel is die kaakchirurg zeg!!! Linnie: jeetje meis, hele dikke knuff voor jou en je mannetjes!! hoop dat de medicijnen snel gaan werken voor kleine Mike.. Natas en Yes: heb mooie foto's voorbij zijn komen van jullie kindjes.. (en van nog een paar, maar weet niet meer van wie) LvdB: wat betreft je vraag of BV terug kan lopen met 6 weken.. kan wel, bij mij liep het met 4 weken al terug bij Mick en ben toen na 6 weken overgestapt op KV.. maar bij iedereen is het natuurlijk weer anders, dus ik durf het niet goed te zeggen.. Tante: wat lekker je laatste dagje.. dan heerlijk vakantie?? Dag: fijn dat je meisje zo goed in de puckababy slaapt. Ons mannetje slaapt er alleen 's nachts in.. maar overdag vertikt hij het. (of misschien dan ook maar laten huilen, maar blijf het zelf heel moeilijk vinden en denk dat hij dat ook wel voelt) poehee.. verder ben ik het echt ff kwijt.. o ja Pip: als je dit leest ben je vast alweer terug, maar veel plezier op de camping bij je ouders..
ga zo ook ff naar m'n verzekering bellen: heb dus na de geboorte van Niek alweer 3x keelontsteking gehad.. baal er zo van.. maar moet dus nog ruim 5 weken wachten en dan gaan wij net met vakantie.. dus ga proberen of ik ergens anders eerder terecht kan.. ben het zat.. verder is de koorts nu gelukkig gezakt en heb ik alleen nog maar keelpijn.. ach ja, er zijn ergere dingen, maar baal dat het uitgerekend met dit lekkere weer moet gebeuren.. ga nu ff slapen.. Niek "slaapt" (meestal als ik dit zeg/schrijf wordt ie gelijk wakker) in de wagen en Mick heeft zomerfeest bij peuterspeelzaal.. dus ff de oogjes een uurtje dicht..
Kimm hopelijk kunnen ze snel iets doen voor jou! Gaan ze dan je amandelen knippen?? auwauwauw... YenD heel leuk gedaan die foto! wauw 90... wat een leeftijd!
ik denk dat het in de supermarkt te halen is of anders bij de tuinen mijn mannetje heeft het gekocht en ik drink het zelf
Blij te lezen dat jullie beebs ook weinig slapen met dit weer... Marien is gisteren bijna de hele dag wakker geweest vanaf 10 uur Ik dacht even dat deze baby gewoon niet veel slaap nodig heeft... (net als zijn mama ) vandaag is hij trouwens flink aan het bijslapen!
tja is gewoon erg warm... probeer ons meisje ook lekker binnen te laten met dit weer! ze heeft ook een rompertje aan met spagettibandjes en meer niet.... heb er vanochtend snel nog een paar bij gekocht!
Hier een meisje wat gewoon slaapt, ondanks de warmte. Fijn hoor, daardoor kom ik ook nog even aan mezelf toe (ze liggen nu alletwee lekker op bed.. hopelijk een uur of 2 of 2,5) @LvdB.. het is niet zo raar dat je kindje nu 2 borsten nodig had... ze had toch doorgeslapen? Dan zal ze wel reuze honger hebben gehad toen ze wakker werd. Met 6 weken ben je meestal juist helemaal ingeregeld en voelen je borsten dus slapper aan. Twee borsten geven is helemaal niet erg, zeker niet in de ochtend! @Kimm Beterschap!
kim: das wel balen zeg. hopelijk kan je eerder terecht dag: wat fijn dat ze nu beter slaapt! yes: wow , super mooie foto! vinden jullie het niet te warm buiten. hier in oosten blijf ik lekker binnen of in de schaduw. maar is eigenlijk wel heel warm. ik wilde haar net ophouden zodat ze vanavond misschien iets meer moe is.... maar mw liet duidelijk weten NU naar bed te willen. ga even een foto spammen van m'n meisie in d'r nieuwe 62/68!! romper. is vd etos en valt wel erg klein, vandaar dat ze 'm al aan kan. alleen armgaten wat groot